Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Pjokken er blitt skikkelig pappadalt i det siste. I dag er me to heime aleine, og då han vakna og fann ut at pappa var på jobb, kom kanskje det verste trassanfallet så langt. :bond: Han var jammen høglytt, skreik at mamma skulle på jobb og pappa skulle vera heime, slo og sparka, vrælte og skreik, gjekk ut i gangen og begynte å kle på seg ytterkleda (heldigvis er han så låg at han ikkje rekk opp til dørhandtaket), og han skreik at mamma skulle bli heime når han drog ut til pappa. Heilt umulig å avleda, sjølv forsøk med Postmann Pat, pepperkaker og tårnbygging var fånyttes. :daane: Det triste er at eg trur det er det teite bekkenet mitt, og det at eg ikkje får til å leika stort med han for tida, som er skyld i at han er så ekstremt pappagut for tida. Og ikkje blei det bedre av at eg hadde heile laurdagen i senga. Det er så trist, for eg har lyst til å vera ei artig, leiken mamma. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis gjekk det over til slutt. Eg har nok pressa bekkenet litt i dag, slik at han ser at eg også leiker med han, men... Akkurat nå roar me det med litt Disney Jr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjokken blir jo aldri kvitt denne omgangssjuka. Nå har han akkurat kasta opp på nytt. 5 dagar med minst ein runde oppkast kvar dag. :sukk: Og akkurat denne veka, som både eg og mannen har det kjempetravelt på jobb, då... :forvirret:

Eg trur eg må ringa legen i morgon, berre for å høyra om det er noko å gjera med dette. For guten blir berre tynnare og tynnare, og i ettermiddag/kveld har han vore skikkelig slappfisk heilt utan apetitt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar pjokken :kose: Håper oppkasten Bytter plass med matlysten!

I dag er det litt matlyst igjen. Han har ete 7 kjeks og kanskje nesten ei halv brødskive med ost. Og har drukke ein tutekopp med vatn. Men omtrent kvar gong etter han har ete, klagar han over at han må kasta opp, så spørst om magen klarar å halda på det. :( Det ser lovande ut så langt. :pls:

Legetime seinare i dag. Spørst om han kan hjelpa, men dei får iallfall sett på guten og tatt crp. Greit å få nokon utanfrå til å vurdera tilstanden. :Nikke:

Denne omgangssjuka er visst veldig smittsom. På avdelinga til pjokken var det 3 barn på fredag - 11 var heime med oppkast og/eller diaré! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Og eit lite :hoppe: for 18 veker i dag. Krabaten har blitt nokså avgløymt dei siste dagane, men det virkar som h*n gir litt livstegn frå seg, berre for å seia at eg er her, eg også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også denne omgangssyken på avdelingen, måtte sende hjem flere i forrige uke. Håper pjokken blir bra fort. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt står bra til med storebror, tross alt! Kjedelig å være så dårlig, omgangssyke er noe herk...

Og :hoppe: for 18 uker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Håper det går bedre med storebror nå! Jammen ikke lett den omgangssyken som går for tiden. De har begynt med strenge hygienetiltak i barnehagen til lillegutt nå. Håååper den ikke kommer innom flere ganger her! :kjefte:

Og :hoppe: for 18 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også denne omgangssyken på avdelingen, måtte sende hjem flere i forrige uke. Håper pjokken blir bra fort. :klemmer:

Woohoo for 18 uker og småtten som gir beskjed om at h*n er der.

Håper pjokken holder på maten i dag.

:duskedame: for 18 uker!!! Bra småen sier fra at h*n er der, så slipper du å lure på det! ;)

Hurra for 18 uker og riktig god bedring til den lille syke.

Håper alt står bra til med storebror, tross alt! Kjedelig å være så dårlig, omgangssyke er noe herk...

Og :hoppe: for 18 uker!!

Håper det går bedre med storebror nå! Jammen ikke lett den omgangssyken som går for tiden. De har begynt med strenge hygienetiltak i barnehagen til lillegutt nå. Håååper den ikke kommer innom flere ganger her! :kjefte:

Og :hoppe: for 18 uker!

:strix:

Heldigvis har pjokken vore bedre i ettermiddag, særlig etter at pappaen kom heim. I morgon skal dei ha kompisdag. :hjerte: Håper dei får ein fin dag - utan sjukdom og heller med fleire turar ut i vogn, mykje leiking og anna artig. :pls: Og når me kjem oss på posten, har det komme pakke til pjokken frå besteforeldra. Eg lurer SÅNN på kva det er. :popcorn:

Barnehagen er visst desinfisert nå, så eg håper dei har tatt knekken på all sjukdommen. Men snart må vel pjokken vera immun mot akkurat det viruset? :klo:

Legen kunne ikkje gjera stort i dag, anna enn å sjå på guten, bekrefta at det var omgangssjuke forårsaka av virus og at det me gjer, høyrest fornuftig ut. Ikkje at eg hadde forventa noko anna. ;) Men veldig greit at ein fagperson har sett på han. Nå må me berre ta tida til hjelp og la han komma seg etter den runden her. Men legen sa at det ikkje var uvanlig at omgangssjuka sat i i ei veke, så egentlig hadde pjokken eit par dagar igjen. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har forresten ikkje vore "mat-ut", verken opp eller ned hos pjokken i dag. Han har klaga fleire gonger over at han har vore kvalm (har måtta kasta opp) i dag, men heldigvis har ingen mat komme i retur. Og i dag tidlig og til middag åt han veldig godt (etter forholda). Tør eg å håpa på at den verste delen av omgangssjuka er over? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Vesla var ca 1 år fikk hun omgangssyken og hun spydde i en hel uke +, eneste rare var at hun spydde bare 1 gang om dagen - til samme tid uavhengig av hva vi gjorde eller hun spiste. Dro til legen og fikk beskjed om at det var omgangssyken og at det ville gå over. Det er for jævlig når de små er syke på den måten. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Vesla var ca 1 år fikk hun omgangssyken og hun spydde i en hel uke +, eneste rare var at hun spydde bare 1 gang om dagen - til samme tid uavhengig av hva vi gjorde eller hun spiste. Dro til legen og fikk beskjed om at det var omgangssyken og at det ville gå over. Det er for jævlig når de små er syke på den måten. :klemmer:

Eg er glad pjokken i det minste er nesten 2,5 år, slik at han kan gjera seg forstått og gi beskjed om kva han vil og korleis han føler seg. Langvarig spying hos ein unge utan språk må vera ekstra vanskelig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kva er egentlig greia med å saga ved på elektrisk sag i (tettbygd) boligfelt klokka ti på kvelden? :klo: Nokon må VIRKELIG frysa for tida og ha gått tom for ting å fyra med. Eller så har dei ikkje forstått at det finst noko som heiter naboar. :gjeiper: Eg er glad pjokken sjeldan vaknar så veldig lett av lydar utanfrå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har forresten ikkje vore "mat-ut", verken opp eller ned hos pjokken i dag. Han har klaga fleire gonger over at han har vore kvalm (har måtta kasta opp) i dag, men heldigvis har ingen mat komme i retur. Og i dag tidlig og til middag åt han veldig godt (etter forholda). Tør eg å håpa på at den verste delen av omgangssjuka er over? :pls:

... Og så fort kan det snu. :sukk:

Stakkar liten, han har det ikkje mykje godt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så urettferdig når så små barn blir så syke :( God bedring til pjokken, håper han er på beina igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...