Gå til innhold

Nyttårsfeiringstråden 2012 - for alenehjemmesittere (og andre)


Cata

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Har aldri vært spesielt glad i nyttårsaften jeg heller, og foretrekker en rolig kveld hjemme enn fyllekalas. De gangene jeg har vært ute på nyttårsaften har det som regel vært et stort gjesp.

Er du gravid? :o Didn't know. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg vil føle meg ung! og fri! og kanskje ha en date på nyttårsaften en gang.

Sier du at alt det er ... borte :trist:

Neeeei, det bare...venter litt. Jeg vil også date på nyttårsaften, men jeg er noget skeptisk til at det vil skje allerede til neste år. Men gjett om jeg skal sjekke opp kjekkeste gamlefar på aldersheimen når jeg sitter der!! :hoppe:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boykotter nyttår i år også.

Føler at det er for familer, vennegjenger, unger, kjærester etc etc.....har takket (pent) nei til inbydelser også, blir lett ørtende hjulet på vogna.

Så da blir det boxer, grandis og en whiskey til slutt, som seg hør og bør, mens jeg jobber gjennom noe greier på data'n.

Skulle jeg "feiret", hadde det blitt en weekend-tur til London eller Paris eller noe med en frøken, men har man ikke det, blir det hjemme i Oslo og å kikke ut av stuevindu mens våre nye landsmenn leker hjemmelig krig med fyrverkeri. ^^

Godt nyttår, ikke fortvil, det er stort sett en dag da man blåser til himmels flere millioner av kroner og drikker champagne som smaker piss (og koster flesk) uansett =)

Du sier noe der. Jeg bruker ihvertfall ikke mye penger på verken mat eller fyrverkeri i dag. Middagen var rester jeg fikk med etter julefeiring hos min søster (hun hadde kjøpt dobbelt så mye lutefisk som vi to kunne klare å spise til ett måltid). Munkholmen jeg drikker er også noe jeg fikk i gave. Og fyrverkeri sørger jammen meg naboene her for. :ler:

*dollartegn i øynene*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Neeeei, det bare...venter litt. Jeg vil også date på nyttårsaften, men jeg er noget skeptisk til at det vil skje allerede til neste år. Men gjett om jeg skal sjekke opp kjekkeste gamlefar på aldersheimen når jeg sitter der!! :hoppe:

:fnise:

Hvorfor gamlefar? Må da finnes noen kjekke, unge sykepleiermenn der. Likestillingen må vel ha kommet så langt innen vi kommer på gamleheimen? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Eller hva med Sydney?

Eventuelt det ja :) Men jeg har alltid hatt lyst til å reise til New York, så det er førsteprioritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gamlefar? Må da finnes noen kjekke, unge sykepleiermenn der. Likestillingen må vel ha kommet så langt innen vi kommer på gamleheimen? :lur:

:lur: Der sa du jammen noe. Der ser du, det er håp for oss også :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Ja, i ca 40 uker nå ;)

Tving h*n ut så du får nyttårsbaby. :jepp: Og sitt her mens du føder så blir det litt KGbaby også. ^^

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg og få være med på festen her eller? Jeg er egentlig ikke alene, men sitter hos ei venninne som er blitt akutt dårlig, så vurderer å dra hjem.... Skal jobbe imorgen tidlig og, så blir uansett ikke sent på meg... Stusselig! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger vofs og mini foran tvn og ser Den fantastiske Ella på tv.....har sett den sånn ca 58 ganger tror jeg, siden mini elsker den filmen:)

Og mannen måtte på jobb, så nå braker det vel løs med brudd og rakettskader.. Men; vi fikk spist middag sammen, og spilt brettspill sammen, og det var koselig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg og få være med på festen her eller? Jeg er egentlig ikke alene, men sitter hos ei venninne som er blitt akutt dårlig, så vurderer å dra hjem.... Skal jobbe imorgen tidlig og, så blir uansett ikke sent på meg... Stusselig! :(

Klart du kan. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tving h*n ut så du får nyttårsbaby. :jepp: Og sitt her mens du føder så blir det litt KGbaby også. ^^

Hun må vente til etter midnatt da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er iallefall middagen fortært.

Nå hører jeg rykter om at en annen kompis også kanskje kommer med dama si.

Han er hyggelig han, men dette ble ikke slik vi hadde planlagt.

RUMPE!

Hadde håpet på en stille og rolig kveld med samboer... selv om han er en dust.

Edit - Middagen var iallefall suuuuper god! Takkevære med selv!

Seriøst? Da hadde jeg blitt pissed! Da hadde jeg satt meg i bilen og kjørt meg en tur. Evnt. gått å lagt meg i senga, på trass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jeg og få være med på festen her eller? Jeg er egentlig ikke alene, men sitter hos ei venninne som er blitt akutt dårlig, så vurderer å dra hjem.... Skal jobbe imorgen tidlig og, så blir uansett ikke sent på meg... Stusselig! :(

Hopp inn! I mangel av fysiske samfeirende (dægger'n så bra uttrykk om jeg selv skal si det) så er dette absolutt et bra alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Kan jeg og få være med på festen her eller? Jeg er egentlig ikke alene, men sitter hos ei venninne som er blitt akutt dårlig, så vurderer å dra hjem.... Skal jobbe imorgen tidlig og, så blir uansett ikke sent på meg... Stusselig! :(

Velkommen skal du være :)

Så mange som er syke i dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) Ligger for øyeblikket alene hjemme selv, med svineinfluensa og hører på at naboen har monsterbassfest - what a delight. Kjæresten og alle vennene mine har dratt ut, så her ligger jeg med selskap av 38,5 i feber og pusekatten min - er så glad jeg ihvertfall har han, lille skjønnasen! :hjerte: Er også en liten "trøst" å vite at man ikke er den eneste som får vært med å feire inngangen til det nye året. Uansett, jeg ønsker dere alle sammen et riktig godt nytt år :)

Anonym poster: 5d416d7f3fb09f3f069d895d21db7d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...