Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Liker Gabriel, han virker fornuftig!
Han tørr virkelig å stå i mot Kody, men vil jo også gjøre alt for å spille på lag. Fikk vondt av han i dagens episode.. han blir jo avvist av kody rett og slett.
 

Kody virker så utrolig bitter. Begynte å se igjen gamle sesonger. Da var det mer glede og ting ble sagt med glimt i øyet. Nå handler det bare om han. Covid har virkelig ødelagt familien, og han ser bare en vei. Det er hans vei eller ingen vei!

Endret av Tulla25j
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, Gabe er fin. Og så mye mer moden enn Kody tross ung alder. Tenk så forrådt han føler seg, men han klarer å beholde roen i samtale med Kody, selv om Kody blir sint og usaklig. Jeg håper virkelig Kody får dårlig samvittighet ovenfor både Gabe og Ysabel etter å ha sett denne sesongen... 

 

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se et glimt fra neste episode i slutten av nyeste episode at nanny til Robyn har testet positivt for corona 🥴 Må si jeg tenkte: Karma!.. Når hun og Kody har nektet familien å møte dem på grunn av strenge regler og frykt for corona, og de har samtidig tillatt nanny å komme hjem til dem.. 

At Kody tillater seg selv å 'bryte' reglene sine når han reiser i begravelse... 🙄 Wow.. Han hadde aldri tillatt noen av konene det samme. Samtidig kunne han ikke reise for å være hos datteren sin når hun skulle opereres noen måneder tidligere.. Huff. Han sier at Christine og Janelle har fått barna i mot han.. Ehm det klarer han veldig fint selv. Han avviser barna sine gang på gang. Det må virkelig gjøre vondt. Stakkars Gabe.. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine Gabe altså! Så klok, reflektert og voksen. Overgår sin far tusen ganger. 
 

Om de alle hadde bort i ett stort hus. Hvordan hadde de løst covid da? De voksne barna hadde fortsatt vært utenfor hjemmet på jobb og utsatt seg for smitte. Ikke så mye anderledes enn om de bor i hver sine hus. 
 

Så dumt de ikke hadde et allmøte med HELE familien i starten og underveis. Da hadde nok mye frustrasjon vært unngått. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også Gabe. Og han sa det så riktig. Kody er mer opptatt av å gjøre ting riktig enn å ta et skritt tilbake og se hvordan det ødelegger familien deres. Men det er synd at Kody ikke klarer å ta til seg det Gabe forteller ham. 

Jeg stusser også over at det var greit å bryte reglene for en begravelse (selv om jeg jo skjønner at det er svigermor og ikke en hvemsomhelst), men ikke for å støtte sin datter når hun skulle opereres. 

Endret av Arkana
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og attpåtil klemming i begravelse? Forstår det hører med, og de fleste av oss har vel vært i koronavennlig begravelse med avstand. Men det klarer man når man må. Når Kody er så superstreng ellers, er det rart han ikke holder avstanden i begravelse. Forøvrig bra at han dro synes jeg - selv om Robyn tydelig var uenig… Igjen kun med tanke på sine to minste som selvsagt MÅ feire jul med sin far. Det skjønner jeg jo, men da må ho skjønne at de andre trenger også faren sin. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Truely er bare 18 mnd eldre enn Sol, men hun trenger tydeligvis ikke faren sin…

Husker dere når ikke Kody engang visste at Gabe tok doble klasser for å bli ferdig med skolen tidligere? Og fortsatt klarte han å snakke så rolig og voksent, mens Kody var en drittunge. De må ha enormt mye bitterhet mot faren sin.

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i begravelse midt i den verste tiltaksperioden. Det var selvsagt ingen klemming, selv om ingen av oss er hysteriske eller driver med ekstrarestriksjoner à la Kody. 

Ellers interessant at både Meri og Janelle så vidt var innom temaet om det var verdt det å fortsette i et polygamt ekteskap og at de begge oppfattet det som mindre nødvendig nå som barna var så store. Ingen av dem har snakket om slike tanker før, selv ikke Meri som vi jo vet har hatt et vanskelig ekteskap de siste årene. Er det en mulighet for at Robyn er den eneste som blir igjen? Hun vil jo ikke være i et monogamt forhold (men kan ikke se for meg at hun skiller seg bare av den grunn).

Jeg er redd for at denne skilsmissen kanskje er slutten på serien. Jeg har vanskelig for å se for meg at de fortsetter uten Christine og barna hennes. Og i og med at de tidligere har holdt ekteskapsproblemkortene tett til brystet er det også vanskelig å se for seg at de kommer til å utbrodere nærmere hva som har skjedd og skjer mellom Kody og Christine og det blir veldig rart om det ender med å bli en elefant i rommet, noe alle ser, men ingen snakker om. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var påfallende hvor ulik stemningen var i de to hjemmene når de feiret thanksgiving. Janelle og Christine sine familier lo og koste seg, hos Robyn var det laber stemning selv om Kody og Meri var der. Barna var selvsagt glade for å se Meri, men når de satt rundt middagsbordet var det ikke mye latter og glede å spore. Kanskje ikke så rart, siden Robyn la det fram som om de andre valgte å ikke være sammen med dem istedenfor å være ærlig å si at alle mødre selvsagt ønsker å feire sammen med egne barn og at Kody sine regler forhindrer dem å møtes alle sammen samlet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (På 16.2.2022 den 11.28):

Jeg er redd for at denne skilsmissen kanskje er slutten på serien. Jeg har vanskelig for å se for meg at de fortsetter uten Christine og barna hennes. 

Det er jo populært med spin-offs, så jeg følger gjerne "de andre" videre på ferden i noen år til. :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Det er jo populært med spin-offs, så jeg følger gjerne "de andre" videre på ferden i noen år til. :) 

 

Ja, det gjør jeg også, jeg bare lurer på om familien selv ønsker å fortsette uten Christine, også fordi det nødvendigvis ville måtte bety å snakke om det som har skjedd mellom dem og de er jo generelt ganske private.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trenger jo pengene, så det kan hende at de gir alt for oppslutningens skyld. Alt er mulig - til det er umulig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (11 timer siden):

 

Ja, det gjør jeg også, jeg bare lurer på om familien selv ønsker å fortsette uten Christine, også fordi det nødvendigvis ville måtte bety å snakke om det som har skjedd mellom dem og de er jo generelt ganske private.

De er ikke så veldig private akkurat, de har jo laget en realityserie på, er det 15 eller 16 sesonger om seg selv! 
Jeg tipper at de trenger pengene. Christine også. Og at serien fortsetter, med Christine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, men på tross av så mange år er det er jo fryktelig mye vi ikke vet om dem og ekteskapene snakker de bevisst veldig lite om. Det går jo ikke an å skjule når det er problemer, men de snakker lite om hvordan de har det sammen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grøsser fremdeles når jeg tenker på ansiktet og blikket til Kody da han sa at hans kvinner
ikke var lydige mot... HAM...KONGEN! :spy: Æsj! Isj! Usj! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den Kody vi ser nå, er den Kody alltid har vært. Men nå under presset av covid, og han får litt motgang, har fasaden falt på TV-skjermen.

Han viser typiske trekk til en klinisk narsissist. Han vil ha total lydighet og respekt. Og havner på kant med alle familiemedlemmer som våger stille spørsmål til hans regime. Har null selvinnsikt, og han er den eneste som ser hele bildet.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker å følge med på barna til sisterwivsa. Og Janelle og Christine. Christine er min favoritt. Hun sier alltid ting som de er, alltid ekte. Hun har hatt den største personlige veksten gjennom årene med tv showet. Kommet ut av skallet sitt og funnet styrke. Hun er så godhjerta❤️ Og noen gullkorn av kommentarer i blant! Om Janelle også forlater Kody ser jeg ingen grunn til å se på serien lenger om de ikke er med. Håper virkelig at vi får følge Christine og familien hennes videre.😊

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke det "drikk denne saften og bli tynn"-slankekjøret som en del av Brown-damene prediker på insta. :jolie: 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det Hoppetaujenta. Både Maddie, Mykelti og flere andre promoterer den noe voldsomt på Instagram. En hel liste med helt vanlige symptomer som 99% av verdens befolkning har kjent på innimellom og med drikken de selger som en quick fix. Men alt det andre de legger ut er fint å følge med på da, særlig barna som vokser opp. Det blir rart uten Christine, jeg har også satt pris på at hun sier ting som de er og har så mye omsorg for alle sammen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest misssixty
Hoppetaujenta skrev (16 timer siden):

Jeg grøsser fremdeles når jeg tenker på ansiktet og blikket til Kody da han sa at hans kvinner
ikke var lydige mot... HAM...KONGEN! :spy: Æsj! Isj! Usj! 

Når sa han det? Han er fæl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...