Gå til innhold

Nyttårsfeiringstråden 2012 - for alenehjemmesittere (og andre)


Cata

Anbefalte innlegg

:ler:

Ser i diverse andre tråder at det er en del som blir sittende alene i kveld, enten fordi de passer hunder eller barn, eller fordi de er syke. Eller de har rett og slett ingen å feire med.

Så da kan vi jo stikke innom her og snikksnakke utover kvelden. :vin:

:danser:

Moderatorvarsel: Jeg garanterer nesten at dette blir en snikksnakktråd, men siden den er så sesongbetont så la jeg den i juleforumet i stedet for på snikksnakk. Er det alt for mye regelbrudd, så flytt den til snikksnakk da... ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke innrømme via nick at jeg kommer til å sitte alene. Ikke frivillig, men fordi jeg ikke har noen som inviterer meg, og ikke har jeg noen å be heller.

Så jeg ber moderatorene så utrolig mye, ikke flytt denne til snikk-snakk, for da kommer jeg ikke til å skrive her mer, og vil være om mulig enda mer ensom.

Please, i god juleånd, la denne stå her til i morgen i allefall :) :) :) :)

Anonym poster: a082244ac4eca36f3929bab22c988602

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser på at moddene tar ønsket til etterretning. "De' e' no bærre jul ein gong i åre'"

:regler: <- *første juleregel - gjelder også for nyttårsfeiring*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg henger meg på her. Riktignok er forkjølelsen på vei over, men siden jeg ikke har noen stående invitasjoner så tar jeg jammen meg å koser meg helt alene i stedet.

Nå har jeg faktisk dusja (utrolig deilig etter å ha vært syk), skal komme meg på butikken og kjøpe litt mat, se et par filmer og henge her utover kvelden! Jeg tror det blir strålende, jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også forkjølelse som er på vei ut av systemet, men om jeg hadde hatt noen å feire med så hadde jeg nok likevel følt mest for å være innomhus i kveld. Har dusjet og vært på butikken. Handlet i grunnen det jeg trengte før helga, så måtte bare etterfylle litt med melk og stearinlys. Har ikke fyrverkeri, så da MÅ jeg ha lys utover kvelden.

Eller som jeg sa til kassadamen: "Jeg skjønner så lite av de moderne sparepærene at jeg må sikre meg!"

Det er nesten sant. Jeg venner meg sikkert til overgangen fra Watt til Lumen etterhvert, men har ikke helt fått inn omregningsfaktoren enda ;) :

Pinnekjøttet ligger i vann!

Siden jeg feiret jul med min mor, så ble det ikke pinnekjøtt på julaften. Pyttpytt, da tar jeg det i kveld i stedet. Det smaker sikkert like godt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten alene jeg og:) Eller, minstejenta, meg, bikkja, katten og hamsteren..... Også håper jeg at folk er vettuge på glatta med alkohol innabords og fyrverkeri i hånda sånn at jeg får sett mannen min litt i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok så jeg sitter hjemme med snuppeluppa mi ja(bikkja vel og merke). Synes uansett at nyttårsaften er en meeeget oppskrytt dag så det gjør meg absolutt ingenting å være hjemme..

Skal sikle litt på en ung Tom Cruise i Top Gun etter midnatt regner jeg med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg kom meg til butikken. Fy søren for et vær. Nå er jeg plutselig veldig fornøyd med at jeg ikke skal ake meg rundt på isen i regnet i kveld. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk noen å være sammen med i kveld. Etter mange års depresjon har jeg begynt å komme ut av det, og jeg og samboer skal feire sammen med hans venner som er kjempehyggelige.

Men poenget mitt er at jeg vet hvordan det er å være ufrivillig ensom, og jeg vil at dere skal vite at dere er verdt noe fordiom! Av og til faller ikke alle brikkene på plass i livet, slik som man skulle ønske det, men man er ikke noe mindre verdt en andre av den grunn.

Kos dere i kveld, nyttårsaften er tross alt veldig oppskrytt! Stor klem!

Anonym poster: 8599f8f243ab24f0c91a14b67eac8a30

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som snakker om å gå rundt på isen og fryse ute, hva er det egentlig man gjør ute på nyttårsaften? :klo: På kvelden altså

Anonym poster: 8599f8f243ab24f0c91a14b67eac8a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Kan jeg få være her også, selv om jeg ikke er helt alene? Mannen min er hjemme, men vi skal bare sitte i sofaen og daffe i kveld, siden jeg er superduper-gravid(termin i dag) og ikke kan gjøre så mye annet.

Vi skal også spise pinnekjøtt forresten! Håper det får fart på sakene inni her, så kanskje det blir nyttårsbarn på oss :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal feire med mine to barn. Og synes det er mest koselig at vi koser oss hjemme. Vi skal ha marinert kalkunbryst med fløtegratinerte poteter, ris, saus og grønnsaker. Ellers har vi iskake, kransekake og gulrotkake. Masse godis og flere filmer og spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få være her også, selv om jeg ikke er helt alene? Mannen min er hjemme, men vi skal bare sitte i sofaen og daffe i kveld, siden jeg er superduper-gravid(termin i dag) og ikke kan gjøre så mye annet.

Vi skal også spise pinnekjøtt forresten! Håper det får fart på sakene inni her, så kanskje det blir nyttårsbarn på oss :D

Klart du kan. :jepp:

Heier litt på nyttårsbarnet jeg. :duskedame:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sitronkake

Så koselig med et mulig nyttårsbarn! :rodmer:

Jeg skal sitte stille og rolig her i sofaen med sovende barn mens resten er ute på galeien, så jeg titter nok innom av og til jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det lutefisk til mat i kveld. Og Munkholm til drikke. Lutefisk og øl hører liksom sammen i min verden. :sikle:

Dessuten har jeg skiftet på senga i kveld. Siden jeg synes at nyttårsaften er årets verste dag, så har jeg ihvertfall bestemt meg for at det nye årets første natt skal tilbringes i ren seng (å starte det nye året med en følelse av luksus pleier å føles ganske så bra). Også har jeg tatt 20min på trimsykkelen, dusjet og tatt på meg forholdsvis pene klær. Prøver å gjøre det beste ut av dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Hva skal du gjøre i kveld da?

Som skrevet over her, så skal jeg spise lutefisk og drikke alkoholfritt øl. Og ellers skal jeg vel se litt på tv og henge her på KG. Har satt DS-en til lading også, i tilfelle kvelden blir for lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...