Gjest Blondie65 Skrevet 31. desember 2012 #161 Del Skrevet 31. desember 2012 To nyttårsbukker kom det. TO! Uffameg så leit, se hva jeg sitter igjen med ... Å huffa meg. Dette holder seg jo så dårlig også ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 31. desember 2012 #162 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg elsker sånn barnslig godis! Vi har har masse sjokolade her, så vi kan bytte? Jaaaa! Jeg liker sånt godt jeg også, men det er ikke noe jeg kjøper selv. Bare låner av ungene innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. desember 2012 #163 Del Skrevet 31. desember 2012 Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte mer sjokolade og mindre sånt godis som ungene liker. Masse der som Sauen liker altså. Bare å slenge over litt det. Hva slags nyttårsaft skal dere drikke da? Her blir det vanlig FUN light bringebærsmak. Saft? Næsj, tror ikke det gitt. Går i Munkholm her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #164 Del Skrevet 31. desember 2012 Ikke i samme glass håper jeg? God idè! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #165 Del Skrevet 31. desember 2012 Først en liten whiskey for å varme opp halsen, så en øl til maten... hm, hva skal man velge nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. desember 2012 #166 Del Skrevet 31. desember 2012 Vil også bare nevne at det heter julebukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. desember 2012 #167 Del Skrevet 31. desember 2012 Potetene koker, så det blir nok mat på meg også etterhvert. *sulten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 31. desember 2012 #168 Del Skrevet 31. desember 2012 Hvorfor kan ikke folk vente til midnatt med å sende opp raketter? Er ikke det litt av "sjarmen" da? Smeller som bare det utafor her allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. desember 2012 #169 Del Skrevet 31. desember 2012 Hvorfor kan ikke folk vente til midnatt med å sende opp raketter? Er ikke det litt av "sjarmen" da? Smeller som bare det utafor her allerede.. Her også. Det har det forsåvidt gjort i flere dager allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #170 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Hvorfor kan ikke folk vente til midnatt med å sende opp raketter? Er ikke det litt av "sjarmen" da? Smeller som bare det utafor her allerede.. Sikkert pga unger.-_- Endret 31. desember 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 31. desember 2012 #171 Del Skrevet 31. desember 2012 Sikkert pga unger.-_- De kan da vel få være oppe til klokka tolv EN gang i året vel? Evnt. vekke de før det smeller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 31. desember 2012 #172 Del Skrevet 31. desember 2012 Æsj, nå ble jeg bare mer sur.. Nå har han stått opp... og invitert bort en kompis jeg aldri har møtt. Så so much for den romantiske nyttårskvelden ja, og nå må jeg også kle meg igjen.. emigrerte til pyjamas.. Jeg er sikkert bare meggete akkurat nå, men faen jeg ble sur! Skulle ønske han ikke stod opp i det hele tatt -.- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #173 Del Skrevet 31. desember 2012 Ev. hvis barna ikke klarer å holde seg oppe til tolv, så er det kanskje ikke så farlig med hele fyrverkeriet? Ikke vet jeg, her smeller det jevnt. Det til tross for at du ikke engang har lov til å skyte opp raketter innenfor ring 2 i Oslo :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #174 Del Skrevet 31. desember 2012 De kan da vel få være oppe til klokka tolv EN gang i året vel? Evnt. vekke de før det smeller? Foreldre vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. desember 2012 #175 Del Skrevet 31. desember 2012 Æsj, nå ble jeg bare mer sur.. Nå har han stått opp... og invitert bort en kompis jeg aldri har møtt. Så so much for den romantiske nyttårskvelden ja, og nå må jeg også kle meg igjen.. emigrerte til pyjamas.. Jeg er sikkert bare meggete akkurat nå, men faen jeg ble sur! Skulle ønske han ikke stod opp i det hele tatt -.- Næmmen, så lite hyggelig da. Hadde blitt grinete jeg også. Og jeg hadde bare blitt i pysamasen på trass 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #176 Del Skrevet 31. desember 2012 Æsj, nå ble jeg bare mer sur.. Nå har han stått opp... og invitert bort en kompis jeg aldri har møtt. Så so much for den romantiske nyttårskvelden ja, og nå må jeg også kle meg igjen.. emigrerte til pyjamas.. Jeg er sikkert bare meggete akkurat nå, men faen jeg ble sur! Skulle ønske han ikke stod opp i det hele tatt -.- Skjønner godt at du blir sur, jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #177 Del Skrevet 31. desember 2012 Enig med Marihøna! Bli i pysjamas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #178 Del Skrevet 31. desember 2012 Æsj, nå ble jeg bare mer sur.. Nå har han stått opp... og invitert bort en kompis jeg aldri har møtt. Så so much for den romantiske nyttårskvelden ja, og nå må jeg også kle meg igjen.. emigrerte til pyjamas.. Jeg er sikkert bare meggete akkurat nå, men faen jeg ble sur! Skulle ønske han ikke stod opp i det hele tatt -.- Skjønner godt at du er sur. Hadde jeg også blitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 31. desember 2012 #179 Del Skrevet 31. desember 2012 Skjønner godt at du er sur. Hadde jeg også blitt. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bimbolise Skrevet 31. desember 2012 #180 Del Skrevet 31. desember 2012 Hva slags nyttårsaft skal dere drikke da? Her blir det vanlig FUN light bringebærsmak. Pepsi max! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå