Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Nå er det vel på høg tid å våga seg til med ei ny bok i kategorien graviditetsdagbøker. UL ved veke 12 viste ein trulig sovande, men akk, så levande krabat, og nå har det gått ein månad til, og ingenting, anna enn kanskje fråver av tydelige symptomer, skulle tilseia at det er endring i krabatens tilstand. Og det er mulig eg allerede har kjent nokre sprell frå den vesle krabaten - eller så er det berre all maten eg et som gir livstegn frå seg. :fnise:

Vel to veker igjen til ordinær UL nå, og me begynner å gleda oss til våren. :strix:

Velkommen hit! :blomst:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med den lille i magen! :laugh:

Takk for det. :nigo:

Dette er forresten andremann, for dei som ikkje "kjenner meg" frå før her inne. (Gammal KG-travar, sjø. ;) ) Og altså andre bolle i ovnen. Iallfall andre bolle som ser ut til å heva godt. Men femte graviditet totalt. Det er vel derfor eg er så avventande til det heile - berre det å oppretta graviditetsbok tok jo nesten 13 veker frå første positive test... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært savnet vennen. :klemmer: Og gratulerer så mye med bolle nr. 2 som hever som den skal. ;)

:klem:

Eg har vore her, men har stort sett berre lese. Har liksom ikkje blitt til at eg har logga inn for å svara så ofte. :sjenert: Men med bekkenet mitt nå blir det nok ein del sofatjeneste framover, så då blir eg vel her noko meir... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for bolle nr to, det gledes til pjokken skal bli storebror. :hoppendeglad:

:bolledeig:

Tenk, vesle pjokken som storebror. Det var jo nesten som i går eg gjekk og venta på han. :overrasket:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Eg har vore her, men har stort sett berre lese. Har liksom ikkje blitt til at eg har logga inn for å svara så ofte. :sjenert: Men med bekkenet mitt nå blir det nok ein del sofatjeneste framover, så då blir eg vel her noko meir... ;)

Ah, bekkenløsning er ikke noe moro. Kjenner til det. :klemmer:

:bolledeig:

Tenk, vesle pjokken som storebror. Det var jo nesten som i går eg gjekk og venta på han. :overrasket:

Nesten ja, men tenk at det nærmer seg 3 år siden du gikk og ventet. Blir litt satt ut når jeg tenker på at det faktisk er 3 år siden jeg ventet spent på Vesla. Som nå er så stor at hun vil se på Askepott på pc'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, bekkenløsning er ikke noe moro. Kjenner til det. :klemmer:

Nesten ja, men tenk at det nærmer seg 3 år siden du gikk og ventet. Blir litt satt ut når jeg tenker på at det faktisk er 3 år siden jeg ventet spent på Vesla. Som nå er så stor at hun vil se på Askepott på pc'n.

Ja, enn at det faktisk er tre år sidan eg sto der med den positive testen, med det som blei til den vesle vakringen som nå sit og kikkar på Postmann Pat på iPad-en. :daane::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en bolle! :strix:

Har sett deg mye her på forumet og kjenner historien din om veien frem til bolle nummer én. Og dette er så gøy! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en bolle! :strix:

Har sett deg mye her på forumet og kjenner historien din om veien frem til bolle nummer én. Og dette er så gøy! :strix:

Ja, her bakes det igjen. :nigo: Og heldigvis blei vegen til andre bolla langt enklare.

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!! Så utrolig gøy! Og så herlig at lille bolle klorer seg godt fast! Så utrolig glad på deres vegne. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer!! Så utrolig gøy! Og så herlig at lille bolle klorer seg godt fast! Så utrolig glad på deres vegne. <3

Takkar. :nigo:

Det var litt godt med ein kort veg denne gongen. :jepp:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt etter middag i dag sat eg på golvet og bygde duplotårn med pjokken. Eg er nokså sikker på at eg kjente dei første, små sparka frå krabaten. :hjerte: Eg synst eg har kjent små bevegelsar før også, men det har berre vore romstering, ikkje spark. Håper virkelig det var livstegn og at det kjem fleire og fleire av desse framover. Spark er virkelig det beste med heile graviditeten. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...