Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Og jeg som så vidt fikk i meg en brødskive og en sjokolade imens jeg holdt på :hoho:

Pressrier før man får lov til å presse er bare slemt :daane:

Å fatte seg i korthet er for pingler! :opplyser::nigo:

Ein av fordelane med korte fødslar, er at ein ikkje går glipp av måltider. Eg fann ut at eg burde eta middag for å ha energi til den kommande fødselen. Men då hadde eg ikkje rekna med at det kom til å gå så fort at eg ville få med meg kveldsmaten òg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh! Jeg bare ELSKER fødselshistorier! Nesten så jeg får lyst til å føde selv :fnise:

Berre nesten? ;) Eg har lyst til å føda igjen, eg. :sjenert:

Håper nå at du ikkje føder heilt ennå, då.

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter også med "ååh, hun skal snart føde! Heldig!"-følelsen. Føler meg dritsær! :ler:

Skikkelig sær. Og ikkje minst heldig. Eg er jammen glad eg har hatt så enkle fødslar at det fristar til gjentaking. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre nesten? ;) Eg har lyst til å føda igjen, eg. :sjenert:

Håper nå at du ikkje føder heilt ennå, då.

Haha, nei jeg skal knipe igjen litt til hadde jeg tenkt (selv om det føles litt som om det må være tryggere i en kuvøse enn i magen min...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei jeg skal knipe igjen litt til hadde jeg tenkt (selv om det føles litt som om det må være tryggere i en kuvøse enn i magen min...)

Huff, eg skjønar det. Men eg er sikker på at legane veit kva dei gjer. Meiner dei storevill har det best i mammas mage, stemmer nok det. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig fødehistorie :) Likte middagsblandingen :skratte: Jeg spiste vel kun frokost dagen før og dagen etter at lita kom på natten, ikke fristende med mat når riene gjør at du kaster opp ;)

Har forøvrig lyst å føde igjen jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig fødehistorie :) Likte middagsblandingen :skratte: Jeg spiste vel kun frokost dagen før og dagen etter at lita kom på natten, ikke fristende med mat når riene gjør at du kaster opp ;)

Har forøvrig lyst å føde igjen jeg også ;)

Slik går det når ein ikkje klarer å bestemma seg for kva ein har lyst på til middag. Men eg må vel innrømma at fiskekake med duppe ikkje akkurat var ein høydare. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Baby-syk*

Bittelita er for stor til å kalles baby nå... Selv om jeg gjør det likevel. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ho-ho: Har aldri smakt duppe, men det er sikkert sant deia.

Det blir vel omtrent som fiskekaker med smelta brunost på eller noko tilsvarande. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Baby-syk*

Bittelita er for stor til å kalles baby nå... Selv om jeg gjør det likevel. =P

Ja, ho er vel snart halvanna år, er ho ikkje? Som tida flyyyr! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har krabaten einmånadsdag. Tida går jo så aaaltfor fort! :sjokk::bond:

Samtidig, eg begynner å bli rimelig klar for å få litt meir rutiner på ting her i heimen. Det er ikkje berre berre å vera eit vandrande matfat som må vera tilgjengelig til eikvar tid, sidan det er ein som plutselig krever meg og ingen andre. Og berre roar seg enten ved puppen eller vandrande rundt i sjalet. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nokre timar i sofaen i løpet av ein dag. Men eg merker at det er mindre sofatid enn med pjokken. Men det er ikkje fordi krabaten krever mat sjeldnare enn pjokken - heller motsatt. Nei, nå er multitasking blitt nødvendig. Amming skjer mens me kjører tog og bil på golvet, mens pjokken badar, gåande rundt i huset for å henta ting, ved minst halvparten av alle måltider osv. Her om dagen amma eg òg mens eg pakka ut matvarene me nettopp hadde handla. :fnise: Til tider hadde det vore praktisk å kunna amma mens eg bytta bleie, men det er kanskje best at eg ikkje får til? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rutine ja, det kan være alfa omega. Håper det går seg til snart, jeg kan ikke huske når rutinene kom her..

Fiskekake med brunost *fysjogfy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje prøvd slyngene ennå. Dei er vel best først når ungen er litt større. Eg meiner å ha lese at det er litt vanskelig å få til med ein nyfødd, og eg har ikkje orka å lesa meg opp på korleis ungen bør ligga/sitja, iallfall ikkje så lenge sjalet fungerer så bra. ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Oioioioi, en måned enda og gaven ligger fremdeles her? :flau:

Gleder meg til gående amming også jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...