Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

misssixty skrev (18 minutter siden):

Så det. Men hvor kan vi se hele disse samtalene i Norge? 

Får sikkert se det senere når det blir sendt i Norge 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, bruker det ikke være en sånn oppsummerings-episode i studio med programlederen på slutten av sesongen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Duff said:

Det lurer jeg også på. Jeg har bare standard rikstv abb. Prøvde å abb på discovery+ men fikk det ikke til å virke i appen på tv. Gidder ikke betale og kun kunne se på mobil.

 Chromecast? Eller app i smart-TV?  Jeg har både Chromecast og Discovery app på Telia(tidl Get)-boksen så sløvt om riks-tv ikke har noen av delene 😕

12 hours ago, misssixty said:

Så det. Men hvor kan vi se hele disse samtalene i Norge? 

Det kommer nok om et par uker på slutten av sesongen ja, Discovery har jo lagt utTell-All episodene i tidligere sesonger :)

Dagens episode er sesongens 8. episode og det ser ut som om Tell-all episode er episode 11 og 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meri fikk endelig klemme på Robyns barn, det var jo ihvertfall koselig. 

Robyn la ikke frem Thanksgivingplanene på noe god måte til barna sine akkurat...

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (54 minutter siden):

 Chromecast? Eller app i smart-TV?  Jeg har både Chromecast og Discovery app på Telia(tidl Get)-boksen så sløvt om riks-tv ikke har noen av delene 😕

Det kommer nok om et par uker på slutten av sesongen ja, Discovery har jo lagt utTell-All episodene i tidligere sesonger :)

Dagens episode er sesongens 8. episode og det ser ut som om Tell-all episode er episode 11 og 12 :)

Appelboks fra riks tv. Kan godt være det virker men hos meg får jeg ikke opp noen nye episoder selv om jeg betalte ekstra. Får bare de episodene som jeg uansett fikk på tlc i grunnabbonentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alt for sjalu til at jeg kunne delt mannen min, ihvertfall om jeg var den første/eneste kona i utgangspunktet.

Men noen kvinner har dårlig erfaring med menn, de er kanskje litt eldre, skilt, og så ønsker de en mann som allerede «er en familiemann» og som kan forsørge dem. Og så bryr de seg mer om selve livet med barn/familie enn den altoppslukende kjærligheten mellom to stykker. De beskrev det som et samarbeid for «Guds skyld.»
Om man ikke er en håpløs romantiker som leter etter sin sjelevenn, så why not 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Duff said:

Appelboks fra riks tv. Kan godt være det virker men hos meg får jeg ikke opp noen nye episoder selv om jeg betalte ekstra. Får bare de episodene som jeg uansett fikk på tlc i grunnabbonentet.

Jeg trodde du mente at du ikke fikk til å bruke Discovery+ :) Det legges ut ny episoder det etterhvert som de går på TV på tirsdager, men sesongen er jo ikke ferdig :)

Det ligger 10 sesonger av Sister Wives ute på Discovery (men de teller sesonger annerledes enn i USA, for det er egentlig sesong 16 nå), og nå er det kommet til sesong 10 episode 19.

Vi er 3 uker bak skjema i forhold til USA, så det er to vanlige episoder igjen før vi i Norge kommer Tell-all episoden (intervjuer med alle) som nettopp kom ut i USA.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundemamma97 skrev (På 9.2.2022 den 2.21):

Jeg er alt for sjalu til at jeg kunne delt mannen min, ihvertfall om jeg var den første/eneste kona i utgangspunktet.

Men noen kvinner har dårlig erfaring med menn, de er kanskje litt eldre, skilt, og så ønsker de en mann som allerede «er en familiemann» og som kan forsørge dem. Og så bryr de seg mer om selve livet med barn/familie enn den altoppslukende kjærligheten mellom to stykker. De beskrev det som et samarbeid for «Guds skyld.»
Om man ikke er en håpløs romantiker som leter etter sin sjelevenn, så why not 🤷🏼‍♀️

Det er jo heller konene som forsørger ham enn omvendt? I alle fall Janelle. Du skal tjene utrolig bra for å kunne forsørge 4 koner og 18 barn, i praksis må flere av konene jobbe for at det skal være mulig. Mens noen er hjemme og passer barna (Christine).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåvel skrev (På 6.2.2022 den 22.45):

Vet ikke om jeg tror på at reglene ikke kommer fra henne. Han har sikkert skrevet dem selv, men synes hun virker ganske hysterisk rundt det. Kody foreslo jo for henne at hun kunne være med Meri siden hun lever i isolasjon, men det ville ikke Robyn. Og han spurte henne om tillatelse til å ta med Ari og Sol på den pikniken på coyote pass. Jeg tror ikke hun er så uskyldig som hun later som...

Kan godt hende du har rett i det. Det kan godt hende de to har fyrt opp hverandre med smitteangst i alle månedene de har vært isolert sammen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, så synes jeg Kody’s regler virker helt fiktive. Det kan godt hende at han og Robyn lever tilsvarende så strengt fordi det er det de vil/tenker er logisk, men aldri i verden at disse reglene var forhåndsavklart med «the nanny». Så vidt jeg vet har hun jobbet hos de gjennom hele pandemien, så hvordan har Kody og Robyn klart å være så tydelige med henne samtidig som ingen i familien, ikke en gang Meri har hatt tilgang til verken huset deres eller reglene for å komme inn? 🤷🏻‍♀️ 

Kody og Robyn jobber beinhardt for å få det til å virke som om det er resten av familien som ikke ønsker/gidder å møtes, men det er tydelig at f.eks. Meri hadde fulgt reglene på flekken hvis hun fikk tilbudet. 

Også elsker jeg hvor sint Kody blir for at Christine spør han om barnepiken på kamera. Er tydelig at han absolutt ikke hadde tenkt å nevne at de har hatt en person utenfra som har undervist Sol og Ari hver dag samtidig som hans øvrige barn har måttet holde to meter til de hele pandemien. 

0C06560C-00A8-40C5-8E4C-987D8EF1A255.jpeg

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den der nanny-situasjonen er bare rar. Jeg har skjønt at Ariella er en ganske slitsom unge, men hun er ikke baby lenger, og det er tross alt to voksne hjemme (og Robyn har jo ingen jobb), pluss tre store barn gamle nok til å hjelpe til. At det skal være nødvendig å ha nanny når de er så redd for smitte at egen nærmeste familie ikke slipper inn høres bare rart ut. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, KaBom said:

Helt ærlig, så synes jeg Kody’s regler virker helt fiktive. Det kan godt hende at han og Robyn lever tilsvarende så strengt fordi det er det de vil/tenker er logisk, men aldri i verden at disse reglene var forhåndsavklart med «the nanny». Så vidt jeg vet har hun jobbet hos de gjennom hele pandemien, så hvordan har Kody og Robyn klart å være så tydelige med henne samtidig som ingen i familien, ikke en gang Meri har hatt tilgang til verken huset deres eller reglene for å komme inn? 🤷🏻‍♀️ 

Robyn prøver å forklare dette i en av tell all-episodene, om jeg ikke husker helt feil:

Spoiler

Hun sier hun ba Kody dele reglene, men at han sa at det ikke var noen vits fordi de ikke kom til å følge dem uansett. Jeg tror virkelig ikke på at de hadde den lista, og the nanny fikk jo faktisk covid også. Mistenker at Kody føler seg så svikta fordi familien ikke blindt følger ham og at konene valgte barna sine over ham at han ikke gidder å ha så mye med dem å gjøre mer.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmwhatever skrev (4 timer siden):

Det er jo heller konene som forsørger ham enn omvendt? I alle fall Janelle. Du skal tjene utrolig bra for å kunne forsørge 4 koner og 18 barn, i praksis må flere av konene jobbe for at det skal være mulig. Mens noen er hjemme og passer barna (Christine).

nå har han jo bare 2 koner, Meri og Christine er ikke sammens med han mer, følger begge på insta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (2 timer siden):

nå har han jo bare 2 koner, Meri og Christine er ikke sammens med han mer, følger begge på insta

Meri har ikke gått fra han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men hun er ikke mere enn en light-variant av en "kone". De hekker nemlig ikke lengre... :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cas12 skrev (1 time siden):

hun har ny kjæreste så håper det

Vet det har gått rykter om ny kjæreste som egentlig er hennes homofile bestevenn. Har ikke sett det har vært rykter om noen andre menn iallfall 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (59 minutter siden):

Vet det har gått rykter om ny kjæreste som egentlig er hennes homofile bestevenn. Har ikke sett det har vært rykter om noen andre menn iallfall 🤷‍♀️

Hun sa i alle fall at hun ville ut av forholdet, kody er heller ikke fornøyd med at Datteren deres er lebisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...