Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Robyn er psykisk mishandlet, manipulert. Hun lever i et psykisk voldelig ekteskap, hun vet det bare ikke selv. Det er synd på henne. Kody opphøyer seg selv, han er hersker og tåler ikke motgang. Barna er nå store nok til å se hva han holder på med og vender seg bort fra ham, han tåler ikke å bli konfrontert, han tåler ikke å bli avvist, han tåler ikke motgang eller kritikk han ikke kan svare på. Dermed trykker han barna enda mer ned. Og konene, deriblant Robyn. Han har stålkontroll på henne, hun føyer ham i ett og alt. Hun har levd alene med tre barn så lenge, han kom inn som redningen, og hun er hjernevasket og tror dette er lykken. 

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 er nok skrev (På 21.10.2022 den 19.36):

Robyn er psykisk mishandlet, manipulert. Hun lever i et psykisk voldelig ekteskap, hun vet det bare ikke selv. Det er synd på henne. Kody opphøyer seg selv, han er hersker og tåler ikke motgang. Barna er nå store nok til å se hva han holder på med og vender seg bort fra ham, han tåler ikke å bli konfrontert, han tåler ikke å bli avvist, han tåler ikke motgang eller kritikk han ikke kan svare på. Dermed trykker han barna enda mer ned. Og konene, deriblant Robyn. Han har stålkontroll på henne, hun føyer ham i ett og alt. Hun har levd alene med tre barn så lenge, han kom inn som redningen, og hun er hjernevasket og tror dette er lykken. 

Kan si mye,men voldelig er han ikke. Er vel bare Robyn igjen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (19 timer siden):

Logan og Michelle giftet seg i går 🥰

Gratulerer. :)  De har vært forlovet lenge nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på Discovery+ at de har sesong 1-11 nå, men ligger ingen episoder under sesong 11 enda. Regner med at det kommer episoder veldig, veldig snart nå da 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (4 timer siden):

Står på Discovery+ at de har sesong 1-11 nå, men ligger ingen episoder under sesong 11 enda. Regner med at det kommer episoder veldig, veldig snart nå da 😍

Så reklame på tlc i dag, men de sa ikke dato, bare "kommer snart". 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan si mye rart om Kody, men jeg tviler meget sterkt på at han driver med noen form for vold eller at noen av konene er hjernevasket. At Christine skilte seg viser det de alltid har snakket om, at alle konene er fri til å gjøre som de vil og også økonomisk uavhengig av Kody. Jeg tror det er ganske mange i mer konvensjonelle ekteskap som ikke kan si det samme. Jeg liker ikke Robyn så godt jeg heller, men jeg tror som noen andre sa tidligere at hun er lett å mislike pga måten Kody prioriterer henne og fordi hun støtter ham. Hun har de yngste og minst selvstendige barna og det setter henne i en annen posisjon enn de andre konene både i forhold til behovet for hjelp og i forhold til muligheten til å følge Kodys crazy koronaregler. Nå som det normale livet i stor grad er tilbake også i USA er jeg spent på hvordan resten av ekteskapene vil utvikle seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulasjoner på nett går på om Robyn har fått seg en "småtting" til i ly av coronaen. Må være utrivelig å skulle forsøke å ha litt privatliv og så ligger til og med vanlige folk etter dem i buskene, med mobilkamera klar til vinkler som kan fortelle noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kapteinsupertruse

Gud som jeg gleder meg til fortsettelsen av sisterwife. Alt er jo forandrer. Har han bare 1 kone igjen? 

Begynner torsdag ikke sant!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kapteinsupertruse skrev (1 time siden):

Gud som jeg gleder meg til fortsettelsen av sisterwife. Alt er jo forandrer. Har han bare 1 kone igjen? 

Begynner torsdag ikke sant!? 

Torsdag 3/11 kl 22:00 på TLC :nordvesta:

 

Christine har dratt, de andre er igjen så lenge det varer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wenda skrev (19 minutter siden):

Første episode av sesong 11 ligger nå på Discovery+ 

Ser på den nå 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wenda skrev (21 minutter siden):

Første episode av sesong 11 ligger nå på Discovery+ 

Ååå, yeyh!! Da vet jeg hva jeg skal se på i kveld! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne episoden førte til at jeg syns Kody bare er en enda større dust 😂 

Eneste gangen jeg følte sympati for han var når han snakket om at han ikke ville at Christine skulle flytte vekk med ungene

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De filmer seg selv innimellom pga covid. Da sminker de seg selv også kanskje? Blir litt forstyrra av å se på det 🤪😳 særlig Robin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kapteinsupertruse

Jeg har sympati for Christine. Etter samtalen med Cody sier hun: etter samtalen blir jeg bare mer sikker på å forlate han. 

Jeg tror at dette dårlige ekteskapet dem i mellom har ført til forakt hun har for han. Da er det på tide å gå.... jeg føler angst i hans nærver.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...