Gå til innhold

Nyttårsfeiringstråden 2012 - for alenehjemmesittere (og andre)


Cata

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon

:laugh:

Jeg er over å være lei av mat, jeg. Ufattelig hvor godt det gjør med noen dager med halsvondt på stappethetfølelsen, så jeg er klar til å spise. Jeg har forøvrig mat, altså. Tanken på å lage den er bare litt fremmed for meg, foreløpig. Drikke litt mer whisky først, så blir jeg sikkert en skikkelig god kokk!

Og ja, jeg har allerede begynt drikkingen, jeg har nemlig allerede snakket med eksen min i kveld! Good times :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På grunn av sykdom ble planene for kvelden endret så da blir jeg og hunden min alene hjemme. Nå står kalkunen i ovnen og tiramisuen er ferdiglaget og satt i kjøleskapet, skal begynne på tilbehøret snart :)

Attedetatte, du kan godt sende litt av den tiramisuen hitover. Selv om jeg sikkert blir übermett av middagen, så skulle jeg nok fått ryddet plass til den i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere alle en fortreffelig kveld. Selv skal jeg ikke være alene i kveld, men jeg har vært alene på nyttårsaften tidligere. Det er både fint og litt sårt på samme tid. Men én fordel: Man slipper å stå i verdens lengste taxikø utpå natta! ;)

Blir stille og rolig feiring for oss, også. Sammen med et vennepar, deres hund og tre barn på 0-8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg lov til å titte inn?

I år feirer jeg alene. Skal uansett jobbe i morgen tidlig, så det blir uansett ikke noen storstilt feiring på meg (som det egentlig heller aldri har vært).

Har laget meg en barndomsfavoritt: pitabrød med pytt-i-panne. Til dessert blir det litt godteri. Skal se en fin film og se på fyrverkeriet fra vinduet.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg venter en time til med å lage maten. Er ikke sulten så da får jeg litt tid til å bli sulten.

Her går det fortsatt i Magners og The tudors!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnekjøtt straks ferdig her også. Venter på kålrot og poteter, som skal bli til verdens ca. beste kålstappe. :spise:

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg tror jeg venter en time til med å lage maten. Er ikke sulten så da får jeg litt tid til å bli sulten.

Her går det fortsatt i Magners og The tudors!

The Tudors klarte jeg aldri å se. Muligens fordi jeg akkurat hadde studert britisk historie og fikk hetta av alt som ikke stemte :fnise: Kanskje jeg må gi den en ny sjanse i 2013?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, det var godt med mat. ;)

Sittet på toget i dag fra Oslo, fem timer. Deretter buss fra toget. Så røk hjulet på kofferten, så jeg måtte slepe 25 kg med julegaver og annet pikkpakk bortover mens jeg balanserte sekken på ryggen og handleposen med mat. Og da slo støvsugeren jeg fikk til jul seg på, så der gikk jeg, svett og jævlig, med ødelagt koffert og en bråkete støvsuger. Det endte med at jeg fikk slept hele utysket opp den bratte trappa her jeg bor, men jeg holdt jo nesten på å slå ut tennene fordi de ikke hadde strødd nederst ved trappa (den er på utsiden av bygningen). :ler:

Nå skal jeg bare slappe av. Fullstendig. Godt nytt år! Og god bedring til de som trenger det. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Tudors klarte jeg aldri å se. Muligens fordi jeg akkurat hadde studert britisk historie og fikk hetta av alt som ikke stemte :fnise: Kanskje jeg må gi den en ny sjanse i 2013?

Hehe!

Jeg har ikke studert britisk historie, men elsker kostymedrama så jeg liker det veldig godt!

Og Jonathan Rhys Meyers er IKKE stygg å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ikke mat på et par timer enda. Så nå spiser jeg chillinøtter som forrett. :ler:

Tenker jeg skal se Lars Monsen på tv før jeg lager meg middag. Så programmet i går også, men jeg tåler helt fint en reprise. :wow:

Ønsker dere alle en fortreffelig kveld. Selv skal jeg ikke være alene i kveld, men jeg har vært alene på nyttårsaften tidligere. Det er både fint og litt sårt på samme tid. Men én fordel: Man slipper å stå i verdens lengste taxikø utpå natta! ;)

Blir stille og rolig feiring for oss, også. Sammen med et vennepar, deres hund og tre barn på 0-8 år.

Sant det. Taxikø på nyttårsaften er virkelig et mareritt.

Ha en fin nyttårskveld, Rosalie. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en herlig tråd :)

Jeg skal feire hjemme sammen med kjæresten, kjempedeilig :) Vi sitter i hver vår ende av sofaen i hver vår (selvsagt) joggedress, restemiddagen fra i går står i ovnen og stjerneskuddpakka ligger klar i gangen til litt senere. Champagnen er lagt på kjøl, livet er fredfullt og rolig og deilig :)

Myyyyye bedre å feire i ro og mak enn i stress og kav med masse folk og / eller familie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Hehe!

Jeg har ikke studert britisk historie, men elsker kostymedrama så jeg liker det veldig godt!

Og Jonathan Rhys Meyers er IKKE stygg å se på!

Jonathan Rhys Meyers må vel kunne være en av hovedgrunnene til at jeg gjerne skulle ha sett på den serien :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...