Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

silje1989 skrev (10 timer siden):

Ja sjekket nå.. ble litt skuffa 😂

😅 ja ble skuffa selv når jeg så det en gang på imdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det må være et sinnsykt gnål.
Jeg hadde blitt sprø.
Måtte lagt meg inn på hvilehjem i Sveits og blitt rullet rundt i rullestol i landlige omgivelser til klassisk musikk mens jeg ble foret piller i alle galaksens farger.
De måtte skrevet skillmissepapirene for meg. Jeg kan ikke ha stress, må vite!

Sånn hadde det blitt om jeg skulle hatt 4 kjerringer til å gnåle på meg hele tiden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...det var gode nyheter! :)  Hun...og han...passer godt som foreldre. Husker henne fra oppveksten
og tenåringstiden; det har gått seg veldig bra til i voksenlivet. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (6 timer siden):

Madison venter nr 3 i februar 🤰

så koselig :) syns både hun og mannen hennes virker som gode mennesker også veldig gode foreldre for Axel og Lillesøsteren som jeg aldri husker navnet på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har Discovery plus: Det står idag at det er ny episode av Sister Wives, men jeg finner ikke ut hvilken episode det er?! På fremsiden til Discovery står det nye episoder og jeg trykker inn, men finner den ikke.

 

F7BAD296-9FCE-40EE-9436-04A04592728B.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Discovery tuller litt innimellom. Det kommer nok nye episoder snart og så blir det liggende under nye episoder 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (2 timer siden):

Dere som har Discovery plus: Det står idag at det er ny episode av Sister Wives, men jeg finner ikke ut hvilken episode det er?! På fremsiden til Discovery står det nye episoder og jeg trykker inn, men finner den ikke.

 

F7BAD296-9FCE-40EE-9436-04A04592728B.png

Har ikke kommet opp at det er nye episoder av "Sister Wives" hos meg men "Seeking sister wife" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 🙈😁

Discovery har lagt ut noen gamle episoder på nytt, sikkert bare en glipp. 

Kommer sister wives sin nye sesong til å ha premiere her i Norge samtidig som i usa? ☺️

Endret av Elidaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanne__ skrev (På 6.3.2013 den 23.45):

Kan dere forstå at med polygami eller hva det heter for noe at ikke Kody blir fullstendig utslitt som må farte rundt til alle sine fire koner skjøtte barn og hjem.

 

Og at ikke konene blir sjalu er for meg en gåte..

 

Tror dere de holder ut for pengenes skyld+ for de må jo utvilsom innkassere en del på dette realityshowet..

Det værste med å ha 4 koner må jo være det at man da også har 4 svigermødre.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de er så mange mennesker som bor et stykke fra hverandre, blir det nok ikke så mye tid tilbrakt med den enkelte, så hyggelige overflatebesøk er vel enklere enn om de alle skulle ha vært hverandres naboer og lagt seg oppi alt som skjedde eller ikke skjedde hele tiden. De som velger livsstilen har en dypere mening med alt og de er vant til store familier fra barndommen av, så de er bedre skodd til å klare det enn alle oss andre som ikke kunne ha tenkt oss livsstilen. 

I tillegg virker det som at svigermødrene jo er av samme slaget og har innordnet seg storfamilenes struktur for lenge siden. De legger seg ikke oppi, men er der for å ta seg av alle ungene og hjelpe til i huset/sosialisere. Det tror jeg. :) P.s. jeg ville uansett ikke hatt det slik. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har ikke så mange svigermødre lengre.

Janelles mor døde for to år siden, Meris mor døde i fjor og Christine er han jo skilt fra, så nå har han bare en svigermor, Robyns mamma. 

 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giftet ikke Janelles mor seg med Kodys far? Så hun var både hans stemor (hvis man kan si det når han var voksen da) og svigermor. :fnise: Men ja, det er ikke så mange svigermødre igjen, og uansett er det da ingenting galt med svigermødre. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
On 8/6/2022 at 7:45 PM, KaBom said:

Han har ikke så mange svigermødre lengre.

Janelles mor døde for to år siden, Meris mor døde i fjor og Christine er han jo skilt fra, så nå har han bare en svigermor, Robyns mamma. 

 

Er de skilt??

Får aldri fulgt med på denne serien lenger, finner bare gamle episoder på TLC når jeg prøver å oppdatere meg. Men trodde det var Meri han hade problemer med? 

Har de bygd de nye boligene/blir det noe av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De nye husene uti naturen i flagstaff mener du? Nei, der tror jeg det er full stopp ettersom familien er veldig opptatt med å falle fra hverandre. De selger kanskje tomta til sist. Får nok litt for den. En finfin plass syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et kaos med de tomtene i Coyote Pass. SÅ mye tid som de har brukt på å diskutere dette fram og tilbake! 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt ekstremt mye krefter og penger. De kommer neppe til å bygge der. Veldig spent på om det kommer
en ny sesong og hva den evt. skal inneholde. Kjenner meg litt deppa på deres vegne. :glare: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de kommer til å selge noen av tomtene, evt at de kjøper ut de konene som eier tomtene og kan bygge mer fritt. Som f.eks at de kan bygge en felles bygning hvor alle kan samles til selskaper osv.  

Synd at familien går i oppløsning, men har sett det komme i mange år. Men trodde Meri kom til å være den første, for å være ærlig. Det er nok ikke så langt unna den biten heller.

Jeg hadde blitt mektig lei av det livet Kody vil at de skal leve. Han forstår ikke at konene vil ha mer av "ekteskapsbiten" og mindre av å måtte lene seg på medkonene sine. Ler av de når de prøver å snakke med han og ignorerer diskusjoner mellom konene. Familien har også gått i oppløsning for hver gang de har flyttet.

Er det noen som vet hvor mange ganger de har flyttet siden de ble en offentlig familie?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...