AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1201 Del Skrevet 21. april 2021 Muslimer har også ekteskapsritualer som ikke er juridisk bindene men som de setter høyest av alt i fht det å regne seg som gift. Anonymkode: daab8...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1202 Del Skrevet 22. april 2021 Har ligget et par episoder bak, men har tatt det igjen nå. Jeg blir litt gal av dette karanteneopplegget deres, det gir jo ingen mening. Greit at man visste mindre våren 2020 enn vi gjør nå, men hvor vanskelig er det å skjønne at så lenge Kody drar fra hus til hus så kan de andre likegjerne gjøre det også? Truly kunne blitt med ham de dagene han var hos Robyn, hadde ikke vært store forskjellen om de var en eller to som dro mellom husene sånn. Skjønner greia med Janelle pga guttene, men jentene til Christine holdt seg vel hjemme? Er de så dumme, eller lager de ekstra styr pga tv-programmet? Anonymkode: 96504...b0c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1203 Del Skrevet 23. april 2021 Huff, jeg syntes synd på Meri etter ukas episode Så kleint. Hun burde jo bare dra fra dumme Kody. Anonymkode: 61711...8ea 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1204 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Huff, jeg syntes synd på Meri etter ukas episode Så kleint. Hun burde jo bare dra fra dumme Kody. Anonymkode: 61711...8ea Enig, det er skikkelig kleint. Han sier at hun må gjøre tilnærminger til han for å vise at hun virkelig vil, men når hun stadig blir avvist når hun prøver, så er det ikke enkelt. Hun sa t.o.m rett ut at hun ville ha et forhold med han. Klarere kan det vel ikke gjøres. Anonymkode: 7dba7...4c5 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1205 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Enig, det er skikkelig kleint. Han sier at hun må gjøre tilnærminger til han for å vise at hun virkelig vil, men når hun stadig blir avvist når hun prøver, så er det ikke enkelt. Hun sa t.o.m rett ut at hun ville ha et forhold med han. Klarere kan det vel ikke gjøres. Anonymkode: 7dba7...4c5 Helt enig med dere. Jeg synes det er fint at han er tydelig med henne, på den ene siden og sier at han ikke er interessert. Så kan hun jo selv velge hva hun vil gjøre med det. Men at han sier at hun må gjøre tilnærmelser hvis det skal bli noe mer forhold, men det er han uansett ikke interessert i? Det blir jo bare dumt. Anonymkode: 5c6a2...7ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. april 2021 #1206 Del Skrevet 23. april 2021 Kody har fått våknet sine mannlige primadonnanykker og er snurt og hard to get i all evighet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1207 Del Skrevet 23. april 2021 Så kjip Kody var mot Meri, ja! Han er jo egentlig ikke tydelig i det hele tatt. Han sier at hun må ta initiativ og være elskbar??, før han prøver å overbevise henne om at ingen av dem er interessert i å være mer sammen for da ville de vært det. Meri sier jo at hun vil det, men det bare tuller han vekk. Syns han er skikkelig stygg, og prøver å få det til at hun skal skille seg for han kan ikke det. Så en helt annen og kjip side av han i dagens episode. Anonymkode: cf8aa...48c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 23. april 2021 #1208 Del Skrevet 23. april 2021 Gårsdagens episode var vond å se på. Kody er ikke interessert i å ha et forhold med Meri, men han kommer ikke til å ta initiativ til skilsmisse, pga troen. Meri er derimot fri til å dra, og jeg fikk nesten følelsen av at han prøvde på å pushe henne ut. Men hun tenker at de er familie, at de har hatt dårlige perioder før, og vil ikke gi opp. Gratulerer med 30 (!!) års bryllupsdag... koselig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1209 Del Skrevet 23. april 2021 32 minutter siden, Meadow said: Gårsdagens episode var vond å se på. Kody er ikke interessert i å ha et forhold med Meri, men han kommer ikke til å ta initiativ til skilsmisse, pga troen. Meri er derimot fri til å dra, og jeg fikk nesten følelsen av at han prøvde på å pushe henne ut. Men hun tenker at de er familie, at de har hatt dårlige perioder før, og vil ikke gi opp. Gratulerer med 30 (!!) års bryllupsdag... koselig. Ja, veldig trist. Kody huska ikke en gang at det var jubileum og virket ikke som om han hadde kjøpt noe gave. 