Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Trotwood skrev (12 timer siden):

Ja, den der nanny-situasjonen er bare rar. Jeg har skjønt at Ariella er en ganske slitsom unge, men hun er ikke baby lenger, og det er tross alt to voksne hjemme (og Robyn har jo ingen jobb), pluss tre store barn gamle nok til å hjelpe til. At det skal være nødvendig å ha nanny når de er så redd for smitte at egen nærmeste familie ikke slipper inn høres bare rart ut. 

Robyn har en jobb. Hun driver familiens nettbutikk. 

 

Ellers enig med den som skrev at Robyn ikke akkurat la fram thanksgiving-planene på en diplomatisk måte. Jeg synes det hele er snudd på hodet. Det er ikke konene som ikke vil følge Kodys regler, det er Kody som har lagt fram så urimelige regler at det ikke er mulig å leve med dem. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 hours ago, Arkana said:

Robyn har en jobb. Hun driver familiens nettbutikk. 

 

Ellers enig med den som skrev at Robyn ikke akkurat la fram thanksgiving-planene på en diplomatisk måte. Jeg synes det hele er snudd på hodet. Det er ikke konene som ikke vil følge Kodys regler, det er Kody som har lagt fram så urimelige regler at det ikke er mulig å leve med dem. 

Hehe, en nettbutikken har vært helt død de siste 3 årebe, så hun har ikke jobbet på en stund 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (1 time siden):

Hehe, en nettbutikken har vært helt død de siste 3 årebe, så hun har ikke jobbet på en stund 🙈

Ja, det har du visst rett i. Da skjønner jeg ikke helt hvorfor de trenger en nanny for to barn (de tre eldste klarer jo seg selv).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, cas12 said:

Hun sa i alle fall at hun ville ut av forholdet, kody er heller ikke fornøyd med at Datteren deres er lebisk

Hvor har du dette fra? Hun snakket om å dra for en del år siden,  men alt jeg har hørt i det siste er at hun vil vente på Kody resten av livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er underlig i såfall; å vente trofast hele livet på en mann som sier klart ifra og direkte til henne, at han ikke
vil ha henne i det hele tatt. Ever! Håper at tiden vil bringe andre tanker om saken til henne og at hun tar til vett. 
Hun kan jo bli bestemor uten Kody og jeg tror hun ville ha likt det. Livet går videre, selv om en ikke forventet 
de nye veiene som oppstår.  :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (6 timer siden):

Ja, det har du visst rett i. Da skjønner jeg ikke helt hvorfor de trenger en nanny for to barn (de tre eldste klarer jo seg selv).

Hele nanny-opplegget er jo bare rart. Det burde være uproblematisk for de to å ta vare på barna selv, og Meri hadde helt sikkert bidratt (gratis!) hvis hun bare hadde fått sjansen! Men hun er jo skviset ut. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig spesielt! 
 

De fleste andre har jo måtte forholde seg til hjemmekontor sammen med hjemmeskole og hjemmebarnehage. Hun har som dere har nevnt 3 store barn som kan hjelpe godt til. Itillegg til Kody. 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (9 timer siden):

Nannyen er vel Mindy, kusina til Robin, som det ble påstått for noen år siden at Kody hadde et godt øye til?

Ho flytta vel ikke etter til Flagstaff? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
lin skrev (57 minutter siden):

Ho flytta vel ikke etter til Flagstaff? 

Nannyen bor i Flagstaff. Det hadde vært lang vei hvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (17 minutter siden):

Nannyen bor i Flagstaff. Det hadde vært lang vei hvis ikke.

Ikke samme nanny som hun som var i Las Vegas. De har fått en ny nanny. Hun som bodde i LV ville jo ikke flytte etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Wenda skrev (44 minutter siden):

Ikke samme nanny som hun som var i Las Vegas. De har fått en ny nanny. Hun som bodde i LV ville jo ikke flytte etter

Er det ikke hun som er i slekt med Robyn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LysOgVarme skrev (1 minutt siden):

Er det ikke hun som er i slekt med Robyn ?

Hun som er nanny nå er så vidt jeg vet ikke i slekt med Robyn eller noen av de andre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Wenda skrev (19 minutter siden):

Hun som er nanny nå er så vidt jeg vet ikke i slekt med Robyn eller noen av de andre

Nannyen heter Mindy og er Robyn sin ste-niese. 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (18 minutter siden):

Nannyen heter Mindy og er Robyn sin ste-niese. 

Var kanskje en annen nanny jeg tenkte på da 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LysOgVarme skrev (3 timer siden):

Nannyen heter Mindy og er Robyn sin ste-niese. 

Mindy Jessop ble igjen i Las Vegas da de flyttet til Flagstaff. Jeg tror den de har nå er en uten relasjon til familien. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
KaBom skrev (54 minutter siden):

Mindy Jessop ble igjen i Las Vegas da de flyttet til Flagstaff. Jeg tror den de har nå er en uten relasjon til familien. 

Ok. Da har jeg misforstått. Står mye feil på nettet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...