Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg blei ikkje klar før pjokken kom, og sjølv om det var litt slitsomt både fysisk og psykisk heilt i starten, sklei han då fint inn i familien etter ei lita tid. Så det går seg vel til denne gongen òg.

Nå kjenner eg at formen ikkje akkurat er på topp. Svimmel, småkvalm og lett hodepine. Eg lurer veldig på om det er svangerskapsforgiftninga eller underskuddet på søvn som gjer det. Dei steinharde sjukehussengene innbyr ikkje akkurat til kvalitetssøvn. Kombinert med masse tankar som kvernar, uvante lydar og nokså lyst rom, har det blitt mange timar lys vaken i natt. Og mannen har visst heller ikkje sove meir enn 1-2 timar. Skulle det bli igangsetting i dag og fødsel i løpet av natta, er eg spent på om nokon av oss er i stand til å ta vare på han som kjem ut. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var urinen negativ! :hakeslepp::hoppe: Spent på legevisitten. Kanskje det til og med kan bli utskriving? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor lærer eg aldri? Fallhøgda er ganske stor når ein håper på gull og grøne skogar (les: utskriving). Mulig det er nokså rolig på føden om dagen, for legen bestemte seg visst for igangsetting likevel. Nå er eg undersøkt, tøyd (har visst 2 cm opning), legen har kjent på hovudet til krabaten og sett inn første tablett. Nå blir det garantert fødsel før helga er omme. :daane::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk! Eg trur eg treng det. :sjenert: Nå burde eg kanskje lesa meg opp på smertelindring? Dei har jo kutta ut lystgassen, og badekaret får eg vel ikkje komma oppi pga. blodtrykket. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til snuppa :hug:

Du får spørre hvilke smertelindringsalternativ de har og kreve det du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til dreia :) Det ble ikke lange permisjonen på deg, men heldigvis ingen prematur baby denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her skjer det ting, masse lykke til! :klemmer:

Jeg brukte dusjen i starten, siden jeg ikke fikk lov til badekar grunnet KS med Turnerose. Det lindret godt. Etterhvert varme risposer når jeg ikke fikk være på badet mer. Men det med smertelindring er vel veldig individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns å huska at det var kul umulig å stå oppreist sist, etter eg var overført til fødestova. Men kanskje det lar seg gjera denne gongen? :vetikke: Det hadde jo vore supert om dusjen hjalp (viss eg har lov til det).

Kor sat forresten riene dykkar, Joyce og pysepusen? Eg meiner mine sat i magen, lite i korsryggen. (Eg følte ikkje noko behov for massasje.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg lurer på om eg skal trekka tilbake det med at eg ikkje hadde rier i korsryggen. Her er det foreløpig berre ein sped begynnelse, men det er alt anna enn smertefritt i korsryggen. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! På St. Olavs tilbyr de følgende smertelindring:

Med medikamenter

Uten medikamenter

Se hvem som var flink og fikk med seg ting på helsestasjonen i dag :nigo:

Masse lykke til :smilyblomst:

:helen: Flink du var til å følgja med på kurset. ;)

Eg prata òg med eine jordmora her og høyrte om kva tilbud dei har og kva eg får og ikkje får. Badekar er visst ikkje anbefalt, men derimot akupunktur, dusj og risposar bl.a. Eg sa at eg ikkje ville ha petidin, men det var det visst heller ikkje tilbud om. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøje, her må man jo følge med, med argus-øyne. Straks jeg snur ryggen til, skjer det noe!

Så spennende, Dreia, snart får du hilse på bitteliten...og holde, og kose, og stryke, og snuse...og der ble jeg nyfødt-syk...lol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...