Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg vil vite, eg vil vite :Nikke: Kanskje jeg må drive utpressing av dreia-mannen for å få vite det :ler:

Kos dere med ul i morgen.

Ja, kanskje det? Du har kanskje allerede lagra nummeret hans etter han utforska nymobilen min også? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg husker den følelsen!! *nostalgi*

Eg hugsar den frå sist også. Berre at då var eg endå meir bekymra enn i dag. Men eg kjenner eg er småkvalm... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ha god UL du også, dreia, og så blir det spennende å se om dere ser noe (får se noe/vil se noe/en av dere ser noe eller hva man skal si angående kjønn :ler: Skjønte at bestemmelsen fremdeles hang litt i det blå?).

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Eg vil vite, eg vil vite :Nikke: Kanskje jeg må drive utpressing av dreia-mannen for å få vite det :ler:

Kos dere med ul i morgen.

Hehe, da er vi to :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein snartur innom for å trekka eit lettelsens sukk før eg fortset med jobbinga. Travelt på jobb om dagen, så referat må venta. ;) Men ingen grunn til å grua seg til UL, heldigvis! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Artig med så mange helsingar og :hoppe:

Eg hadde heldigvis ingen grunn til å vera bekymra før UL-en i dag. Eg oppdaga heldigvis nokså raskt eit lite hjerte som banka, og etter kvart begynte krabaten å strekka litt på seg, gjespa, snudde seg rundt og gjorde seg til for "kamera". Det er ein slik utrulig god følelse. :hjerte: Jordmora fekk tatt alle mål og kikka på det ho skulle, og alt såg visstnok ut til å vera som det skulle. :strix:

Og når det kom til kjønn ... :lur:

... så må nok alle leva i uvissa litt lenger. :babysmokk::fnise:

Mannen og eg vingla litt i bilen på veg til sjukehuset om begge to eller berre han skulle vita. Og eg hadde vel ikkje bestemt meg 100 % sikkert om eg ville vita før timen. Jordmor spurte oss aldri om me ville vita kjønn, og sidan eg ikkje visste om eg faktisk ville vita, var eg ikkje interessert i å "masa" på henne heller, men lot det vera mannen sin jobb, om det var viktig for han. Og han opna heller aldri munnen, så nå veit me like lite begge to. ;) Eg synst kaaaanskje eg skimta litt utstyr eg har sett på UL tidligare ;) , men det kan like godt ha vore ei hand eller ein fot eller noko, så rutinert eg er til å tolka UL-bilder. :ler: Og ein ser vel gjerne nesten alltid det ein ser etter også, berre ein ser nøye/lenge nok? ;)

Me vil riktignok bli kalt tilbake på nye kontrollar, så det er kanskje mulighet då. Først ein UL i veke 24 for å sjekka blodgjennomstrøyming, som visstnok er rutine når ein har hatt svangerskapsforgiftning før. Deretter ein UL i veke 32 for å sjekka morkaka - den var visst litt langt nede nå. Eg håper virkelig den ser fin ut i veke 32, for tanken på KS skremmer meg... :sjenert: Men, den tid, den sorg. I dag såg alt kjempefint ut! :strix::hoppendeglad::strix:

Og så har eg fått ny termin, 1. mai, flytta heile to dagar fram. :) Så i går skulle eg altså ha :hoppe: litt for 19 veker. Her går det unna! :nigo:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at alt så fint ut! Nyt følelsen! :strix:

Det gjer eg! :strix:

Det er så deilig å vita at h*n ser frisk og fin ut. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...