Gå til innhold

Nyttårsfeiringstråden 2012 - for alenehjemmesittere (og andre)


Cata

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Kan jeg få være her også, selv om jeg ikke er helt alene? Mannen min er hjemme, men vi skal bare sitte i sofaen og daffe i kveld, siden jeg er superduper-gravid(termin i dag) og ikke kan gjøre så mye annet.

Vi skal også spise pinnekjøtt forresten! Håper det får fart på sakene inni her, så kanskje det blir nyttårsbarn på oss :D

åååhhh- det er så spennende å følge med deg og graviditeten din!

Håper du klarer å vente til over midtnatt som det har blitt nevnt noen ganger her nå.. jeg har jobbet på

barneskole, og jeg merka helt utroooolig stor forskjell på utviklingen til barna som er født på våren og de som er født sent på året! det var nesten så jeg kunne peke dem ut uten å vite når de egentlig har bursdag.. :laugh:

Her blir det lutefisk til mat i kveld. Og Munkholm til drikke. Lutefisk og øl hører liksom sammen i min verden. :sikle:

Dessuten har jeg skiftet på senga i kveld. Siden jeg synes at nyttårsaften er årets verste dag, så har jeg ihvertfall bestemt meg for at det nye årets første natt skal tilbringes i ren seng (å starte det nye året med en følelse av luksus pleier å føles ganske så bra). Også har jeg tatt 20min på trimsykkelen, dusjet og tatt på meg forholdsvis pene klær. Prøver å gjøre det beste ut av dagen.

jeg sitter i pysjen fremdeles jeg.... :sjenert: .............. fra i dag tidlig altså...

(har bare trukket over joggebukse og hettegenser og diverse andre varme klær)

Her er det ikke mat på et par timer, MEN jeg har potetgull, smash, ørtogførti sjokolader, skumnisser, Ben & Jerrys, gulrotkake, diverse småkaker OG altfor mye vin. Senere blir det kalkun med alt av tilbehør, pudding fromage og iskake. Kom hit og spis? Vær så snill?

Nevnte jeg at jeg er drittlei mat?

dæven dåite! dere kan jo brødfø hele bygda jo :ler:

tror ikke jeg skal nevne hva jeg har her gitt... heheee

Jeg er jo egentlig ikke aleine med tanke på at jeg er her med mamma, men det er disse dagene at det svir litt ekstra å være venneløs.

er det litt sånn... selv-valgt? :sjenert:

Vil også bare nevne at det heter julebukk

nei, det kommer ann på hvor i landet du er fra.. du bor på østlandet tipper jeg? eller på sørlandet?

mange steder i norge går man nyttårsbukk i stedenfor romjulsbukk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig burde denne tråden hete "nyttårsfeiringstråden 2012 - for de populære her på forumet som er en del av gjengen, fordi dere andre blir oversett". ;)

Anonym poster: 8ac70a7b3015d2e406239f8a19f09ad3

kunne ikke vært mer enig!

Anonym poster: d58745ffed29e1ce1cf861da04ea8070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på denne. Skal sitte alene ikveld med hunden, som skal passe på meg når jeg blir redd :tongue:

Endret av Stueloff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har ikke noe imot at folk sender OPP fyrverkeri nyttårsAFTEN - så lenge det blir gjort på en åpen plass og ikke på tvers mellom husveggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Hjelp, jeg går tom for vin lenge før midnatt.......... :sjokkert:

Spar siste rest til midnattsskålen, eller se om det er en fest i nærheten du kan crashe for litt ekstra :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SItter alle andre enn meg i pysjen? Jeg har tatt på meg penkjole, sminket kjempefine smokey eyes (om jeg får skryte av meg selv) og har høyhæla sko. :transe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spar siste rest til midnattsskålen, eller se om det er en fest i nærheten du kan crashe for litt ekstra :lur:

Ja, jeg vurderer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde denne tråden hete "nyttårsfeiringstråden 2012 - for de populære her på forumet som er en del av gjengen, fordi dere andre blir oversett". ;)

