boks Skrevet 29. juli 2013 #181 Del Skrevet 29. juli 2013 Blir spennende å se hva dere ender opp med. Er nok supre biler begge to Takk for det **M** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 1. august 2013 Forfatter #182 Del Skrevet 1. august 2013 AU! Bekkenet er kjempevondt i dag Hadde en ekkel opplevelse hos fysio igår også. Satt på en krakk mens hun satt bak meg og masserte. Husker ikke helt hva vi snakket om, men plutselig forsvant jeg. Bare noen sekunder, men fortsatt creepy. Var nok en veldig statisk stilling for meg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. august 2013 #183 Del Skrevet 1. august 2013 Har kjempe vondt jeg og i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 1. august 2013 #184 Del Skrevet 1. august 2013 Så ekkelt at du svimte av sånn plutselig. Ingen forvarsel heller før det skjedde? Kjedelig dette med bekkenet, godt det er siste etappe igjen nå Ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 1. august 2013 Forfatter #185 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg kjente at det kom, hadde vanskelig med å henge på i samtalen. Merkelig Alt snurret, og ble akutt kvalm. Ja, uke 30 nu <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 3. august 2013 Forfatter #186 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Bekkenet er vondt uansett om jeg ligger, står eller sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 4. august 2013 #187 Del Skrevet 4. august 2013 Uke 30 Kan du ikke ligge på siden heller med en pute mellom beina? Jeg syns at det er best med en tynn pute. Jeg må ligge på siden for ligger jeg på rygg kan jeg knapt gå etterpå. Også gjør det vondt å ligge på rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 4. august 2013 Forfatter #188 Del Skrevet 4. august 2013 Uke 30 Kan du ikke ligge på siden heller med en pute mellom beina? Jeg syns at det er best med en tynn pute. Jeg må ligge på siden for ligger jeg på rygg kan jeg knapt gå etterpå. Også gjør det vondt å ligge på rygg. Jeg har sånn egen bekkenpute, sånn lang pølse. Den er god å ha. Men idag har jeg tatt i bruk krykker, vært superstreng med meg selv og ikke gått mange meter uten dem. Dette kombinert med 3 gram paracet (etter anbefaling fra føden, ringte dit) har fått meg gjennom dagen. Håper det letter i løpet av natten. For noe herk! God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 5. august 2013 #189 Del Skrevet 5. august 2013 Oj krykker Håper du blir mye bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 5. august 2013 #190 Del Skrevet 5. august 2013 Uff, får så vondt av deg **M**. Sender deg masse gode tanker og en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 6. august 2013 Forfatter #191 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Takk for gode ord over her I dag hoppet jeg av gårde på krykkene både til fysio og lege. Spurte legen om det var noe han kunne gjøre, noe han kunne gi meg for smertene så jeg slapp å ta så mye paracet. Svaret var følgende; "Du skal da vel ikke drive å fly rundt du? Fortsett sånn du gjør du." Ok, Mr. Måtte forøvrig sitte og vente i tre kvarter, på en trebenk, i verdens varmeste venterom. Ny lege - jatakk. Også ei meget hyggelig dame (ironi) som så rart på meg og spurte; "Skal du ha tvillinger ell?!?!" Nei, sa jeg. Da bare stirret hun rart på meg. Folk ass. Men ja, jeg er svær. Og sulten. Som en ulv. Hvor skal dette ende? Jeg har ikke turt å gå på vekta på en stund, men har ikke gått opp unormalt mye tror jeg. Må få tatt en omvisning på føden snart. Føler meg sprekkferdig. Endret 6. august 2013 av **M** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 6. august 2013 #192 Del Skrevet 6. august 2013 Herregud altså, noen folk eier jammen ikke skam. Kjenner jeg blir irritert på dine vegne over hun damen. Kjedelig at de inne kan gjøre noe for deg annet enn paracet! Tror det er vanlig og være skamsulten på slutten, de små vokser jo så mye nå! Ikke bry deg så mye om det med vekten. Spis det du føler du trenger så ordner det seg når han er ute Ønsker deg en fin kveld **M** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 6. august 2013 #193 Del Skrevet 6. august 2013 Syns ikke at det er galt å spørre om folk skal ha tvillinger men å stirre rart etterpå er jo frekt Er vel