Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Jo, det er laget ny sesong, trailer for sesongen har gått på tlc og første episode skal komme 21. november :) 

https://www.usmagazine.com/entertainment/news/sister-wives-season-16-trailer-janelle-brown-breaks-down-in-video/

https://www.msn.com/en-us/entertainment/video/janelle-brown-is-at-her-wits-end-in-sister-wives-season-16-trailer/vp-AAPqD5m

Screenshot_2021-11-17-14-04-05-28_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.eb4ef72ed3ee205104ad5d3b99f1cc36.jpg

Jeg finner heller ikke noe sendetid for det på norsk TV, men sist lå norsk tv ca en uke bak så det kan jo være sånn nå og. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir spennende å se da, men jeg føler de siste sesongene har vært ganske kjedelige og mye repetitivt. De messer om det samme hele tiden. Håper det kommer noe annerledes denne gangen.

Endret av Arkana
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arkana said:

Men er ikke sesong 16 den som gikk tidligere i år? Jeg kikket på IMDB og synes beskrivelsen av episodene er ting jeg allerede har sett og de som står i linkene er også bare kjente ting.

Det er en ny sesong ja, se traileren, det er nye scener :) Skilmissen mellom Christine og Kody og at Janelle bor i RV (som vi vet pga sosiale medier, men som ikke er vist på tv) er sikkert med i denne sesongen.

Jeg har ikke lest på IMDb men at de snakker om mye av de samme tingene stemmer nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversikten så langt inn i fremtiden er ikke lagt ut på tv`n min ennå,
så jeg venter i spenning på startsignalet her inne. :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å finne ut hva en slik diger campingboplass ville koste å leie, men jeg finner ikke ut hva de heter
på norsk, eller om de finnes i norsk leiemarked? Kunne faktisk godt ha tenkt meg det for noen mnd.
et stille og fint sted i skogen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker veldig strevsomt om konene ikke samarbeider bra. Jeg tror ikke jeg hadde klart å forholde meg til så mange.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

Prøvde å finne ut hva en slik diger campingboplass ville koste å leie, men jeg finner ikke ut hva de heter
på norsk, eller om de finnes i norsk leiemarked? Kunne faktisk godt ha tenkt meg det for noen mnd.
et stille og fint sted i skogen. 

Tenker du på pris på en RV (stor bobil) eller sted å sette den? 

1 hour ago, Meadow said:

Er det sesong 16 vi venter på nå?

Japp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har vel brukt å ligge et par uker bak USA i sendetid, så ikke sikkert at den kommer hit i november. Jeg bruker ikke å se på lineær-tv, men i våres lå USA ca. 3 uker foran Discovery+, og om jeg ikke husker feil så lå tv-sendingene enda en uke bak. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (2 timer siden):

Tenker du på pris på en RV (stor bobil) ? 

Ja, prisen på en slik. Selger de så store og forseggjorte her i landet? 

Glem det. Jeg fant noen på finn :hoppe: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at bare Robin blir igjen og at resten finner seg et nytt godt liv hvor de blir sett av en valgfri person i sine liv. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majer skrev (På 17.11.2021 den 16.25):

Det virker veldig strevsomt om konene ikke samarbeider bra. Jeg tror ikke jeg hadde klart å forholde meg til så mange.

Enig i det. Hensikten med polygami må vel være at alle er én stor familie som trives sammen, ikke en mann som har fire separate koner i fire separate hus. De må jo få velge selv, men personlig føler jeg det har mistet litt poenget når de i praksis er fire selvstendige familier som bare deler på én mann. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Discovery har svart noen som spør etter Sister Wives på Facebook-siden sin: 

"Hei Trude. Så hyggelig at du ønsker ny sesong av Sister Wives. For tiden sender vi sesong 10 i reprise på vår kanal. Det er enda ikke planlagt å sende noe ny sesong, så det må jeg komme tilbake til hvis det skulle blitt aktuelt. Du kan forøvrig se alle de tidligere sesongene på Discovery+. 🙂 Ha en fortsatt fin kveld. Malene"

Jeg betaler for Discovery fordi jeg liker å betale for innholdet jeg ser, men synes det er veldig kjedelig at de dager før amerikansk premiere ikke en gang vet om/når de vil vise serien i Norge. Første episode av sesongen ligger allerede ute på andre nettsider, liksom. Så spørs om jeg ikke kommer til å se den  i kveld, siden den uansett ikke kommer på Discovery snart. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. virkelig?? 

muligens siste sesong, og så tenker de ikke å sende den? Nei, nå ble jeg skuffet.

Endret av lin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lin skrev (På 21.11.2021 den 23.36):

Altså.. virkelig?? 

muligens siste sesong, og så tenker de ikke å sende den? Nei, nå ble jeg skuffet.

Det går ikke an!! 😖

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (På 21.11.2021 den 23.36):

Altså.. virkelig?? 

De har svart lignende på andre forespørsler også og kort tid etterpå så sendes programmet likevel. Tar slike mails/svar med en klype salt

Endret av Wenda
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...