Gå til innhold

Nyttårsfeiringstråden 2012 - for alenehjemmesittere (og andre)


Cata

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

Nemlig! Tenk så slemt for stakkars lillehøna å være født 23.55 den 31.12 liksom.

Da får vi bestikke legene/jordmødrene til å skrive 00.01 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støtter den. :jepp: Det er plass til mange her. :jepp:

Og jeg fant rips og jordbær i fryseren. I kjøleskapet har jeg vaniljesaus. Så da blir det dessert på meg også i kveld. :sikle:

Høres veldig bra ut. Her blir det (ikke le!!!!) gelé og vaniljesaus... Vet det er "barnedessert", men jeg synes den er så lett og grei etter noe som er såpass mektig som pinnekjøtt. :fnise:

Vurderte sherryfromasj, men har aldri laget det før og da glemte (eller fortrengte? :klo:) jeg likegodt å gå innom polet i forrige uke. Mistenker at sherryfromasj uten sherry ikke blir noe særlig, så den planen er forkastet inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til dere også! Og god bedring :)

God bedring. Dere får garantert en koselig kveld. Den ble bare litt annerledes enn den opprinnelige planen. ;)

Takktakk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut. Her blir det (ikke le!!!!) gelé og vaniljesaus... Vet det er "barnedessert", men jeg synes den er så lett og grei etter noe som er såpass mektig som pinnekjøtt. :fnise:

Vurderte sherryfromasj, men har aldri laget det før og da glemte (eller fortrengte? :klo:) jeg likegodt å gå innom polet i forrige uke. Mistenker at sherryfromasj uten sherry ikke blir noe særlig, så den planen er forkastet inntil videre.

Gele og vaniljesaus er godt det. :jepp: Og helt sikkert bedre enn sherryfromasj uten sherry... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen....jammen...det må da være kl. 00:01 den 01.01.13 så klart :opplyser: .

(Du må sikte godt, Maria_Marihøne)

Jeg hadde termin engang 01.01. Jeg klarte knipe igjen helt til 14.01. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Nå er den første flaska med Magners åpnet!

Sambo sover fortsatt.

Skål!

That's the spirit! Jeg tar meg en whisky, jeg. Prøver å gjøre maten litt lettere å svelge etterpå med å varme opp/bedøve halsen med sprit ;)

Skål :vin:

Endret av Wolfmoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke alene, jeg feirer en rolig kveld med den nærmeste familien. Men det er ikke mer actionfylt enn at jeg sikkert stikker innom noen ganger i løpet av kvelden.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Altså, godt nytt år? eller godt nyttår?

Hvis jeg ønsker folk det beste for framtida må det jo være godt nytt år, men det ser så rart ut :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På grunn av sykdom ble planene for kvelden endret så da blir jeg og hunden min alene hjemme. Nå står kalkunen i ovnen og tiramisuen er ferdiglaget og satt i kjøleskapet, skal begynne på tilbehøret snart :) Tenker at dette blir en fin kveld selv om jeg er alene, det eneste minuset nå er at tåken har kommet krypende og regnet høljer ned, tviler på at jeg får sett et eneste fyrverkeri i kveld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blah.. Noe av det jeg gleder meg mest til etter i kveld er seriøst mindre og sunnere mat. Det er så ille at jeg fantaserer om treningsstudio! Stappa julepølse, that would be me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Hva med å sende over noe av all den gode maten deres til meg, som ikke kan å lage mat på en flekk :klo:

:fnise:

Tror kanskje første nyttårsforsett for det nye året må være å lære meg og lage mat :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sende over noe av all den gode maten deres til meg, som ikke kan å lage mat på en flekk :klo:

:fnise:

Tror kanskje første nyttårsforsett for det nye året må være å lære meg og lage mat :gjeiper:

Her er det ikke mat på et par timer, MEN jeg har potetgull, smash, ørtogførti sjokolader, skumnisser, Ben & Jerrys, gulrotkake, diverse småkaker OG altfor mye vin. Senere blir det kalkun med alt av tilbehør, pudding fromage og iskake. Kom hit og spis? Vær så snill?

Nevnte jeg at jeg er drittlei mat?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender snart gubben og yngstejenta avgårde på det sedvanlige juleparty med venner. Selv er jeg ikke i form og holder meg hjemme med valpen vår på 6mnd. Så får det bli litt stekte poteter og kalkunrester fra igår. Helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...