Gå til innhold

Nyttårsfeiringstråden 2012 - for alenehjemmesittere (og andre)


Cata

Anbefalte innlegg

Noen som vet av andre gode kostymedramaserier enn the Tudors? Hadde vært fint å tilbringe kvelden med..

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg. Det eneste jeg har fått med meg er at Lars Monsen kommer på NRK om et kvarter. :wow::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nord og sør!!! Jeg elsker den gode gamle!

Ja, den og, men den jeg tenker på her er ikke den gode gamle. North & South (2005) er basert på Elizabeth Gaskells bok, og er en slags variant av Pride & Prejudice. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den og, men den jeg tenker på her er ikke den gode gamle. North & South (2005) er basert på Elizabeth Gaskells bok, og er en slags variant av Pride & Prejudice. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

aha! Følger ikke helt med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alenenyttår her og - stort sett selvvalgt for jeg har krøpet under radaren for å slippe invitasjoner ;)

Nå har jeg boblende i glasset, kalkunbryst i ovnen og deilig kake til dessert - så jeg er i bunn og grunn happy med det :)

Går inn i 2013 med litt blandede forutsetninger - ikke alt på tampen av 2012 som ble like morsomt, så må gjøre noen endringer av planen. Ikke helt sikker på hvordan jeg skal løse det men får ta det som det kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Nok en alene feirer står frem,

Er drita lei rene fylleslag og kunne heller tenke meg en hyggekveld med gode venner der prat og felles mimring fra foregående år stod i fokus. Men i år er de fleste bortreist og da besluttet jeg tidlig at jeg heller ville kose meg hjemme.

Rundt midnatt - dersom set ikke styrtregner - skal jeg spasere opp i høyden slik at jeg får sett fyrverkeriet.

Det er imidlertid både muserende og hvitvin i kjøleskapet - samt stort utvalg av annen alkohol. :) Gamla skal ikke lide noen nød. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Nok en alene feirer står frem,

Er drita lei rene fylleslag og kunne heller tenke meg en hyggekveld med gode venner der prat og felles mimring fra foregående år stod i fokus. Men i år er de fleste bortreist og da besluttet jeg tidlig at jeg heller ville kose meg hjemme.

Rundt midnatt - dersom set ikke styrtregner - skal jeg spasere opp i høyden slik at jeg får sett fyrverkeriet.

Det er imidlertid både muserende og hvitvin i kjøleskapet - samt stort utvalg av annen alkohol. :) Gamla skal ikke lide noen nød. :)

Må ikke drikke deg helt bort da. :ler: Skal kose meg med litago, jeg. <3

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh!

Ble litt varm i fletta av magnersen gitt... nå skal jeg sette tudors på pause. Tisse og så begynne på middagen!

Tudelu så lenge =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker kostymedramaer. Mine favoritter er:

Jane Eyre (2006)

North & South (2005)

Bleak House (2005)

Mansfield Park (finnes mange versjoner av denne, ble laget en i 1999 og 2007 jeg liker)

Northanger Abbey (samme som over)

Our Mutual Friend

The Paradise (ny serie jeg gleder meg til å følge med på!)

Downton Abbey

Little Dorrit

Anbefaler deg denne tråden, der jeg blant annet har listet opp mange flere på nest siste side.

Mvh Yvonne :heiajente:

Takk :) Jeg har sett de fleste her, men var et par jeg skal sjekke ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fyller opp glasset med Munkholm, og kommer tilbake til dere når Lars Monsen ikke er på skjermen lenger*

Kos dere så lenge. :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette blir en fin kveld. Rødvin i glasset, og kalkunbrystet står i ovnen klar til å spises snart. Jeg har vært flink på kjøkkenet!

Mulig jeg stikker til ei veninne i halv 12 tiden, men enda mer mulig er det at jeg bare koser meg hjemme i mitt eget selskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Da var pinnekjøttet innabords. Nam!

Så er det bare å vente til jeg ikke er så mett lengre, og hive innpå med godis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Kalkun, fløtegratinerte poteter, rosenkål og fløtesaus! Jeg er stappmett!

Nå har jeg slått meg på første episode av Men in Trees. Hysterisk morsomt, har bare sett bruddstykker tidligere, får se hvor lenge jeg holder med å være flau av mitt kjønn i kveld :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er foreløpig alene på nyttårssaften. Jeg spiser kalkun filet som jeg freste i panna og laget fløtegratinerte poteter til Null grønnsaker siden jeg har nettopp fått vite at jeg har allergi og skal unngå alle de grønnsakene jeg faktisk liker :(.

Kl 1930 sa kongen at han skulle komme besøk. Han sa at han skulle prate om noen saker med meg, og jeg måtte bare sitte stille å høre på. Koselig da at han kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest badeand1

Skulle ønske jeg selv klarte å være litt mer positiv ang å feire nyttårsaften alene, men syns bare det er trist jeg, hehe.

Jeg syns også det. (for meg selv altså, ikke dere andre som feirer alene)

Jeg er jo egentlig ikke aleine med tanke på at jeg er her med mamma, men det er disse dagene at det svir litt ekstra å være venneløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mett i magen, kjæresten vasker opp, jeg ligger syk på sofaen. Junior skal på fest og skal visstnok sove der, så da blir det bare oss to gamlingene her hjemme. Deilig :)

Lars Monsen er ikke greia for meg kjenner jeg. Lurer på om jeg skal kose meg med William & Kate istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her alene, med feber og paracet. En unge i seng og mann på jobb.

Egg og bacon ble det til middag. Ikke den mest classy nyttårsmiddagen men mette ble vi.

Planlegger å ta meg et gladd hvitvin om hodepinen forsvinner, så blir det nok til å spille litt League og Legends eller se videre på Harry Potter serien. Halveis inn i film 4 og koser meg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter

Jeg syns også det. (for meg selv altså, ikke dere andre som feirer alene)

Jeg er jo egentlig ikke aleine med tanke på at jeg er her med mamma, men det er disse dagene at det svir litt ekstra å være venneløs.

Høres ut som vi har det ganske likt.. Satt egentlig i leiligheten, men savnet etter eksen ble for stort så jeg stakk hjem til mamma, så nå sitter jeg her da.

Vennene mine er idioter, så er vel nokså "venneløs" jeg å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...