Anonym poster: 8ac70a7b3015d2e406239f8a19f09ad3

Jeg er ihvertfall ikke av de populære på KG. Og det er vel knapt noen av de i denne tråden jeg har hatt noe kontakt med tidligere (jeg er stort sett å finne i noen ytterst få dagbøker, og veldig lite ute i forumet). Men jeg trives her i denne tråden likevel jeg. Takket være denne tråden har jeg det faktisk ganske ok i kveld. Normalt er jeg superdeppa på nyttårsaften. Beste nyttårsaften jeg har hatt på mange år. :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SItter alle andre enn meg i pysjen? Jeg har tatt på meg penkjole, sminket kjempefine smokey eyes (om jeg får skryte av meg selv) og har høyhæla sko. :transe:

Nei, men jeg er ikke sikker på om joggebukse og fleecegenser er så mye finere enn pysj :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Egentlig burde denne tråden hete "nyttårsfeiringstråden 2012 - for de populære her på forumet som er en del av gjengen, fordi dere andre blir oversett". ;)

Anonym poster: 8ac70a7b3015d2e406239f8a19f09ad3

Skriver du innlegg da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

nei, det kommer ann på hvor i landet du er fra.. du bor på østlandet tipper jeg? eller på sørlandet?

mange steder i norge går man nyttårsbukk i stedenfor romjulsbukk :)

Vestlandet og her går man julebukk på nyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg er ikke sikker på om joggebukse og fleecegenser er så mye finere enn pysj :fnise: .

Nei, det er vel et fett. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Nei, men jeg er ikke sikker på om joggebukse og fleecegenser er så mye finere enn pysj :fnise: .

Jeg har kjole, men det skyldes bare at kjole, ullstrømpebukser og leggings var det mest behagelige jeg hadde å ha på meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

SItter alle andre enn meg i pysjen? Jeg har tatt på meg penkjole, sminket kjempefine smokey eyes (om jeg får skryte av meg selv) og har høyhæla sko. :transe:

Jeg hater å pynte meg, så veldig glad jeg slipper det i kveld:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SItter alle andre enn meg i pysjen? Jeg har tatt på meg penkjole, sminket kjempefine smokey eyes (om jeg får skryte av meg selv) og har høyhæla sko. :transe:

Jeg har ikke pysj på. :riste: Pen bukse og sort topp her. :sexy:

Ja, også har jeg grå sokker med rosa blomster... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wolfmoon

Jeg har ikke pysj på. :riste: Pen bukse og sort topp her. :sexy:

Ja, også har jeg grå sokker med rosa blomster... :fnise:

Jeg er sikkert på at de rosa blomstene er prikken over i'en! :opplyser:

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SItter alle andre enn meg i pysjen? Jeg har tatt på meg penkjole, sminket kjempefine smokey eyes (om jeg får skryte av meg selv) og har høyhæla sko. :transe:

Hvis du føler deg alene i pentøy så kan jeg late som om jeg er pynta...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde denne tråden hete "nyttårsfeiringstråden 2012 - for de populære her på forumet som er en del av gjengen, fordi dere andre blir oversett". ;)

Anonym poster: 8ac70a7b3015d2e406239f8a19f09ad3

Jeg er ihvertfall ikke av de populære på KG. Og det er vel knapt noen av de i denne tråden jeg har hatt noe kontakt med tidligere (jeg er stort sett å finne i noen ytterst få dagbøker, og veldig lite ute i forumet). Men jeg trives her i denne tråden likevel jeg. Takket være denne tråden har jeg det faktisk ganske ok i kveld. Normalt er jeg superdeppa på nyttårsaften. Beste nyttårsaften jeg har hatt på mange år. :jepp:

Jeg er heller ikke av "de populære" og har hatt fint lite kontakt med de øvrige i denne tråden ellers, men KG har "reddet" mang en nyttårsaften for meg så jeg henger nå rundt i kveld også :) . Men selvsagt gjenkjenner jeg en del nick fra forskjellige tråder jeg har diskutert i. Det skulle da også bare mangle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...