Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Kody har vært så ekkel mot Christine opp igjennom 😕 Det var jo en tv-episode for flere år siden der de diskuterte "the nacho incident". I boka skriver Kody om at før de ble sammen syntes han Christine var søt, men lubben. Men så spiste hun nachos foran ham, og det syntes han var så frastøtende at han utsatte å gifte seg med henne. I episoden spør programlederen om Kody ikke syntes Christine var attraktiv og han svarer at det er en underdrivelse, han fant henne overhodet ikke attraktiv. Tenk å si noe sånt på TV, rett til henne med de andre konene hans rundt seg, og det var synlig at hun ble veldig lei seg. 

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han spytter på hele familien sin slik han har holdt på de siste årene. Covid-årene har virkelig vist seerne og hans egne koner og familie at han rett ut er frastøtende.  Han virker paranoid og spydig i hele sin væremåte.

Gleder meg til å følge Christine.

Og bare til pass for at hele familien må følge regler, mens the nanny plutselig får covid (fulgte hun alle regler egentlig?).

Er det noen som vet om noen i familien som har hatt covid etter at det ble avslørt at nanny hadde covid?

Endret av The_marsmallowlady
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The_marsmallowlady skrev (6 minutter siden):

Han spytter på hele familien sin slik han har holdt på de siste årene. Covid-årene har virkelig vist seerne og hans egne koner og familie at han rett ut er frastøtende.  Han virker paranoid og spydig i hele sin væremåte.

Gleder meg til å følge Christina.

Og bare til pass for at hele familien må følge regler, mens the nanny plutselig får covid (fulgte hun alle regler egentlig?).

Er det noen som vet om noen i familien som har hatt covid etter at det ble avslørt at nanny hadde covid?

De to sønnene til Janelle fikk covid etterpå (men ikke pga nannyen) så vi i tirsdagens episode - Gabe og en til (husker ikke navnet). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noen ble smittet av nanny'en til Robyn heldigvis. Jeg leste at Kody sa i desember at han har hatt det og han hadde visst blitt veldig dårlig av det også, men det viser jo bare at man selv med de aller strengeste reglene ikke kan være sikker på å unngå smitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (På 25.2.2022 den 8.40):

Jeg tror ikke noen ble smittet av nanny'en til Robyn heldigvis. Jeg leste at Kody sa i desember at han har hatt det og han hadde visst blitt veldig dårlig av det også, men det viser jo bare at man selv med de aller strengeste reglene ikke kan være sikker på å unngå smitte.

Kan jo godt hende at han overdriver veldig hvor dårlig han ble, da. 🙄 Stoler ikke akkurat på Cody, for å si det sånn. Han kan absolutt finne på å overdrive hvor dårlig han var for å forsvare det paranoide smittevernregimet sitt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil forresten takke for tipset om den Surviving-podcasten. Den er veldig festlig, koser meg skikkelig med den!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg syns at den blir veldig slitsom å høre på i lengden med det kvinnemennesket som krampeler av absolutt alt som blir sagt hele tiden. Tror jeg må stå over. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
kapteinsupertruse skrev (12 timer siden):

Robin får han for seg selv nå. 

Noe nytt som har skjedd, som jeg ikke har fått med meg?

Godt Christine avsluttet det. Hun har det forhåpentligvis MYE bedre uten Kody. Om ikke Janelle også avslutter det med ham, forundrer det meg veldig. Hun burde virkelig bare få ham bort fra livet sitt. Ellers tror jeg at Meri holder fast på ekteskapet pga Robyns barn; det er vel ikke akkurat Kody som er motivasjonen for å bli. 

Til syvende og sist fungerer det kun mellom Robyn og Kody. Surprise surprise... Hun er nyest og freshest, så selvsagt blir hun favorisert. Hele denne serien viser jo at polygami egentlig ikke funker særlig bra.

Endret av MrsMacchiato
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Kan se bra ut på utsiden på en godværsdag, men det er tonnevis av ting en må holde ut og betale for innad. :( 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kapteinsupertruse

Kun Robin har sex med han. De andre 3 damene har avsluttet forhold eller er bare venner. Men dessverre tror jeg han ikke er enkel å leve med. 

Men han favoriserer Robin for hun er yngst, tynn og de har ikke vært så lenge sammen som de andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje Robyn gråter så lett fordi det er veldig slitsomt å måtte besørge 100% av det hun før hadde 1/4 av
og hun er ikke i form til å fremføre maratlon-løp hver kveld. :laugh:  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Trotwood skrev (5 timer siden):

Ja,de "tell-all"-episodene var slutten på sesongen. 

Synes bare det lå an til enda en tell-all episode. Mulig jeg vare håpet det😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...