ikke så mange smertestillende gravide kan ta, mange av de er "i slekt" med Ibux og det kan ikke gravide ta. Håper igjen at du blir bedre snart! Jeg syns at det er ille sånn som jeg har det men er jo ikke så ille som sånn som du har det Jeg er og kjempe sulten for tiden! Litt irriterende for jeg har null matlyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 13. august 2013 Forfatter #194 Del Skrevet 13. august 2013 Dårlig med oppdateringer fra meg om dagen, jeg er rett og slett så sliten at jeg ikke har orket. Dagene går for det meste bort i å sove. Sove og spise Og jeg føler meg såååå tung og jævlig hver gang jeg skal opp av sofa og seng. Hopper rundt på krykkene mine når vi er ute på lengre turer. Fått oss ny bil også, endelig. Ble en sølvfarget Passat. Veldig fornøyd! Enormt god plass til både Kasper og mamma. Hihi Ellers har jeg begynt å kjenne ordentlig på kynnere. Første gangen synes jeg det var skikkelig creepy, trodde det var noe på gang. Spent på hvordan jeg reagerer på ekte veer. Bestemt meg for at sykehusbagen skal være klar i løpet av helga. Tar ingen sjanser her i gården. Nå skal jeg og mannen straks på omvisning på føden, tipper det føles rimelig virkelig når vi er hjemme igjen etterpå Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. august 2013 #195 Del Skrevet 14. august 2013 Gratulerer med bil! Her er det ikke omvisning på føden men det gjør meg ikke noe, tar det som det kommer Men alle er jo forskjellige sånn sett. Dessuten har jeg vært der på barselbesøk så er bittelitt kjent der. Fødebagen ja! Kanskje jeg og skal pakke litt snart, man vet jo aldri når ungen vil ut Skjønner godt at du er sliten pga smerter og kynnere Håper det blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 14. august 2013 Forfatter #196 Del Skrevet 14. august 2013 Omvisningen var kjempekoselig Gleder meg, jeg. Fikk pakke i posten idag, resten av klærne til Kasper som jeg har bestilt på nettet fra HM. Henger til tørk nå, herreguuuud så mye søtt og fint <3 Blant annet en sånn "bjørnedrakt" som han skal fraktes hjem i. Søt hale og ører på den. Haha. Blir helt rørt, jeg. Mannen også. Jeg tenker litt på å få lånt meg en rullestol av kommunen den siste tiden nå.. Har så behov for å være ute på litt lengre gåturer, men greier jo ikke gå mer enn 500 m maks. Ser ikke så smart ut å bli trillet rundt kanskje, men jeg tror jeg har gått av litt frisk luft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 16. august 2013 Forfatter #197 Del Skrevet 16. august 2013 Igår var vi ute på vår første trilletur. Dvs. mannen trillet meg i rullestol :D All øving er god øving? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 16. august 2013 #198 Del Skrevet 16. august 2013 Lurt med rullestol når det trengs, er sikkert veldig uvant! Har prøvd å sitte i en selv, når jeg jobbet med multihandikappede, og det var rart å bli trillet rundt men også litt gøy Hvordan føles det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 16. august 2013 Forfatter #199 Del Skrevet 16. august 2013 Lurt med rullestol når det trengs, er sikkert veldig uvant! Har prøvd å sitte i en selv, når jeg jobbet med multihandikappede, og det var rart å bli trillet rundt men også litt gøy Hvordan føles det? Følte meg veeldig dum i begynnelsen, men slappet av og nøt frisk luft og sol etterhvert Var nok flauere for han som måtte trille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 19. august 2013 Forfatter #200 Del Skrevet 19. august 2013 Helgen forsvant i barnepass og bursdagsfeiring for min kjære samboer. Hvordan jeg fikk energi til å lage fire kaker, passe tre unger på to, fire og seks år OG ha selskap her på kvelden - det skjønner ikke jeg. Men bekkenet sa ifra på søndagskvelden, og nå er det tilbake på krykker og rullestol noen dager. Må skjerpe meg og ta det med ro frem til fødselen nå, lære meg og si nei for lille Kasper sin skyld. Nå ligger jeg i senga med varm rispose over korsryggen - den er gull verdt og har reddet meg mange ganger. Sovner så godt med den I morgen er det ultralyd/vekstkontroll. Gleder meg til å hilse på han igjen <3 Han romsterer fælt om dagen, ser hele magen bare bølge på seg. Rart å tenke på at jeg selv ble født på denne tiden. Hjelp. God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå