Gå til innhold

Nyttårsfeiringstråden 2012 - for alenehjemmesittere (og andre)


Cata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Sitter

Høres ut som vi har det ganske likt.. Satt egentlig i leiligheten, men savnet etter eksen ble for stort så jeg stakk hjem til mamma, så nå sitter jeg her da.

Vennene mine er idioter, så er vel nokså "venneløs" jeg å.

Jeg har også en nylig eks. (var sammen i fire år og har alltid vært sammen på nyttårsaften) så litt rart er det. Men men. Blir bedre neste år. Er bare første gangen som er litt rar.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronkake

Her har jeg sendt mann og barn og foreldre avgårde til fellesfyrverkeri for barn, og har en hel time i herlig ensomhet foran meg. Kalkunen var himmelsk, mest pga. min vidunderlige fløtesaus, og snart skal vi spise dessert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble plutselig alene allikevel. Kvalmen slo inn fem minutter før kjøret kom, og ikke sjans for at jeg kom meg dit vi skulle i bil (småkvalm + bilsyke + full bil..). Jeg ville ikke i selskapet og vurderte å si nei, men ville så gjerne tilbringe nyttårsaften med kjæresten. Nå føler jeg meg skikkelig mislykket fordi jeg ville avlyse tidligere, og alt jeg vil nå er å spole tilbake 15 min, ikke bli kvalm, og dra allikevel og være sammen med de som egenlig ikke er vennene mine men som allikevel tar meg med fordi jeg er kjæresten til kjæresten min. Føler aldri at jeg hører ordentlig hjemme der, så derfor ville jeg ikke dra. Nå som jeg sitter her alene setter jeg vel egentlig pris på at de gidder å invitere meg så jeg har et sted å være, og skulle ønske jeg kunne dratt. Og så skal jeg være ærlig nok til å si at det kjipeste er å ikke få vært sammen med samboeren i kveld:/

Jeg får lage smilefjes på brødskivene og finne noe på TVen, så fort den kjipe følelsen legger seg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens meny er biff og kanskje litt tv.

Tv`n anbefales å langstekes i god tid før selve middagen ellers blir den vanskelig å fordøye. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg alene. Skal snart sette meg ned med god mat, også skulle jeg kose meg med film. Vet ikke helt hvor mye filmkos det blir, for nabolaget har ikke helt skjønt når vi går inn i det nye året og holder et helsikes rakettleven der ute. Det er vel en av tingene jeg misliker mest med nyttårsfeiringen. Glad jeg ikke har hund. Alle dyreeiere har min største medfølelse i kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var pinnekjøttet innabords. Nam!

Så er det bare å vente til jeg ikke er så mett lengre, og hive innpå med godis :fnise:

Pinnekjøtt inntatt her også, og selv om jeg ikke er det minste gravid så kjennes det nesten som om noen har flyttet inn der inne - så fullt er det :ler: . Men det siger vel ned etterhvert, og da er sikkert desserten klar for å inntas.

Det har dessuten plinget inn noen obligatoriske nyttårshilsener på mobilen fra venner og kjente, så jeg har det i grunnen temmelig sosialt i min alenehet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor mye filmkos det blir, for nabolaget har ikke helt skjønt når vi går inn i det nye året og holder et helsikes rakettleven der ute.

Au!!!! Nå skyter noen på meg også. Sikkert folk med småbarn, men det har putret jevnt utenfor her den siste halvtimen. Lurer på om det blir mørkt og stille ved midnatt? Hvor mye raketter har egentlig folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronkake

Hvor mye raketter har egentlig folk?

Jeg kjøpte stjerneskudd til ungene i dag, og samtlige foran meg i køa kjøpte raketter for over tusen kroner. Gale mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg fikk nettopp en vettskremt liten pusekatt inn døra her. Tror det er best at begge to er inne i natt, gitt.

Jepp.

Alle med dyr - hold dem inne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så usympatisk at jeg tenker småbarn får glede seg over raketter når de er store nok til å holde seg våken/kunne vekkes rett før midnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai, kalkunen ble skikkelig mislykka! :fnise: Det er så typisk meg. Den ble kjempetørr og samtidig rød inni...jeg klarer virkelig ikke å tilbrede fjærkre. Så nå har jeg spist masse tilbehør med saus. Blir ikke kalkun neste år for å si det sånn :)

Minner dere om "ei iskald verd" på NRK2 1955, perfekt å slappe av til samtidig som man kan tenke på de store tingene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Au!!!! Nå skyter noen på meg også. Sikkert folk med småbarn, men det har putret jevnt utenfor her den siste halvtimen. Lurer på om det blir mørkt og stille ved midnatt? Hvor mye raketter har egentlig folk?

Folk her i landet har altfor mye penger, så jeg vil tro det holder en stund :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det putrer jevn på utsiden hos meg og, mange barnefamilier i området så da får jeg bare tåle det. Men,...jeg håper de er tomme til kokka tolv. Vanligvis samler de seg på tomten ved siden av meg (offentlig område) og når været er som i dag legger rakettrøyken seg som et teppe rundt huset mitt og siver inn "host-host".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, nå kom jeg på at jeg må skynde meg å lufte hunden før fyrverkeristyret starter her. Hun er heldigvis en gammel dame som er vant til det, men det er uansett veldig høy lyd når man er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Vi har sendt bikkja på ferie til svigers. Der er det ikke så mye raketter. Men han er så rolig at han pleier å sove seg gjennom rakettstyret. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er rudolf i ovenen.

Gleder meg til rotmosen, den er himmelsk!

Sambo sover fortsatt, og ja, jeg er fremdeles pissed på han. Romantisk nyttårskveld my ass.

Det er så lytt her vi bor at jeg får fnatt. De over oss hopper rundt på gulvet i høyhælte sko. Greit nok at det er nyttårsaften, men noen ganger får jeg lyst til å ta moppen og dunke den i taket!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronkake

Jeg er så usympatisk at jeg tenker småbarn får glede seg over raketter når de er store nok til å holde seg våken/kunne vekkes rett før midnatt.

Jeg er hjertens enig. I vår kommune er det et eget kommunearrangert fyrverkeri nå klokka sju, og da kan folk gå dit og se på rakettene. Ikke fyre opp i tide og utide og skremme vettet av hunder og andre dyr. Ungene våre har med stjerneskudd dit, intet mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...