Gå til innhold

Nyttårsfeiringstråden 2012 - for alenehjemmesittere (og andre)


Cata

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen orka ikke invitere til noe festligheter i år. Så vi tenkte en rolig kveld med barn. Men barnet ville sove hos mormor, så da ble vi "barnløse".

Så i dag har vi vært på kino, vi kjøpte pizza og tok med hjem og så enda mere film ;)

Koser oss i eget selskap :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Jeg var alene store deler av julaften. Pyntet meg likevel. I dag har jeg ikke ork til å pynte meg.

Er det ingenting å se på tv i kveld?

Ikke mye er jeg redd....

'Mysteriet på Moulin Rouge' (SVT1) var det beste alternativt jeg fant i kveld :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått?

Jeg er takknemlig for at jeg har gode venner, både fjernt og nær, som jeg setter utrolig stor pris på (selv om jeg skjønner at det kanskje er litt sært siden jeg sitter her alene på nyttårsaften :gjeiper: )

Og selvfølgeligheter som familie, et sted å bo, et godt glass å drikke på nyttårsaften, og kg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått?

det er mye jeg har hatt pris på med dette året, men jeg velger heller å fokusere fremover.

Ting jeg gleder meg til i år 2013:

JEG GLEDER MEG HELT VANVITTIG TIL Å BLI TANTE FOR FØRSTE GANG :hoppendeglad:

jeg gleder meg til å oppleve mamma og pappa som besteforeldre for første gang.

jeg gleder meg til å se øynene til storebroren min med barnet ditt i armene sin.

jeg gleder meg til å lære mer på skolen.

jeg gleder meg til å besøke bestekompisen min i Tromsø

jeg gleder meg til å besøke bestevenninna mi i Kristiansand.

Satser på at 2013 er året det knaller til hos dere :) Lykke til :klem:

Det er jeg enig i. Heldigvis har jeg hunden nå, det hjelper. Neste år kan vi slå oss sammen :D

jaaa, det hadde vært noe! hunden min er heldigvis ikke noe som helst redd, men det er jo fordi hun ser at menneskene hennes er så rolige og bryr seg ikke noe om smellene.

(ikke at jeg tror du virrer rundt og hyler og skriker og river deg i håret altså :ler:)

Feirer alene her au.... sitter med tannverk til tusen, som betyr: stoore smerter i venstre overkjeve, mega hodepine på venstre side og vondt i venstre øret..... Ah.....

I tillegg må jeg passe på mine to perfekte jenter (hunder) som jeg ikke vil skal være alene på nyttårsaften. Vi koser oss masse vi 3 :hjerte:

naaaaaaaaaaai- dakar!!!

jeg fikk faktisk sympati-vondt i tannen min jeg også :sjenert:

det er ihvertfall godt du ikke er helt alene da, slik som mange her er... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått?

Det er mange ting det. Jeg er takknemlig for at den skrøpelige skrotten min har tålt noen turer ute i skog og mark. Jeg er takknemlig for at et prosjekt jeg har vært engasjert i har gått bra. Og jeg er glad for turer og konserter jeg har fått med meg. Ja, og mange andre små og store ting.

Men mest er jeg takknemlig for at min tre år gamle niese har klart seg gjennom nok et år uten tilbakefall av kreften hun hadde for to år siden. Ingenting i livet mitt er større enn det. :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått?

Jeg er veldig takknemlig for den fantastiske sommeren jeg hadde, mye takket være bestevenninna mi som gjorde den ekstra bra! Har blitt kjent med så mange fantastiske mennesker, som har fått meg til å gjøre et par store valg:) Supertakknemlig for at nå vet jeg hvem som er mine ekte venner, og ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

jeg skjønner ikke hva alle praten om at det ikke er noe på fjernsynet handler om........

det er jo tootsie på nrk2!! :bond:

men den begynte litt før kl 21 da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah. De har tilogmed bytta ut gutten.

Ja, det er ikke det samme uten han!

Synes uansett disse filmene har blitt vist nok på tv i jula nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen orka ikke invitere til noe festligheter i år. Så vi tenkte en rolig kveld med barn. Men barnet ville sove hos mormor, så da ble vi "barnløse".

Så i dag har vi vært på kino, vi kjøpte pizza og tok med hjem og så enda mere film ;)

Koser oss i eget selskap :)

Høres koselig ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Ja, det er ikke det samme uten han!

Synes uansett disse filmene har blitt vist nok på tv i jula nå..

Min pappa er sterkt uenig med deg, han ler like mye av de filmene som han gjorde første gang de ble vist. Han ler forøvrig like godt av Crocodile Dundee også, så jeg vet ikke om vi kasnkje kan se et theme her. Dårlige filmer = god latter :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

jeg må foresten nevne en "ting" jeg er takknemlig for... min kjære, kjekke storebror som betyr hele verden for meg :rodmer: uten han så hadde jeg ikke vært på denne jorden i dag.

Hva med deg da Petrine?

hva er du takknemlig for?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er mange ting det. Jeg er takknemlig for at den skrøpelige skrotten min har tålt noen turer ute i skog og mark. Jeg er takknemlig for at et prosjekt jeg har vært engasjert i har gått bra. Og jeg er glad for turer og konserter jeg har fått med meg. Ja, og mange andre små og store ting.

Men mest er jeg takknemlig for at min tre år gamle niese har klart seg gjennom nok et år uten tilbakefall av kreften hun hadde for to år siden. Ingenting i livet mitt er større enn det. :rodmer:

Får man krysse fingrene for at det vil gå godt med henne også i 2013 :sjenert:

Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått?

Tja... skal vi se...

Alle kattene er friske og raske. Ingen nye problemer i fjor.

Blitt kjent med, og møtt nye hyggelig mennesker. Både IRL og på nett.

På nytt oppdaget at det finnes kjekke menn, etter lang lang tid uten å legge merke til dem.

Skal se 2013 kan bli et feiende flott år på mange vis ?

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint å se ting folk er takknemlig for :) Jeg synes denne dagen er fin for å se på de positive tingen som har skjedd i løpet av året. Mange har en tendens til bare å huske det negative som har skjedd. Jeg selv er takknemlig for en fantastisk jobb, reiser jeg har vært på og at jeg skal bli tante for første gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig takknemmelig for at jeg endelig klarte å bli gravid. Den hadde vi venta på en stund.

Og så er jeg takkenemlig for min herlige mann!

Så fantastisk, du har et innholdsrikt år i møte nå. Kos dere masse med babyen Maria :)

det er mye jeg har hatt pris på med dette året, men jeg velger heller å fokusere fremover.

Ting jeg gleder meg til i år 2013:

JEG GLEDER MEG HELT VANVITTIG TIL Å BLI TANTE FOR FØRSTE GANG :hoppendeglad:

jeg gleder meg til å oppleve mamma og pappa som besteforeldre for første gang.

jeg gleder meg til å se øynene til storebroren min med barnet ditt i armene sin.

jeg gleder meg til å lære mer på skolen.

jeg gleder meg til å besøke bestekompisen min i Tromsø

jeg gleder meg til å besøke bestevenninna mi i Kristiansand.

jaaa, det hadde vært noe! hunden min er heldigvis ikke noe som helst redd, men det er jo fordi hun ser at menneskene hennes er så rolige og bryr seg ikke noe om smellene.

(ikke at jeg tror du virrer rundt og hyler og skriker og river deg i håret altså :ler:)

Det er bra, vi feirer mere enn gjerne sammen med andre så lenge deres hund også er rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg sitter i en skyttergrav akkurat nå, det smeller på alle sider. Glad jeg kan lukke vinduet og ta på meg øreklokkene. Får kose meg videre med Air Crash Investigation. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...