Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

I kveld har eg blitt ferdig med ei julegave. Ein genser til ei lita tøtte på snart 2. Ein ribbestrikka barnehagegenser - håper mor og far veit å setja pris på det, for det er vel neppe favorittgaven til ein 2-åring. :tunge1: Og så ønska ho seg i tillegg ting til dokka si, så dokka skal få eit heimestrikka teppe (i dokkestørrelse) som ho kan bre over henne. :nigo:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra :) Kaffi? Drikker du det? Det e vel ikkje sjokoladen der som frister? ;)

Eg er som pjokken; "meire natta"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) Kaffi? Drikker du det? Det e vel ikkje sjokoladen der som frister? ;)

Eg er som pjokken; "meire natta"

Nei, takk som byr. Både med tanke på kaffien og kakaoen. :spy: Men det er sjølvsagt varmt vatn på kaffimaskina. Og te på pauserommet - og på kontoret mitt. Eg må jo ha litt utvalg. :fnise:

Meir natta hadde stort sett vore veeeeldig ønskelig. :jepp: Gjett om han kjem til å bli glad i helga, når han får sova så lenge han vil og bli heime saman med pappan, som er den store favoritten for tida. Eg har havna eit stykke ned på rangsstigen, trur eg. I går då eg kom heim frå jobb, kom han setjande og sa "mamma gå bort" mens han prøvde å skyva meg ut i gangen igjen. Eg skulle visst ha blitt lenger på jobb, om det var opp til han. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det e viktig med bra utvalg ja, det har foreldra mine endelig skjønt òg ;) Du får anskaffe deg ein vannkokar te kontoret :Nikke:

Det vert nok ein bra helg for pjokken når det gjeld søvn. Kjipt å vere degradert :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det e viktig med bra utvalg ja, det har foreldra mine endelig skjønt òg ;) Du får anskaffe deg ein vannkokar te kontoret :Nikke:

Det vert nok ein bra helg for pjokken når det gjeld søvn. Kjipt å vere degradert :(

Kanskje eg skulle kokt ei stor kanne med varmvatn og ta med på kontoret? :klo: Problemet då er berre at det blir så mange turar på do. Det har eg IKKJE tenkt å ta på kontoret! :tunge1:

Det er forhåpentligvis berre for ein periode. Og det går ganske raskt over, så blir eg invitert med i leiken, enten det er å bygga tårn/lang, lang rekke eller leik med bilar. Men det er ikkje noko særlig å skulla vera mykje åleine med pjokken når han skrik etter pappan sin, når pappan er på jobb. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bekkenet mitt var ille på fredag også, men heldigvis slik at det gjekk an å gå det nødvendige. I dag har det vore ein del bedre, men eg har kjent at eg har vore på ein liten butikkrunde. (Men butikkrundane blir jammen korte for tida - egentlig litt kjipt nå i førjulstida! :forvirret: )

Nå er det livat i magen. Nokon har tydeligvis valgt laurdagskvelden som sin partykveld. Dette lovar jo godt for tenåra! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad::daane::strix: 20 veker i dag! :strix::daane::hoppendeglad:

Denne graviditeten har virkelig begynt å gå unna! Eg kjem aldri til å bli mentalt klar til mai! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig: 20 uker! (Litt på etterskudd, men hey, bedre sent enn aldri osv :fnise: )

I dag eller i morgon kan me jo feira halvgått graviditet! :bond::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg klarar ikkje å bestemma meg for neste strikkeprosjekt - det ligg myyykje på vent - så i kveld har eg berre lata meg. Og slikt blir eg berre stressa av, så i morgon må eg finna på noko å strikka. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Eg klarar ikkje å bestemma meg for neste strikkeprosjekt - det ligg myyykje på vent - så i kveld har eg berre lata meg. Og slikt blir eg berre stressa av, så i morgon må eg finna på noko å strikka. :ler:

Hva står du mellom da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg klarar ikkje å bestemma meg for neste strikkeprosjekt - det ligg myyykje på vent - så i kveld har eg berre lata meg. Og slikt blir eg berre stressa av, så i morgon må eg finna på noko å strikka. :ler:

Få høre, få høre! *spent* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duu, du vet den strikkadressen som Lita har og ALLE synes er kjempe fin :) Er det en dropsoppskrift? Må nemlig "bestille" en av mamma i neste størrelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...