Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Meitai har ikke jeg heller, men det frister mer med boba 3G ;) Nå må jeg slutte med å sikle på bæretøy og bli flinkere til å bruke det vi har.

Lita var med på brødbaking i sleepy wrapen i går da, litt aktiv men det gikk fint og hun så ut til å kose seg. Boba airen bruker vi på butikken fra tid til annen, men jeg er ikke noe flink til å ha den med meg *skal skjerpe meg*

I går gjorde vi om stokkeselen fra magebæring til ryggbæring og nå blir det tur i ulendt terreng når været blir bra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er ingenting, jeg sikler på bæretøy ennå og her er vel strengt tatt bærekarrieren vår over.

Vi har en liten samling også:

Mobywrap - batik wine - 2 stk. (kjøpte et ekstra da noen ville låne det vi hadde og det alt var lånt ut. :sjenert: )

Ergo 1 stk

Taitasi - klipsetai - 1 stk

Meitai - privat sydd - 1 stk

Sjal tai - 1 stk

Bittebror hybrid - 1 stk

Hjemmesydd sjal - 1 stk

Didymos ullsjal - 1 stk

Hjemmesydd ringslynge - 1 stk

Bärabarn ringslynge - 1 stk

Og så venter jeg på et sjal som ikke er laget ennå, forhåndsbestilt fra Oscha. :sjenert:

Så så langt eier jeg jo faktisk 12 bæretøy.

Og i tillegg sikler jeg på et Ellevill Zara sjal og en Ergo night sky. :murvegg:

Beklager kupping av tråden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg har også fem bæretøy nå! Det er jo iiiiingenting :fnise: Men regner med å selge den blå ergoen når jeg får den lilla ;)

Hvilken farge kjøpte du pusilus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Nótt :klem: Du fikk meg til å føle meg bedre selvom jeg kom på at jeg har to sjal som jeg kjøpte i Afrika også som Lita sikkert nekter å sitte i nå. Jeg har aldri kommet så langt at jeg har fått sydd sømmer rundt dem...

Pys, jeg kjøpte oker :) , og jeg har ikke planer om å selge noen som helst. Sa til kjære at ei av venninnene mine kan få ergoen om jeg ikke liker den, men der blir fargen helt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har ikke tenkt å begynne å fortelle hva jeg har av bæretøy :ler: Men har faktisk ikke ringslynge, så nå sitter jeg og vurderer om jeg ikke burde hatt en ;)

Tenkte og selge unna en meitai eller to. Vi får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringslynge brukte jeg masse til inne bæring da Vesla var blitt en måned gammel, veldig nyttig. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lesa at eg er langt frå "versting i klassen". Men eg brukte ikkje bæretøy så veeeldig mykje med pjokken. Må vera flinkare denne gongen. :jepp:

Men Nótt - bæreperioden snart over og du ventar fremdeles på eit nytt bæretøy? :lol: Søta! ;)

Eg likte òg klipsetaien - den var lekker. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skulle kanskje snart få sydd den meitaien? Prosjekt for permisjonen (den delen eg SKAL ha før fødsel ;) ), eller vil magen vera for mykje i vegen til at eg rekk fram til symaskina, tru? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må forresten gjerne kuppa boka med bæresnakk. Tips om billig Ergo er sendt vidare til ei venninne som faktisk har vurdert å skaffa seg den, så det passa jo perfekt. :nigo:

Eg tipsa henne om salget på Lotusbarn og følte meg "programforplikta" til å fraråda BabyBjørn. Heldigvis hadde ho lese/høyrt nok til å få med seg at den selen ikkje er anbefalt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lesa at eg er langt frå "versting i klassen". Men eg brukte ikkje bæretøy så veeeldig mykje med pjokken. Må vera flinkare denne gongen. :jepp:

Men Nótt - bæreperioden snart over og du ventar fremdeles på eit nytt bæretøy? :lol: Søta! ;)

Eg likte òg klipsetaien - den var lekker. :hjerter:

Jeg venter på mer bæretøy ja, klarte bare ikke å la være da det åpnet seg en sjanse til å få noe som jeg hadde drømt om. I tillegg så kan det jo lånes ut til gode venner. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må forresten gjerne kuppa boka med bæresnakk. Tips om billig Ergo er sendt vidare til ei venninne som faktisk har vurdert å skaffa seg den, så det passa jo perfekt. :nigo:

Eg tipsa henne om salget på Lotusbarn og følte meg "programforplikta" til å fraråda BabyBjørn. Heldigvis hadde ho lese/høyrt nok til å få med seg at den selen ikkje er anbefalt. ;)

Obs obs forøvrig, billig ergo er ofte lik fake ergo. Bare for å nevne det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Obs obs forøvrig, billig ergo er ofte lik fake ergo. Bare for å nevne det :)

Hmm... Får håpa eg ikkje har villeda venninne nå. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Sniker meg inn her, jeg! Syntes jeg så Barteby, sees vi kanskje på svangerskapskurs i Midtby'n 11. april? Eller et det kanskje slikt andregangs styrer unna? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Obs obs forøvrig, billig ergo er ofte lik fake ergo. Bare for å nevne det :)

Her i byen har vi heldigvis motsatt erfaring :) ...og skulle den være det så var den jo uansett kjempebillig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sniker meg inn her, jeg! Syntes jeg så Barteby, sees vi kanskje på svangerskapskurs i Midtby'n 11. april? Eller et det kanskje slikt andregangs styrer unna? :fnise:

:vinke:

Det er ikkje slikt eg prioriterer denne gongen. Men eg var med før pjokken kom. Rakk det akkurat før fødsel. ;) Denne gongen går eg uansett ikkje til jordmor. Legetimane held i massevis. Dessutan høyrer eg til i søndre del av byen. Så me møtes kanskje ikkje på føden/barsel heller? :vetikke: Her høyrer me til vest. (Men låg på barsel øst sist pga fullt hus.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

:vinke:

Det er ikkje slikt eg prioriterer denne gongen. Men eg var med før pjokken kom. Rakk det akkurat før fødsel. ;) Denne gongen går eg uansett ikkje til jordmor. Legetimane held i massevis. Dessutan høyrer eg til i søndre del av byen. Så me møtes kanskje ikkje på føden/barsel heller? :vetikke: Her høyrer me til vest. (Men låg på barsel øst sist pga fullt hus.)

Regnet vel med det ;)

Vi tilhører... eh... åh, jeg husker det aldri! Bor på Moholt, tilhører NAV Lerkendal. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med sommartid og ein gut som fremdeles er innstilt på vintertid. :ironi: Endelig trur eg han har roa seg og kanskje til og med sovna. (Lov å håpa iallfall. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...