Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Pakker i posten er ekstra bra, for da kan man glede seg både til å hente dem og til å pakke dem opp! :fnise: Jeg har en i posten nå som jeg ikke helt vet hva er.... (men jeg tror det er noe så kjedelig som unertøy til tassene)

Spennande for "mor". Kanskje ikkje fullt så spennande for tassane? :ler:

Nå håper eg snart det blir mildare her i området. Hutrekaldt i dag og, og ikkje til å vera ute i for dei søte, små. Visstnok 15 blå, ifølge dei som har sjekka gradestokken. Eg er klar for temperaturar på rundt 5 "speik" og mildare nå, etter to veker med kuldeperiode! :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare og pakke seg inn *brrrr*

Slike dagar er eg såååå glad for den varme, gode dunkåpa mi. Og den var ekstra god å ha i dag, då eg måtte venta på bussen - som var iiiiskald då den kom. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time på handel i går og 1 time i dag, med sittepausar. Resten av dagen kjem eg vel til å vera tilnærma invalid. Drittbekken! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huttetu! Sånt bekkentull er jammen ikke morro. Merker allerede at det har begynt å verke, så tenker med gru på hvor ille det (forhåpentligvis ;)) kommer til å bli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayami og pusilus: :klemmer:

Huff :tristbla:

Har det blitt så ille at all aktivitet fører til at du blir dårlig etterpå?

Tja, det kjem an på om ein kan kalla sofasliting for ein aktivitet. :gjeiper: Men alt av ståing og gåing må tas i minst mulig porsjonar. Her snakkar ein buss berre ein holdeplass for å gå kortast mulig. ;)

Huttetu! Sånt bekkentull er jammen ikke morro. Merker allerede at det har begynt å verke, så tenker med gru på hvor ille det (forhåpentligvis ;)) kommer til å bli...

Eg er iallfall glad for at eg har passert halvvegs og det faktisk ser ut til å gå bra, slik at det ikkje er forgjeves, slik eg frykta i starten. Eg begynte å kjenna antydningar like etter passerte 5 veker, så eg rekna vel med at eg ikkje kom til å vera tidenes mest spreke gravide... :forvirret:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 21 veker :hoppe:

Dei siste dagane har me fått unna ein del julegaver, og etter ein tur på handel i dag òg har me begynt å få i det minste ein idé til dei aller fleste. Deilig! (Alt til min familie er heldigvis pakka og sendt for lengst, men mannen sin familie er v-a-n-s-k-e-l-i-g!!!) Men det vanskeligste: Kva finn ein i bursdagsgave til ein 18-åring som visstnok ikkje ønsker seg noko og som tjener sine eigne penger?? :klo::bond: Gavekort på kjøpesenteret var visst ikkje tingen ifølge faren, for det kom sikkert berre til å bli brukt opp på polet. :fnise:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Vanskelig... Hva med et abonnement på et blad? Hvis du vet hva vedkommende er interessert i! Bladkongen.no! :) Eller et gavekort på et klatresenter eller lignende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 UKER!!! :danse::strix:

Tenk, du er snart tobarns-mamma. =D Vel, du er jo strengt tatt det allerede, men du skjønner vel hva jeg mener. =P

Håper bekkenet ikke blir verre, unner deg virkelig ikke de vondtene... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har ikke vært innom kg på evigheter, og det er da tydelig! Du er jo :gravid: !! Og over halvveis!!! :daane:

Gratulerer!!!!

Herlig å se at det virker som om alt er litt enklere denne gangen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Inne og hilser på i natten. Alt er vel bra med deg?

Gavekort på kjøpesenteret var visst ikkje tingen ifølge faren, for det kom sikkert berre til å bli brukt opp på polet. :fnise:

Her tror jeg far tar feil, for jeg er nesten 100% sikker på at slike gavekort ikke kan brukes på polet. Vet i alle fall om to typer av de vanligste gavekortene som ikke gjelder på polutsalg. Så da kan det kanskje være en ide allikevel, for store barn som ikke ønsker seg noe som helst er en mare å kjøpe gave til :Nikke:

Eventuelt kan du være kjip slektning, og kjøpe en topplue eller fem par sokker. Litt sånn "Ja, sånn går det når du ikke ønsker deg noe!"-varianten... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...