Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Det kjekke ( :ironi: ) med at ein veit om (meget sannsynlige) sjukt barn-dagar på forhånd, er alt arbeidet ein kan gjera kvelden før jobb. Febersjuk og slapp gut, masse å gjera på jobb, endå meir å gjera på jobben til mannen (i tillegg til at han har tilnærma kritiske møter) = stor sannsynlighet for sjukt barn-dag på meg, og dermed fleire timar med jobbing ein søndag kveld. Men NÅ kan eg endelig ta kvelden! :natti:

Eg håper på "sjuk nok" gut i morgon til at han ikkje går på veggene fordi eg ikkje kan bli med på herjeleik og turar ut. (Lat dag med sofatjeneste med TV, tegning, puslespel og boklesing vil passa meg ypperlig. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos dere med sykedag i morgen! Og god bedring til pjokken (men ikke så god bedring at han vil være aktiv :fnise: )

Takk, takk. Fremdeles sjukedag, og det er tydelig nødvendig. Det er ein slapp, liten sak eg har med å gjera i dag. Guten som normalt ikkje har sove heime på dagtid det siste halve året, insisterte på pute og teppe på golvet for godt over to timar sidan, og ligg der ennå! Eg må vekka han nå, slik at han får sova i natt òg, så nå blir det vel TV-kikking i fanget til mamma ei stund.

Men guri, kor søte små, rolige sjuklingar er, når dei vil sitta i fanget og få masse kos! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var forresten til legen i dag tidlig - vanlig svangerskapskontroll. Ikkje utslag på urin, uendra blodtrykk, fin fosterlyd på ca 135 slag i minuttet og alt ser fint ut. Og best av alt: Ikkje noko snakk om sjukmelding! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at alt ser fint ut, dreia, at mini vokser og alt er som det skal!

Og ingen sykemelding da- du er virkelig en tøffing. Selv fikk jeg et surt brev fra NAV i dag som klaget på manglende tiltaksplan eller hva det nå var, for å rettferdiggjøre 50% i de siste ukene før perm. Kjenner at jeg gleder meg bare sånn passe til å forholde meg til dem det neste året :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt ser fint ut, dreia, at mini vokser og alt er som det skal!

Og ingen sykemelding da- du er virkelig en tøffing. Selv fikk jeg et surt brev fra NAV i dag som klaget på manglende tiltaksplan eller hva det nå var, for å rettferdiggjøre 50% i de siste ukene før perm. Kjenner at jeg gleder meg bare sånn passe til å forholde meg til dem det neste året :ler:

Det virkar som krabaten - og eg sjølv - veks godt. Magen er noko over kurva (men innanfor det grøne området, heldigvis) og eg har gått opp 8 kg allerede. Djiiiis! :daane:

Legen kalla meg òg for ei tøff dame under timen i dag, då eg fremdeles jobba fullt og ikkje klaga på formen (anna enn bekkenet, men der er det intet nytt under solen). Eg vil vel heller kalla meg heldig, som faktisk er i såpass fin form, har ein jobb som er forenelig med plagene mine, og ikkje minst har ein jobb som eg vil vera i lengst mulig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

I dag er det heller vanskelig å halda seg vaken på jobb, sjølv om eg har myyykje å gjera og egentlig er nokså stressa. Ikkje optimalt med søvn i natt (fordelt på både eige og pjokkens soverom) kombinert med at eg tydelig brygger på noko. Eg kjenner det skal bli deilig med helg, når den tida kjem. *nedtelling*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten dag igjen før fredag! Veldig bra at du er i så god form! Jeg ble sykmeldt 3 mnd før termin, og det er grusomt kjedelig!

Så søt pjokken høres ut! :rodmer: Mammakos hjelper på all søags sykdom, uansett hvor gamle ungene er! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten dag igjen før fredag! Veldig bra at du er i så god form! Jeg ble sykmeldt 3 mnd før termin, og det er grusomt kjedelig!

Så søt pjokken høres ut! :rodmer: Mammakos hjelper på all søags sykdom, uansett hvor gamle ungene er! ;)

Han er utrulig søt, heilt objektivt sett. :fnise: Kanskje med unntak av ved dei verste trassanfalla og når han gjer seg vanskelig og ikkje vil ha på seg klær, bleie e.l. Då er han noko slitsom, særlig for ei gravid mor med bekkenløsning. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ein legg seg kl. 22 for tredje kveld på rad, etter allerede å ha sove store deler av dagen, er det vel eit tegn på at influensaen har inntatt kroppen langt meir enn ønskelig. :syk:

Her er det feber på rundt 39 grader (som eg prøver å halda mest mulig nede utan å gå over dagsdosen på Paracet, riktignok berre ein tablett om gongen), vondt i hovud, øyrer (og eg kan ikkje ta Ibux for å forhindra øyrebetennelse :sukk: ), bihuler og ledd, tett, voldsom hoste og skikkelig sår hals. Det einaste positive er den litt reduserte matlysta - vektoppgangen kan gjerne stagnera liiitt.

Og stakkars pjokken, som eg trudde var på bedringens veg, har fått eit tilbakefall og er slapp og dårlig. :( Godt me har mannen til å passa på oss i helga. Han har sannsynligvis allerede hatt ein mild versjon av sjukdommen, så eg håper han kan brukast som sjukepleiar desse dagane. ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men på den positive sida: Nå har eg endelig fått låna Unni Lindells nyaste på lydbok, etter å ha stått på venteliste i snart eit halvt år. :hoppe: Når eg er ferdig med boka eg held på med - Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant (anbefales!!) -, blir det nok Lindell neste. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff da! God bedring :)

Takk for det. :klem: Eg får vel igjen for å ha tenkt at "neeeiii, influensa får eg då aldri, så eg treng ikkje å vaksinera meg". :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er jo typisk. Jeg ble kraftig oppmuntret, så har blitt vaksinert. Mange her som har vært skikkelig knallsjuke, så glad for det nå.

Hundreåringen er en knallmorsom bok forøvrig! Holdt på å le meg i hjel når jeg leste den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...