😕 Det er jo ikke bare bare for Meri å skulle bryte ut når Kody ikke tar initiativ, det skjønner jeg godt. I hvertfall når man er den i forholdet som har lyst å prøve videre og i tillegg har 18 barn og tre medkoner man også vil ha kontakt med. Håper egentlig hun finner styrke til å dra. Hun kan jo leve et godt liv i Utah og drive pensjonat med dattera si. Anonymkode: 61711...8ea 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1210 Del Skrevet 23. april 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Syns han er skikkelig stygg, og prøver å få det til at hun skal skille seg for han kan ikke det. Så en helt annen og kjip side av han i dagens episode. Anonymkode: cf8aa...48c Enig i at han oppfører seg litt stygt, men er det bare meg det er noe veldig galt med, eller var han ganske kjekk med hestehale på "date" med Meri? Anonymkode: 96504...b0c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1211 Del Skrevet 23. april 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Enig i at han oppfører seg litt stygt, men er det bare meg det er noe veldig galt med, eller var han ganske kjekk med hestehale på "date" med Meri? Anonymkode: 96504...b0c Meri var enig med deg ihvertfall Jeg kan skjønne at man finner ham sjarmerende, men det stopper der for meg! Anonymkode: 61711...8ea 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 24. april 2021 #1212 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Enig i at han oppfører seg litt stygt, men er det bare meg det er noe veldig galt med, eller var han ganske kjekk med hestehale på "date" med Meri? Anonymkode: 96504...b0c Kody har aldri vært kjekk i mine øyne. Etter siste episode så mistet jeg all respekt for han. Han behandler ikke Meri på noen fin måte. Han kunne like gjerne droppet hele daten. Han var rett og slett iskald og jeg skjønner Meri om hun går fra han. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 24. april 2021 #1213 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg føler at Meri har blitt satt veldig i skyggen etter at hun skilte seg fra Kody så han fikk gifte seg med Robyn. Jeg syns det var en utrolig fin gest fra Meri, men i ettertid så lurer jeg på om hun angrer. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2021 #1214 Del Skrevet 24. april 2021 Tja...hun har gjort det hun kan nå, sagt hva hun føler og vil, har invitert til nærmere kontakt og han sitter der som en iskald statue. Svarer henne egentlig ikke på det hun sier. Bryr seg ikke nevneverdig. Jeg tolker det som at han uten å si så mye om det, sier at han ikke gidder mere i det hele tatt, men p.g.a. religionen ikke kan være den som avslutter det. Han vil gjerne at hun drar. Huttetu. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humleguri Skrevet 24. april 2021 #1215 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg tror han er SÅ ferdig. Spesielt med Meri. Muligens et par av de andre også🙈 Synes han virker ferdig med alle unntatt Janelle, som han utenifra ser ut til å ha et platonisk forhold til. Hun er selvstendig og klarer seg selv, og kommuniserer på en grei måte. Det tror jeg han setter pris på. Håper de får bedre tider, er bare leit å se på nå😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2021 #1216 Del Skrevet 24. april 2021 Han har altfor mye energi til bare en kone, så om noen av de nåværende drar kommer han nok til å fortsette "å la seg foreslå" mulige yngre koner som kan lage unger til ham. Virker som at det er størsteparten av meningen med livet for ham. Befolke jorden nesten helt alene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1217 Del Skrevet 24. april 2021 1 hour ago, Humleguri said: Jeg tror han er SÅ ferdig. Spesielt med Meri. Muligens et par av de andre også🙈 Synes han virker ferdig med alle unntatt Janelle, som han utenifra ser ut til å ha et platonisk forhold til. Hun er selvstendig og klarer seg selv, og kommuniserer på en grei måte. Det tror jeg han setter pris på. Håper de får bedre tider, er bare leit å se på nå😬 Jeg tror han bare vil være med Robyn Anonymkode: 61711...8ea 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2021 #1218 Del Skrevet 24. april 2021 Ja, hun er fremdeles relativt ny og spennende og vurderer en unge til... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1219 Del Skrevet 24. april 2021 Det jeg syns er rart, tatt i betraktning at det er om å gjøre å få barn, er hvor lite Kody virker å bry seg om det å ha fått barnebarn. Jeg har fulgt Maddie på insta lenge, hun snapper mye om hus og hjem, barn, familie og dagligliv, og både Janelle, brødre og søstre er regelmessig innom, men Kody er der aldri. Hun har produsert to barnebarn, en av dem ikke helt frisk, og likevel er han helt fraværende. Syns det er veldig rart. Nå har Mykelti fått en datter, flust av bilder på insta, ingenting å se til Kody. Sier vel det meste. Anonymkode: 9d9ca...9fc 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 24. april 2021 #1220 Del Skrevet 24. april 2021 Humleguri skrev (4 timer siden): Jeg tror han er SÅ ferdig. Spesielt med Meri. Muligens et par av de andre også🙈 Synes han virker ferdig med alle unntatt Janelle, som han utenifra ser ut til å ha et platonisk forhold til. Hun er selvstendig og klarer seg selv, og kommuniserer på en grei måte. Det tror jeg han setter pris på. Håper de får bedre tider, er bare leit å se på nå😬 Janelle virker som en varm og enkel person å forholde seg til. En som ikke bruker tid på problemer uten å forsøke å løse de. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå