Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Så fin historie! Klikker meg inn på alt jeg nå for å slå ihjel tiden mens jeg venter... :) Det er så spennende at alle fødsler er helt unike, at man ikke aner hva som kommer. Men man kan jo lese eksempler i det minste - håper min blir en like fin opplevelse som det virker som du hadde! :) Den middagen hørtes jo særdeles lite fristende ut, må jeg si, men håper kveldsmaten var bedre sammensatt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioioioi, en måned enda og gaven ligger fremdeles her? :flau:

Gleder meg til gående amming også jeg ;)

Eg forstår berre ikkje kor denne månaden har blitt av. Eg føler det var i går at eg låg på barsel. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin historie! Klikker meg inn på alt jeg nå for å slå ihjel tiden mens jeg venter... :) Det er så spennende at alle fødsler er helt unike, at man ikke aner hva som kommer. Men man kan jo lese eksempler i det minste - håper min blir en like fin opplevelse som det virker som du hadde! :) Den middagen hørtes jo særdeles lite fristende ut, må jeg si, men håper kveldsmaten var bedre sammensatt, hehe.

Eg burde sikkert helst ha visst kva som venta meg. Det verste med begge fødslane var vel at eg såg for meg timevis med dei verste smertene - og så gjekk det jo veldig raskt. ;) Så eg tok virkelig sorgene på forskudd.

Kveldsmaten smakte himmelsk. Brødskiver, rimelig tørre sådan, med salami :hjerter: Kan det egentlig bli bedre? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktisk at du ikke må ligge og amme da, sånn som vi måtte! Ser at multitasking blir mer utfordrende da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktisk at du ikke må ligge og amme da, sånn som vi måtte! Ser at multitasking blir mer utfordrende da! ;)

Veldig greit at me kan variera ammestillingane. Liggande amming er ikkje dumt på natta. Eg pleier få nok søvn når eg sloknar midt i måltidet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han ikke bare halvannen uke, da? O.o

Å, himmel, han ble født 11. april... Tror jeg har gått glipp av noen dager, gitt..!

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned alt? Nei nå må du gi deg :ler:

I wish I could. ;) Eg syns graviditeten gjekk fort, men dette er jo heilt vilt! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han ikke bare halvannen uke, da? O.o

Å, himmel, han ble født 11. april... Tror jeg har gått glipp av noen dager, gitt..!

Ein skulle jo tru det. Men nei, nå har me begynt å telja månader, gitt. :bond: Permisjonen er vel over før eg får sukk for meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol:

Herlig dag med fint vêr, nesten sommartemperatur og tur ut med alle tre gutta mine. Pjokken syns det var kjempespennande å skifta dekk på bilen. Skikkelig ivrig. Kan tru det blir stas å fortelja i barnehagen i morgon. ;) Og krabaten kosa seg i sjalet og kom berre med små, søte grynt innimellom. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned??! :sjokk:

Du har rett, tiden går aldeles forferdelig fort- og det verste er at det er ingenting å gjøre med det... Jeg har bursdag her i heimen snart, eldstejenta blir enda et år eldre, og jeg blir nesten lei meg ved tanken på hvor fort babytiden med Smule kommer til å gå. Ungene vokser og tiden bare raser av gårde... :tristbla:

Godt at dere koser dere, da! Og fin historie var det også- selv med "bare" en vannavgang (det holder vel egentlig i lange baner, gjør det ikke?)! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned??! :sjokk:

Du har rett, tiden går aldeles forferdelig fort- og det verste er at det er ingenting å gjøre med det... Jeg har bursdag her i heimen snart, eldstejenta blir enda et år eldre, og jeg blir nesten lei meg ved tanken på hvor fort babytiden med Smule kommer til å gå. Ungene vokser og tiden bare raser av gårde... :tristbla:

Godt at dere koser dere, da! Og fin historie var det også- selv med "bare" en vannavgang (det holder vel egentlig i lange baner, gjør det ikke?)! :ler:

Det er mange gonger eg kunne tenkt meg ein pauseknapp. Berre setja tida litt på vent. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krabaten er ein gut som ikkje liker å ligga for seg sjølv særlig lenge. Og ikkje liker han vogna heller. Det har stort sett blitt skriking berre me har nærma oss. Men i dag slutta skrikinga nesten umiddelbart då vogna begynte å bevega seg, det var ingen skriking mens me gjekk og han sov i nesten to timar etter me kom heim. Egentid for ho mor - skikkelig herlig! :hoppendeglad: Og nå kosar eg meg med han i sjalet. Nå var det vel helst eg som ville ha kroppskontakt. :fnise:

Nydelig vêr er det òg. :sol: *lykke*

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at krabaten sov i vogna så lenge :) Jeg husker lykken da lita gjorde det samme for første gang.

Deilig med fint vær :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Det er veldig praktisk med baby som liker vogn! Her slukner hun i det vi setter bagen på rammen nærmest. Håper det vedvarer :fnise:

Været er herlig :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har heldigvis komme seg litt med vogna ( *bank i bordet*), men det gjelder å legga han nedi til riktig tid. Ikkje lett! ;)

17. mai er på trappene. Det blir ein rolig dag. Me skal stort sett vera heime og får besøk av svigerinna. Og så skal pjokken gå i tog med barnehagen. Dei øvde seg i går. Det var ein tydelig stolt gut som gjekk forbi huset og vifta med flagget sitt. :rodmer: Det blir mannen som følger i toget. Eg og krabaten slenger oss på viss bekkenet mitt vil. Eller kanskje me berre ser på (og er litt "mammarazzi" :foto: ). Det ligg iallfall an til å bli ein fin dag vêrmessig. Akkurat rake motsetningen til fjorårets feiring, då det striregna. I dag er det vel meldt :sol: og opp mot 20 grader. :nigo:

God nasjonaldag, alle saman! :flagg:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse: Det er visst meldt OVER 20 grader i dag. :hoppendeglad::sol: Nærmare bestemt 22 midt på dagen. Eg kjenner det er heilt greit at eg ikkje kjem inn i bunaden min i år. :fnise: (Sjølv om det hadde vore kjekt med litt anna utvalg frå klesskapet enn berre joggebukser og dei minste gravidbuksene. :forvirret: )

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...