Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Så godt å høre at alt har gått supert her også! Deilig å ha sett at alt er i sin skjønneste orden, skjønner godt at du er glad og lettet :)

To dager fram ja, heldiggrisen :ler: Kanskje babyen blir født til skarptrommer, appeller og Sousa-marsjer?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Woohoo :hoppe: Håper de forsnakker seg på neste ul :fnise: Overhode ikke nysgjerrig ;)

:ler:

Kanskje nysgjerrigheten til mannen tar overhånd då, slik at han faktisk spør? :tunge1:

Så godt å høre at alt har gått supert her også! Deilig å ha sett at alt er i sin skjønneste orden, skjønner godt at du er glad og lettet :)

To dager fram ja, heldiggrisen :ler: Kanskje babyen blir født til skarptrommer, appeller og Sousa-marsjer?!

Forsåvidt greit å bli sett fram eit par dagar, sjølv om det noko større fare for at eg må dela bursdagen min med krabaten. Men det er større sjanse for at eg faktisk får litt permisjon utan baby denne gongen. ;) Eg blei jo flytta fram med pjokken også - ein heil dag. Men eg som hadde planlagt å få augustunge, fødd nokre dagar over termin, enda opp med fødsel midtsommarnatta. Denne gongen skal det IKKJE bli mars iallfall! ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vi får håpe sammen da! :ler:

Nysgjerrig? :fnise:

Eg kjenner eg er langt mindre nysgjerrig nå enn eg var i går og i dag tidlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rar! :fnise:

Men det er jo så spennande å ikkje vita. Det blir liksom så "endelig" når ein først veit. Nå kan eg fremdeles leika med "tenk om". Sjølv om det heilt klart er gut, då. Magefølelsen min, som aldri er til å stola på, veit du. ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Jeg hadde ikke klart å ikke vite, men jeg skulle klart å holdt det hemmelig :Nikke: Navnet til lita hadde vi egentlig klart før jeg ble gravid med henne, men det var bare foreldrene våre som hadde fått et hint om mulig navn og ei venninne av meg som fikk vite det et par måneder før termin ;) Jeg tviler mer på om kjøre hadde klart å holde det hemmelig jeg da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere klarer å la være!! Jeg er aaaaaltfor nysgjerrig!! Satser på en bitteliten forsnakkelse neste gang! ;)

Tenk at alt er i orden og at det er en frisk og fin og sprell levende krabat! Herlig!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt såg fint ut på UL i dag! :) Alltid herlig når det er overstått, og alt har gått bra.

Men eg er fortsatt veldig spent på om det er gutt eller jente. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SÅ kos å ikke vite, synes jeg... (Men jeg er jo rar sånn da...)

Likte muligheten til å leke med tanken at de kunne være jente den ene dagen, og tanken at det kunne være gutt den neste.

Det er jo det det er uansett, men det er på en måte fint å kunne drømme litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg hadde ikke klart å ikke vite, men jeg skulle klart å holdt det hemmelig :Nikke: Navnet til lita hadde vi egentlig klart før jeg ble gravid med henne, men det var bare foreldrene våre som hadde fått et hint om mulig navn og ei venninne av meg som fikk vite det et par måneder før termin ;) Jeg tviler mer på om kjøre hadde klart å holde det hemmelig jeg da.

Me klarte å halda navnet til pjokken (nesten) hemmelig før fødsel, me òg. Svigerinne fekk vita kva navn me hadde som favoritt, og ut frå reaksjonen hennar, fann me vel ut at det ikkje var om å gjera å fortelja det til fleire. Dei hadde nok ikkje klart å fraråda oss å bruka det, men likevel greit å annonsera det først når det var heilt bestemt. :fnise:

Jeg hadde ikke klart å ikke vite eller å holde det hemmelig :ler:

Nysgjerrigpusen :fnise:

At dere klarer å la være!! Jeg er aaaaaltfor nysgjerrig!! Satser på en bitteliten forsnakkelse neste gang! ;)

Tenk at alt er i orden og at det er en frisk og fin og sprell levende krabat! Herlig!! :hoppe:

:ler:

Eg kjenner eg er meir og meir fornøyd med ikkje å vita. Spent på korleis det blir på UL i veke 24. Kanskje eg berre blir meir og meir nysgjerrig etter kvart som det nærmar seg? :vetikke:

Så bra at alt såg fint ut på UL i dag! :) Alltid herlig når det er overstått, og alt har gått bra.

Men eg er fortsatt veldig spent på om det er gutt eller jente. ;)

:fnise: Ein finn det nå alltids ut før eller seinare. ;)

Det er SÅ kos å ikke vite, synes jeg... (Men jeg er jo rar sånn da...)

Likte muligheten til å leke med tanken at de kunne være jente den ene dagen, og tanken at det kunne være gutt den neste.

Det er jo det det er uansett, men det er på en måte fint å kunne drømme litt.

Nemlig! :Nikke: Det er akkurat slik eg føler det òg. Sjølv om eg har ein kjempesterk gutefølelse, er det kjekt innimellom å leika litt med tanken om at det kanskje er ei lita tøtte. :) Ikkje at det spelar noka rolle, men den usikkerheten er litt god å kjenna på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fryser:

To fordeler med trøndertemperaturane for tida:

* Eg får brukt den varme, gode vinterjakka mi, som eg fremdeles fint får igjen, utan å frysa (i områdene som jakka dekker) og utan å vera altfor varm på bussen.

* Det er så koselig å fyra i peisen, og det kan gjerast utan at heile stova blir ei badstue.

Men det blir likevel godt med litt mildare vêr. Sånn ca. 15 minus er litt i kaldaste laget... :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser bare jeg tenker på det...

Det var "berre" minus 12 nå i kveld, så det kjem seg (forhåpentligvis). Akkurat nå sit eg inne i den varme stova. Det er nå litt fint med vinter òg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brrr ja, får ikke håpe det blir sånn ca 20 minus i januar da. Bra vinterjakken din passer godt enda :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinter gjør seg veldig fint på bilder, ja. =P

På bilder. Og inne frå ei varm stove, med fyr i peisen, levande lys og noko varmt i koppen, når ein veit at ein ikkje må ut med det første. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brrr ja, får ikke håpe det blir sånn ca 20 minus i januar da. Bra vinterjakken din passer godt enda :tommelsmil:

:fryser: Det kjem vel. Men alle kuldeperiodane i vinter har det med å komma før jakka ikkje lenger går igjen. :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...