Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Tippeliste kjønn:

:babygutt:

dreia

pusilus

pysepusen

Gossip girl

:babyjente:

*Joyce*

Mayami

Nótt

Spatula

Raven Emerald

Synne-Marie

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, bekkenplager så lang tid etter fødsel er virkelig skrekken. Eg blei heldigvis heilt fin igjen etter første fødsel (eller iallfall barseltid), og eg håper inderlig det same skjer denne gongen.

Går du fremdeles til behandling?

Nei jeg gjør ikke det, for det har ikke vært så plagsomt faktisk. Har vært veldig varierende grad av vondt, men den siste tiden har det tatt seg opp. Tror det ha sammenheng med en god del stress i hverdagen rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gjør ikke det, for det har ikke vært så plagsomt faktisk. Har vært veldig varierende grad av vondt, men den siste tiden har det tatt seg opp. Tror det ha sammenheng med en god del stress i hverdagen rett og slett.

Du må ta vare på deg sjølv og bekkenet. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er lillesøster som er på vei ;)

*notert*

***

I går kveld og i dag har bekkenet vore bedre enn på fleire veker. Måtte dette berre vedvara! :pls: Eg nyt det iallfall. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det er lille Dreieline, som ligger og godgjør seg. ^^

*notert* :)

Aaaaarbeeeeiiiidslyyyyyst - kom til meg!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sykemeldt pga bekkenløsning hele siste trimester. Og så vondt som det var da jeg gikk hjemme (optimale forhold for avslapping) tør jeg ikke tenke på hvor vondt det hadde vært hvis jeg ikke var sykemeldt! Det er ganske bekken-uvennlig å være lærer ha, selv om det er snakk om slappe 16-19åringer! På slutten trillet jeg rundt i klasserommet på en kontorstol, til alles store underholdning! :fnise: Er i alle fall evig takknemmelig at det gikk over etter fødsel her også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sykemeldt pga bekkenløsning hele siste trimester. Og så vondt som det var da jeg gikk hjemme (optimale forhold for avslapping) tør jeg ikke tenke på hvor vondt det hadde vært hvis jeg ikke var sykemeldt! Det er ganske bekken-uvennlig å være lærer ha, selv om det er snakk om slappe 16-19åringer! På slutten trillet jeg rundt i klasserommet på en kontorstol, til alles store underholdning! :fnise: Er i alle fall evig takknemmelig at det gikk over etter fødsel her også!!

Her tas husvasken - den lille delen eg klarer - rullande rundt på kontorstol. Elles tar mannen det meste. Eg trur han ser veeeldig fram til våren/sommaren, når eg omsider kan ta min del igjen. :fnise:

Eg er glad eg ikkje jobbar som lærar. Det hadde eg ikkje klart nå. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg tror det er en liten lillebror!!

Det er ikke bare-bare å jobbe som lærer med bekkenløsning, nei. Jeg satt på kateteret nå site uka før jeg ble sykemeldt. Følte meg skikkelig slapp.

Endret av pysepusen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en liten lillebror!!

Det er ikke bare-bare å jobbe som lærer med bekkenløsning, nei. Jeg satt på kateteret nå site uka før jeg ble sykemeldt. Følte meg skikkelig slapp.

Sitting på kateteret høyrest ikkje heilt ideelt ut for bekkenet, det heller. Men sikkert bedre enn å stå. Huff, ein føler seg gjerne så udugelig og lat når ein berre sit der... Sjølv om ein har ein god grunn. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ein får gratulasjonar og spørsmål om baby frå vaskedama på jobb og ansatte i barnehagen (fordi jakka sit så stramt rundt magen), er det vel muligens eit tegn på at magen ikkje akkurat lar seg skjula stort lenger?! :gjeiper: Det er ikkje "offentlig" på jobb ennå, men eg reknar vel med at dei fleste begynner å få ein mistanke etter kvart. :ler:

Med fare for å jinxa det: Bekkenet har vore relativt bra det siste døgnet, iallfall langt bedre enn dei siste vekene. I ettermiddag har eg derfor benytta anledningen til å sitja på golvet og byggja tårn saman med pjokken. Det er det stooore for tida. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tårn :hjerte: Kem e de så rive det ned? Du eller han? ;)

Ja, eg skulle då ha prøvd meg. Då hadde eg vel fått høyra det. :ler:

Ikkje før har siste klossen blitt lagt på, så står han klar, kikkar på meg med stjerner i blikket og vil "bakka" (=sparka). :rodmer:

Nå er pjokken i seng. Me har skikkelig koselige leggestunder for tida - eg ligg (eller sit, om bekkenet ikkje lar meg finna grei stilling) i senga saman med pjokken, og så pratar me om alt mulig rart. Skravla går i eitt, så det er berre tidvis eg får til å styra samtalen. :fnise: Og så styrer han mykje med å leggja dyna over kosehunden sin. Ofte skal hunden liggja på puta også. Det er så utrulig søtt når han passar på at hunden ligg godt for natta. :hjerte: Og så er det koselig når han stadig seier "Mamma itte gå bort." og "Mamma litt te" (=mamma bli i senga litt til). Skjønne pjokken min! :rodmer: Tru om eg kan bli berre halvparten så glad i og stolt av nestemann? :klo: Då må eg vel seia meg godt fornøyd?! ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige pjokken :Nikke: Så godt når de skravler.

Vi har spist bananbrød (nanbrød) til middag i dag i følge min venninnes toåring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige pjokken :Nikke: Så godt når de skravler.

Vi har spist bananbrød (nanbrød) til middag i dag i følge min venninnes toåring ;)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlige pjokken :Nikke: Så godt når de skravler.

Vi har spist bananbrød (nanbrød) til middag i dag i følge min venninnes toåring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...