Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Det er så urettferdig når så små barn blir så syke :( God bedring til pjokken, håper han er på beina igjen snart!

Takk. Det er kjedelig. :( Han virka i god form i kveld, men det gjorde han i går kveld også, og så kom det tilbake. Men det må då vel ta slutt snart? :pls:

Kos til pjokken fra lita og meg :klem:

:klemmer: tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt med ein dag på jobb igjen, ikkje minst for å få unna ting som har hopa seg opp. Eg var effektiv i dag, så eg fekk unna ein god del og ordna fleire ting med fristar i nærmaste framtid. Så i kveld skal eg berre slappa av med strikketøyet. :nigo: (Dei siste kveldane har det blitt ein del jobbing, av type ting eg har kunna gjort heimefrå... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å kose seg med strikketøyet :) Vil jeg også, men har en frøken som er tett i nesen og roter litt med kveldssøvnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å kose seg med strikketøyet :) Vil jeg også, men har en frøken som er tett i nesen og roter litt med kveldssøvnen.

Veldig deilig. Men eg håper det ikkje fører til at eg "skal bare" i kveld, for eg kjenner eg bør komma meg tidlig i seng. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med strikketøyet! Her har det skjedd noe rart. Jeg har mistet strikkelysten :overrasket:

:hakeslepp: Erre muuulig? :bond:

Kondolerer med tapet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har magen virkelig poppa fram og navlen er i ferd med å forsvinna. Eg lurer på kor den vil befinna seg mot slutten av graviditeten. *grøss* Ikkje berre berre med navleskrekk... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihiiiii, forsvinner navlen??? ;)

:lete:

Mhm...

Det er ikkje lenge før det er ganske flatt. Og eg som i utgangspunktet har nokså djup navle! Det er vel berre a matter of time før eg har utovernavle!? :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, en morgen våkner du kanskje av at den står på nesetippen din, og stirrer på deg..! O_o

Akkurat som gubben til hun derre i den tråden i Samliv-forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slår ikke meg i alle fall ;) Utovernavlen min hadde gnagsår :ler: , og det ganske tidlig. Ikke artig med navle som gnisser mot klærene :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, en morgen våkner du kanskje av at den står på nesetippen din, og stirrer på deg..! O_o

Akkurat som gubben til hun derre i den tråden i Samliv-forumet.

Kva fantastisk tråd har eg gått glipp av nå, tru? Den høyrtest iallfall underholdande ut. :ler:

Du slår ikke meg i alle fall ;) Utovernavlen min hadde gnagsår :ler: , og det ganske tidlig. Ikke artig med navle som gnisser mot klærene :bond:

Gnagsår i navlen? :redd: Det er noko slikt eg fryktar! ;)

Håper det går bedre med han i dag! :)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kva fantastisk tråd har eg gått glipp av nå, tru? Den høyrtest iallfall underholdande ut. :ler:

Han stod riktignok ikke på nesen hennes, da. Men skikkelig snål tråd. =P

Her er den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjokken blei då endelig frisk! :tommelsmil: Nå blir det barnehagen i morgon, så håper eg berre at han ikkje har med seg smitten heim igjen etterpå. Han blei heime på fredag òg, mest for å halda han unna smittekilda. Det er visst fleire ungar som har komme tilbake for tidlig og deretter måtta ta nye sjukedagar. :forvirret: Ein av ungane i barnehagen har fått påvist norovirus, så det er nok det som har herja i barnehagen.

I morgon er det tid for ordinær UL. Eg er utrulig spent og har sjølvsagt begynt å smågrua meg til timen - meir enn gleda meg. Eg håper alt står bra til. :pls: Me har sjølvsagt fremdeles ikkje heilt klart å bestemma oss for om me vil vita kjønn eller ikkje. Eg er usikker på kva eg vil, men går med på å vita (viss dei ser det med nokså stor sannsynlighet) og på å venta. Mannen har sagt at han vil vita, men ikkje fortelja til nokon - noko som er heilt utelukka for min del. Enten kjem eg ikkje til å klara å halda meg, eller så kjem eg til å forsnakka meg - garantert! Så me får sjå. Kanskje det blir til at mannen får vita mens eg lever i uvissa? :fnise: (Men klarer han å halda det hemmelig for meg då, utan å forsnakka seg, tru? :klo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse lykke til på ordinær ultralyd i morgon, dreia! :klem: Det blir jo veldig spennande. Eg hadde iallfall aldri klart å ikkje vita kjønn, viss det var lett å sjå på UL. Eg er rett og slett altfor nysgjerrig! ;) Og eg hadde aldri i livet klart å vita at mannen min visste kjønnet, mens eg ikkje gjorde det. Men svigerinna mi og mannen har gjort det slik kvar gang dei har venta barn (dei har 3 barn saman) - ho har ikkje visst, mens han har visst kjønnet. Dei klarte ikkje å bli enige - for han var det veldig viktig å få vita kjønnet, mens ho ville ha spenninga med å ikkje vita det. Utrulig nok klarte han å halda det hemmelig for svigerinna mi alle tre gangane, uten å avsløra noko. ;) Så det er mulig!

Har du forresten nokon følelse sjølv, på om det blir gutt eller jente?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på ordinær ultralyd i morgon, dreia! :klem: Det blir jo veldig spennande. Eg hadde iallfall aldri klart å ikkje vita kjønn, viss det var lett å sjå på UL. Eg er rett og slett altfor nysgjerrig! ;) Og eg hadde aldri i livet klart å vita at mannen min visste kjønnet, mens eg ikkje gjorde det. Men svigerinna mi og mannen har gjort det slik kvar gang dei har venta barn (dei har 3 barn saman) - ho har ikkje visst, mens han har visst kjønnet. Dei klarte ikkje å bli enige - for han var det veldig viktig å få vita kjønnet, mens ho ville ha spenninga med å ikkje vita det. Utrulig nok klarte han å halda det hemmelig for svigerinna mi alle tre gangane, uten å avsløra noko. ;) Så det er mulig!

Har du forresten nokon følelse sjølv, på om det blir gutt eller jente?

Eg er omtrent overbevist om at det er ein gut, så eg er ikkje såååå nysgjerrig. Men eg har då tatt feil før, så kven veit? ;)

For meg er det iallfall enklare ikkje å vita enn faktisk å vita og ikkje få lov av mannen til å fortelja det vidare. Eg er ei plaprehøne... Har du ein hemmelighet som absolutt ikkje må ut, er eg siste personen som bør få ta del i det. :sjenert: Eg trur eg håper mest på at dei ikkje ser kva det er, så får me ikkje valget. ;)

Dessutan - får mannen vita det, er det jo mulighet å overtala han til å fortelja etter kvart som nysgjerrigheten tar overhånd, då. ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil vite, eg vil vite :Nikke: Kanskje jeg må drive utpressing av dreia-mannen for å få vite det :ler:

Kos dere med ul i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...