Gå til innhold

Nyttårsfeiringstråden 2012 - for alenehjemmesittere (og andre)


Cata

Anbefalte innlegg

Kanskje vi skal legge en listig plan, og gjøre noe med nedturen neste år? :lur:

Oi! Så gøy! Er du min svigersøsters søster?

Jeg er en svigersøsters søster, men om jeg er din vet jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje vi skal legge en listig plan, og gjøre noe med nedturen neste år? :lur:

Det hadde vært lurt, disse nedturene er ikke noe å samle på!

Oi! Så gøy! Er du min svigersøsters søster?

Jeg er en svigersøsters søster, men om jeg er din vet jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronkake

Kom tilbake når du vil, du. Evt. så kan ditt påstått gretne tryne bidra til å holde oss på landjorda. Er fa'li mange raketter oppi lufta i kveld, så vi kan ikke ta helt av. :ler:

Snilleste, skjønneste gubben så på meg og sa: "Du, jeg ser du er litt utafor og sur. Det er da du trenger omsorg. Skal jeg massere ryggen din?" Har jeg verdens skjønneste gubbe, eller? Er ikke sur lenger. :smilorange:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg er glad for i året som har gått:

* Mannen og jeg reiste på vår fantastiske bryllupsreise. Det er et minne for livet!

* Økonomien har blitt stabil og god for både mannen og jeg

* Vi har fått den hjelp vi har trengt

Mvh Yvonne :heiajente:

Det deg og din mann vel undt, fortsett oppover i det nye året :)

hahahaaa, neeeiii, min er langt i fra rolig!!

den er så hyperaktiv hele tida at jeg ikke aner mine arme råd faktisk.... hun er jo bare en liten

versjon av storpuddel, men alikevell så eier hun ingen hemninger å flyr på og skal leke og dominere alle hunder, uansett alder, kjønn og rase.... den eier INGEN evner for å lese andre hunders kroppsspråk :sukk:

weeeeeee :5: ( high five til dere andre som skal bli tanter for 2,3,4,7. og 1000`ende gang også)

når har denne damen termin??

tenk om vi skal bli tante på samme dag!

Høres perfekt ut, min er rolig alene men overfaller alle for kaaaaanskje de vil leke hvis hun sprø 40 ganger :)

Jeg er stort sett ganske positiv jeg også. Men akkurat rundt nyttår pleier jeg å få meg en liten "kjellertur". Det skjer liksom på samme tid hvert år. Men heldigvis i kveld har jeg holdt meg på toppen av kjellertrappa. :)

Min er tidsinnstilt, 2. juledag smeller det hver eneste år. Nå er jeg klar over det så jeg lar det bare komme og får det ut men hvordan stoppe det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Snilleste, skjønneste gubben så på meg og sa: "Du, jeg ser du er litt utafor og sur. Det er da du trenger omsorg. Skal jeg massere ryggen din?" Har jeg verdens skjønneste gubbe, eller? Er ikke sur lenger. :smilorange:

Herlig! Slike menn skulle det vært flere av! Men da hadde selvfølgelig samlivsforumet her vært helt dødt. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! Tannverk er no' dritt! Men fint at du klarer å kose deg likevel da :)

Ja fy søren :-( "Heldigvis" så trenger jeg kun å holde ut til onsdag... skal nok klare det:-) Ja, det hjelper å ha to som betyr mye for meg ved siden av meg nå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Snilleste, skjønneste gubben så på meg og sa: "Du, jeg ser du er litt utafor og sur. Det er da du trenger omsorg. Skal jeg massere ryggen din?" Har jeg verdens skjønneste gubbe, eller? Er ikke sur lenger. :smilorange:

*misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått?

Jeg er takknemlig for jenta vår som kom i januar og snart er ett år:) for hennes snille storesøster som bare har vært god mot babien vi fikk ;) helt klart for verdens beste samboer som ikke hater meg for at jeg hater husarbeid, og er fornøyd når jeg har vasket litt på det knøttlille badet vårt :) masse takknemlig for min lillesøster som alltid stiller opp når vi trenger barnevakt!!

Klokken er nå 23:08 og vi er alle mann i seng!!! Ja ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan. :jepp:

Takk :)

Sitter nå godt plantet i sofaen hjemme, var egentlig helt greit å dra hjem :)

Har spist rester av kalkun og waldorfsalat, spiser nå opp sjokoladekaka jeg hadde igjen etter jula, ettersom jeg skal begynne ett nytt og bedre liv i morgen :)

Helt greit å være hjemme, det er jo egentlig bare en vanlig kveld :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det blir noe nyttårsbarn på meg, gitt. Bebisen lar vente på seg.

Det blir bursdagsbarn:)

tirsdagsbarn blir lett på tå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naaaaaaaaaaai- dakar!!!

jeg fikk faktisk sympati-vondt i tannen min jeg også :sjenert:

det er ihvertfall godt du ikke er helt alene da, slik som mange her er... :)

Jaaaaa må innrømme detta ikke er noe særlig altså:-( Ja, jeg er heldig som har mine to herlige her...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg er takknemlig for jenta vår som kom i januar og snart er ett år:) for hennes snille storesøster som bare har vært god mot babien vi fikk ;) helt klart for verdens beste samboer som ikke hater meg for at jeg hater husarbeid, og er fornøyd når jeg har vasket litt på det knøttlille badet vårt :) masse takknemlig for min lillesøster som alltid stiller opp når vi trenger barnevakt!!

Klokken er nå 23:08 og vi er alle mann i seng!!! Ja ja....

Heldig du. Jeg får ikke lov til å legge meg. Her skal det ventes til etter midnatt ja! Trøtt.no ;)

Endret av Maria_Marihøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heldig du. Jeg får ikke lov til å legge meg. Her skal det ventes til etter midnatt ja! Trøtt.no ;)

Du kan sove lenge i morgen... (tror jeg) ooohhhh, som jeg savner å sove lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er forbandelsen. Jeg er i Tromsø, men det er ikke de...

Haha, her er det omvendt, de bor i Tromsø, men ikke jeg :tongue: Bor ikke så veeeldig langt unna da, så blir nok å besøke dem ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir noe nyttårsbarn på meg, gitt. Bebisen lar vente på seg.

Har hørt at :sengekos: kan hjelpe. Du får lure gubben med på noe gøy. :jepp:

Jeg vant!! 2 ganger:D

Gratulerer. :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...