Gå til innhold

Nyttårsfeiringstråden 2012 - for alenehjemmesittere (og andre)


Cata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Der gikk Balvenie-flaska mi, den dyre som jeg sa at jeg skulle vente med å åpne til en spesiell anledning. Hva er bedre enn akkurat nå? Mmmmmmh :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vurderer å sette livet på spill ved å snike seg mellom rakettkulene ut til søppelkassa*

Det aner meg at rester av pinnekjøtt og kålstappe ikke kommer til å lage behagelig duft i heimen om det står til i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter i pysj jeg og. Med Toppris-sjokolade. Namme nam!

Irriterer meg over brødhuene her ute som sender opp raketter nesten ved husveggen. Blir sur når jeg sier i fra at det kanskje var litt vel nærme. Makan.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Sitter i pysj jeg og. Med Toppris-sjokolade. Namme nam!

Irriterer meg over brødhuene her ute som sender opp raketter nesten ved husveggen. Blir sur når jeg sier i fra at det kanskje var litt vel nærme. Makan.

Mvh Yvonne :heiajente:

Mannen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

*vurderer å sette livet på spill ved å snike seg mellom rakettkulene ut til søppelkassa*

Det aner meg at rester av pinnekjøtt og kålstappe ikke kommer til å lage behagelig duft i heimen om det står til i morgen....

Vær så snill og ta på deg ninjakostyme, og post bildet her etterpå :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg blitt gruset i "Jakten på den forsvunnede diamanten".....mini vant 3 ganger! Revansje etterpå.......(hun orket ikke spille mere...)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Nå har jeg blitt gruset i "Jakten på den forsvunnede diamanten".....mini vant 3 ganger! Revansje etterpå.......(hun orket ikke spille mere...)

Er det ikke oftest sånn at det er foreldrene som ikke orker mer. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, jeg slenger meg med! Mine venner er syke og jeg sitter hjemme alene og synes i alle fall det er fint å unngå å bli smittet. Har spist biff og drikker chablis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok med et hjertesukk hive meg på bølgen! Jeg, min samboer og ungen skulle egentlig feire sammen hos hans søster, men en rekke faktorer førte til at jeg nå sitter alene hjemme og passer sovende unge og hund. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke oftest sånn at det er foreldrene som ikke orker mer. :ler:

Her er det mammaen som ikke vil slutte......iallefall ikke hvis jeg ikke har vunnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kan jeg nyte alkohol heller i fall han våkner. Hurra for å gå inn i det nye året :fnise: men jeg har fått kalkunmiddag, da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Her er det mammaen som ikke vil slutte......iallefall ikke hvis jeg ikke har vunnet..

Hvem er den dårligste taperen? Er det verdt det? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...