Gå til innhold

Nyttårsfeiringstråden 2012 - for alenehjemmesittere (og andre)

Cata

Anbefalte innlegg

Aiaiai, kalkunen ble skikkelig mislykka! :fnise: Det er så typisk meg. Den ble kjempetørr og samtidig rød inni...jeg klarer virkelig ikke å tilbrede fjærkre. Så nå har jeg spist masse tilbehør med saus. Blir ikke kalkun neste år for å si det sånn :)

Minner dere om "ei iskald verd" på NRK2 1955, perfekt å slappe av til samtidig som man kan tenke på de store tingene :)

Min gikk ikke i ovnen før nå, jeg kan sende over hvis den blir til å spises. Jeg er ingen god kokk men bruker termometer så det bruker å gå sånn tålig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er rudolf i ovenen.

Gleder meg til rotmosen, den er himmelsk!

Sambo sover fortsatt, og ja, jeg er fremdeles pissed på han. Romantisk nyttårskveld my ass.

Det er så lytt her vi bor at jeg får fnatt. De over oss hopper rundt på gulvet i høyhælte sko. Greit nok at det er nyttårsaften, men noen ganger får jeg lyst til å ta moppen og dunke den i taket!

Rudolf? Har du hjerte til å spise han da :trist:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gikk ikke i ovnen før nå, jeg kan sende over hvis den blir til å spises. Jeg er ingen god kokk men bruker termometer så det bruker å gå sånn tålig.

Hehe, jeg er nok mett i en uke nå, for sausen var fryktelig mektig :) Jeg brukte termometer, men allikevel så klarte jeg det ikke.. Lykke til med kalkunen din ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bimbolise

Det er så lytt her vi bor at jeg får fnatt. De over oss hopper rundt på gulvet i høyhælte sko. Greit nok at det er nyttårsaften, men noen ganger får jeg lyst til å ta moppen og dunke den i taket!

Haha, kjente meg godt igjen i den der! Moppe-power! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To nyttårsbukker kom det. TO!

Uffameg så leit, se hva jeg sitter igjen med ...

Vi skal tenke på deg med medfølelse i....magen. :ler::sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Nå er rudolf i ovenen.

Gleder meg til rotmosen, den er himmelsk!

Sambo sover fortsatt, og ja, jeg er fremdeles pissed på han. Romantisk nyttårskveld my ass.

Noe av det dummeste er folk som går med sko inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Masse levende lys, da ble det i alle fall litt bedre stemning her. Og jeg slipper å se på alt rotet som har kommet etter noen sykedager :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte mer sjokolade og mindre sånt godis som ungene liker.

Snap & Crackle kan da være skikkelig godt selv om man ikke er barn lenger! ..Iallefall for noen, sånn som meg. Den er best når den er helt hard eller helt myk, så noen gang jukser jeg og legger den under laptopen for å få den myk nok til å synes at den er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalkunen ble deilig - jeg kan visst kokkelere stor kjøttstykker likevel når jeg bare vil :) Mer cava og tv nå før det blir dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte mer sjokolade og mindre sånt godis som ungene liker.

Jeg elsker sånn barnslig godis! Vi har har masse sjokolade her, så vi kan bytte? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva slags nyttårsaft skal dere drikke da? Her blir det vanlig FUN light bringebærsmak.

Saft er det vel dårlig med, men har ellers god drikke. Det ble en øl til maten, og for resten av kvelden har jeg julebrus i beredskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hva slags nyttårsaft skal dere drikke da? Her blir det vanlig FUN light bringebærsmak.

Drikker ikke saft ikveld men blir en fin samling av cola og itago. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...