Mmmwhatever Skrevet 2. februar 2022 #1501 Del Skrevet 2. februar 2022 Nåvel skrev (5 timer siden): Holder på å le meg skakk noen ganger når Corey parodierer Robyn. Stemmen ligner jo ikke, men det er voldsomt morsomt. For spesielt interesserte har de mange flere episoder på patreon, inkludert en eller to episoder hvor de gjør et dypdykk i økonomien deres, med konkurser og alt. Patreon? Jeg så episoden i dag, det er faktisk årevis siden jeg har sett SW. Wow, familien er jo i ferd med å falle fra hverandre, og Kody er et skikkelig r****øl. Han skjønner ikke at alle konene setter barna først - selvfølgelig! - mens han bare er opptatt av seg selv, seg selv, og sine regler, og så seg selv igjen. Håper de dumper ham, alle sammen. Jeg har veldig sansen for Christine og spesielt Janelle, de er skikkelig bra damer, begge to. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2022 #1502 Del Skrevet 3. februar 2022 Det "smilet" fikk meg til å tenke på lukket avdeling, rugging frem og tilbake og hvit spesialdesignet jakke... Grøss altså. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåvel Skrevet 3. februar 2022 #1503 Del Skrevet 3. februar 2022 8 hours ago, Mmmwhatever said: Patreon? Jeg så episoden i dag, det er faktisk årevis siden jeg har sett SW. Wow, familien er jo i ferd med å falle fra hverandre, og Kody er et skikkelig r****øl. Han skjønner ikke at alle konene setter barna først - selvfølgelig! - mens han bare er opptatt av seg selv, seg selv, og sine regler, og så seg selv igjen. Håper de dumper ham, alle sammen. Jeg har veldig sansen for Christine og spesielt Janelle, de er skikkelig bra damer, begge to. https://www.patreon.com/survivingpod/posts Tjeneste for å støtte folk som lager innhold på nett. Om du betaler 45 kr i måneden får du tilgang til de gamle episodene, samt en del ekstraepisoder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 3. februar 2022 #1504 Del Skrevet 3. februar 2022 Får man sett dette gratis noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 4. februar 2022 #1505 Del Skrevet 4. februar 2022 On 2/3/2022 at 11:07 AM, silje1989 said: Får man sett dette gratis noe sted? Det går på TLC tirsdag kl 22 og reprise lørdag 12:15, og de siste to ukers episodene ligger tilgjengelig hos meg i Telia-appen hvis du har noe sånt. Jeg ser på Discovery+, vet ikke om man også har tilgang på noe av det der uten å betale for abonnent . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 4. februar 2022 #1506 Del Skrevet 4. februar 2022 Så de to siste episodene nå, 17-18. Jeg synes Cody får mer og mer symptomer på psykisk sykdom. Covid har virkelig fått frem det verste i han. Synes i grunn synd på Robyn som har bodd med dette i mange måneder. Han sier han er opptatt av hele familien, det store bildet. Men I realiteten er han mest opptatt av å beskytte seg selv. Og jeg skjønner ikke hvorfor han ikke har møtt ungene sine på flere måneder. De bor i Arizona, det burde gått ann å møttes utendørs? Gått en tur, grillet, spilt ball? Går fint å "holde meteren". Skjønner godt ungene er oppgitt, frustrerte og såret. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 4. februar 2022 #1507 Del Skrevet 4. februar 2022 Hotwife skrev (3 timer siden): Så de to siste episodene nå, 17-18. Jeg synes Cody får mer og mer symptomer på psykisk sykdom. Covid har virkelig fått frem det verste i han. Synes i grunn synd på Robyn som har bodd med dette i mange måneder. Han sier han er opptatt av hele familien, det store bildet. Men I realiteten er han mest opptatt av å beskytte seg selv. Og jeg skjønner ikke hvorfor han ikke har møtt ungene sine på flere måneder. De bor i Arizona, det burde gått ann å møttes utendørs? Gått en tur, grillet, spilt ball? Går fint å "holde meteren". Skjønner godt ungene er oppgitt, frustrerte og såret. Går ikke an å forsvare det. Mange som gjemmer seg bak corona. Cody er opptatt av én ting, og det er Cody. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 4. februar 2022 #1508 Del Skrevet 4. februar 2022 Irja skrev (11 minutter siden): Går ikke an å forsvare det. Mange som gjemmer seg bak corona. Cody er opptatt av én ting, og det er Cody. Og det bevises ene og alene når han sier med overraskende stemme at konene velger barna fremfor han. Jeg er ikke mor, kommer aldri til å bli det heller, men selv jeg vet at man alltid velger barna sine framfor alle andre. Selv sin egen mann 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 4. februar 2022 #1509 Del Skrevet 4. februar 2022 Enig i at Kody sliter psykisk og det må være tøft for hele familien. Interessant at konene er enige i at de foretrekker å være "søsterkone" og bare ha mannen hjemme noen dager i uka fremfor å ha ham hjemme hele tiden. Kody virker som en slitsom person å være mye med. Og selvfølgelig er barna viktigst for mødrene, barna betyr jo alt for de, spesielt i den familiesituasjon de er i. For en idiotisk ting å sette spørsmålstegn ved 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 5. februar 2022 #1510 Del Skrevet 5. februar 2022 Jeg lurer på hvordan ting hadde vært om Dayton bodde unna.. Har også lurt på hvordan ting hadde vært uten Cody, virker jo som han er roten i alle problemer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2022 #1511 Del Skrevet 5. februar 2022 Nå har jeg begynt å se fra første episode igjen og jøjjemeg som de har forandret seg i disse årene. De var så unge og smilende...og mente i alle fall offentlig at deres måte var vidunderlig. Jeg vet hva de har innrømmet i senere år, så det var ikke bare rosenrødt selv om vi ble presentert for det slik. Lurer på om de hadde gjort det hele igjen, når de vet det de vet i ettertid... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 5. februar 2022 #1512 Del Skrevet 5. februar 2022 Robyn sa at hun og Kody hadde vært gift i over 10 år nå, herlighet så tiden flyr! Har jammen fulgt de lenge 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2022 #1513 Del Skrevet 5. februar 2022 Humm; den sist ankomne fjerdekonen la begge hendene på ryggen på siste indre før mål (skøytesjargong), giftet seg med kongen og blir førstekonen når alle de andre har trukket seg og så kommer de nye ungkonene på rekke og rad under henne. Så blir det åtte unger til. Jeg bare tenker høyt på en lørdag. Fremdeles veldig glad for at det ikke er meg som driver den ekstremsporten der. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 5. februar 2022 #1514 Del Skrevet 5. februar 2022 Trotwood skrev (På 4.2.2022 den 20.32): Enig i at Kody sliter psykisk og det må være tøft for hele familien. Interessant at konene er enige i at de foretrekker å være "søsterkone" og bare ha mannen hjemme noen dager i uka fremfor å ha ham hjemme hele tiden. Kody virker som en slitsom person å være mye med. Og selvfølgelig er barna viktigst for mødrene, barna betyr jo alt for de, spesielt i den familiesituasjon de er i. For en idiotisk ting å sette spørsmålstegn ved Enig! Virker som om de ser på mannen mer som en belastning i hverdagen enn en berikelse (og praktisk hjelp). Han har et usunt forhold til alle sine fire koner, men på ulik måte. Meri er selvutslettende og ser ut til å finne seg i hva som helst bare for å fortsette å være gift med ham, han behandler henne dårlig, de har ikke hatt sex på ti år… Christine behandler han jo på en helt forferdelig måte. Janelle er ikke i like stor grad i unåde som Christine, men også med henne driver han med emosjonell manipulering og han utnytter henne. Og Robyn er den «lydige kona», men det virker ikke sunt i det hele tatt. Det er som om hun ikke kan ta en selvstendig avgjørelse uten å høre med Cody, hun er hele tiden redd for å gjøre noe galt. HAN har laget de idiotiske reglene, men lar henne ta støyten for det ovenfor de andre konene, og han spiller de andre konene ut mot henne hele tiden. Skikkelig drittsekk! Jeg synes synd på Robyn som har måttet tilbringe så mye tid sammen med ham under covid. Han er jo ikke stabil, og covid gjorde alt mye verre. Smittefrykten hans (og den er først kun for hans del, ikke for resten av familien, selv om andre er mer utsatt!) er jo ikke rasjonell. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. februar 2022 #1515 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Altså, jeg synes ikke Kody er noen godklump på noe som helst vis, men til konenes forsvar så trenger man ikke ha en mann som ham for å sette pris på alenetid. Jeg kan godt forstå at de synes det er behagelig å ha tid for seg selv og ikke minst styre hjemmet sitt akkurat slik de ønsker. Det er jo dessuten noe alle vet følger med livet i et flerkoneri så man går jo ikke inn i den typen ekteskap uten å være en person som setter pris på en god del alenetid, helt uten at det trenger å være noe galt med mannen av den grunn. Endret 5. februar 2022 av Arkana 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 6. februar 2022 #1516 Del Skrevet 6. februar 2022 Arkana skrev (18 timer siden): Altså, jeg synes ikke Kody er noen godklump på noe som helst vis, men til konenes forsvar så trenger man ikke ha en mann som ham for å sette pris på alenetid. Jeg kan godt forstå at de synes det er behagelig å ha tid for seg selv og ikke minst styre hjemmet sitt akkurat slik de ønsker. Det er jo dessuten noe alle vet følger med livet i et flerkoneri så man går jo ikke inn i den typen ekteskap uten å være en person som setter pris på en god del alenetid, helt uten at det trenger å være noe galt med mannen av den grunn. Det er jeg enig i, altså. Men man kan jo diskutere hvor mye «alenetid» det er når man følger opp en 5-6 barn alene mesteparten av tiden? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåvel Skrevet 6. februar 2022 #1517 Del Skrevet 6. februar 2022 On 2/5/2022 at 8:46 PM, Mmmwhatever said: Enig! Virker som om de ser på mannen mer som en belastning i hverdagen enn en berikelse (og praktisk hjelp). Han har et usunt forhold til alle sine fire koner, men på ulik måte. Meri er selvutslettende og ser ut til å finne seg i hva som helst bare for å fortsette å være gift med ham, han behandler henne dårlig, de har ikke hatt sex på ti år… Christine behandler han jo på en helt forferdelig måte. Janelle er ikke i like stor grad i unåde som Christine, men også med henne driver han med emosjonell manipulering og han utnytter henne. Og Robyn er den «lydige kona», men det virker ikke sunt i det hele tatt. Det er som om hun ikke kan ta en selvstendig avgjørelse uten å høre med Cody, hun er hele tiden redd for å gjøre noe galt. HAN har laget de idiotiske reglene, men lar henne ta støyten for det ovenfor de andre konene, og han spiller de andre konene ut mot henne hele tiden. Skikkelig drittsekk! Jeg synes synd på Robyn som har måttet tilbringe så mye tid sammen med ham under covid. Han er jo ikke stabil, og covid gjorde alt mye verre. Smittefrykten hans (og den er først kun for hans del, ikke for resten av familien, selv om andre er mer utsatt!) er jo ikke rasjonell. Vet ikke om jeg tror på at reglene ikke kommer fra henne. Han har sikkert skrevet dem selv, men synes hun virker ganske hysterisk rundt det. Kody foreslo jo for henne at hun kunne være med Meri siden hun lever i isolasjon, men det ville ikke Robyn. Og han spurte henne om tillatelse til å ta med Ari og Sol på den pikniken på coyote pass. Jeg tror ikke hun er så uskyldig som hun later som... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 8. februar 2022 #1518 Del Skrevet 8. februar 2022 Følger dere tlc på insta? Der ligger det klipp fra samtaler med programleder og Kody virker å være 1 cm fra å tippe fullstendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misssixty Skrevet 8. februar 2022 #1519 Del Skrevet 8. februar 2022 Duff skrev (9 timer siden): Følger dere tlc på insta? Der ligger det klipp fra samtaler med programleder og Kody virker å være 1 cm fra å tippe fullstendig. Så det. Men hvor kan vi se hele disse samtalene i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 8. februar 2022 #1520 Del Skrevet 8. februar 2022 misssixty skrev (Akkurat nå): Så det. Men hvor kan vi se hele disse samtalene i Norge? Det lurer jeg også på. Jeg har bare standard rikstv abb. Prøvde å abb på discovery+ men fikk det ikke til å virke i appen på tv. Gidder ikke betale og kun kunne se på mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå