Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Gjest pysepusen

Litt etter middag i dag sat eg på golvet og bygde duplotårn med pjokken. Eg er nokså sikker på at eg kjente dei første, små sparka frå krabaten. :hjerte: Eg synst eg har kjent små bevegelsar før også, men det har berre vore romstering, ikkje spark. Håper virkelig det var livstegn og at det kjem fleire og fleire av desse framover. Spark er virkelig det beste med heile graviditeten. :rodmer:

Ååååå, spark :hjerte: Det er bare det beste som finnes :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så utrulig mykje, dreia - så koselige nyheter! :hoppendeglad:

Og så kjekt at det gjekk lettare denne gangen. Hugsar alle abortane du hadde, før du endelig vart gravid med storebror. Men no går du vel fast på medisinar for lavt stoffskifte, og det var vel det at du ikkje brukte medisinar for det, som gjerde at du mista så mange gangar då? Så sånn sett er det vel logisk at det gjekk lettare denne gangen. :)

Når er det du har termin forresten? Og kor gammal kjem gutten din til å vera, når han blir storebror?

Gledar meg til å følgja deg vidare i denne dagboka! :) Og no er det jammen snart tid for ordinær UL også. Spennande! :smilorange:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spark :hjerte_rundt: , det er virkelig herlig.

Her er det mange spark utpå magen om dagen :fnise:

Det er flust med spark på utsida her også, særlig når ein viss 2-åring ikkje har lyst til å kle på seg. Eg er jammen glad for at krabaten aldri får så velutvikla musklar i beina innan h*n er ute, for ein 2-åring kan jammen sparka frå seg! :daane:

Hurraaaaa! Ny dagbok! :strix: Gler mæ!

Ååååå, spark :hjerte: Det er bare det beste som finnes :rodmer:

Mhm. Berre gled deg! Eg gleder meg veldig til sparka kjem oftare og tydeligare. :rodmer:

Så fantastiske nyheter!! Nå gleder jeg meg masse til å følge med her framover! :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrulig mykje, dreia - så koselige nyheter! :hoppendeglad:

Og så kjekt at det gjekk lettare denne gangen. Hugsar alle abortane du hadde, før du endelig vart gravid med storebror. Men no går du vel fast på medisinar for lavt stoffskifte, og det var vel det at du ikkje brukte medisinar for det, som gjerde at du mista så mange gangar då? Så sånn sett er det vel logisk at det gjekk lettare denne gangen. :)

Når er det du har termin forresten? Og kor gammal kjem gutten din til å vera, når han blir storebror?

Gledar meg til å følgja deg vidare i denne dagboka! :) Og no er det jammen snart tid for ordinær UL også. Spennande! :smilorange:

Takk for det.

Ja, eg trur nok meir og meir på at stoffskiftemedisinene har gjort sitt til at det gjekk bra med pjokken og at det ser bra ut så langt. Så eg er jammen glad for at eg fekk prøva det, sjølv om prøvane mine var såvidt innanfor referanseverdiane. Eg hadde jo symptomer på det, såpass tydelig at eg hadde sjekka det nokre år før me starta prøvinga, og i tillegg har eg det i nær familie. Og eg føler meg i bedre form etter at eg starta på medisiner også - ikkje lenger konstant trøtt og ukonsentrert, ikkje lenger frossenpinn osv. Det KAN sjølvsagt vera tilfeldigheter, men eg har egentlig vanskelig for å tru det. ;)

Foreløpig termin er 3. mai. Då blir det nesten 3 år mellom pjokken og krabaten. :)

Ikkje lenge igjen til ordinær UL heller. Eg er så spent! :popcorn::redd::rodmer:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Ja, eg trur nok meir og meir på at stoffskiftemedisinene har gjort sitt til at det gjekk bra med pjokken og at det ser bra ut så langt. Så eg er jammen glad for at eg fekk prøva det, sjølv om prøvane mine var såvidt innanfor referanseverdiane. Eg hadde jo symptomer på det, såpass tydelig at eg hadde sjekka det nokre år før me starta prøvinga, og i tillegg har eg det i nær familie. Og eg føler meg i bedre form etter at eg starta på medisiner også - ikkje lenger konstant trøtt og ukonsentrert, ikkje lenger frossenpinn osv. Det KAN sjølvsagt vera tilfeldigheter, men eg har egentlig vanskelig for å tru det. ;)

Foreløpig termin er 3. mai. Då blir det nesten 3 år mellom pjokken og krabaten. :)

Ikkje lenge igjen til ordinær UL heller. Eg er så spent! :popcorn::redd::rodmer:

Ja, det er nok heilt sikkert stoffskiftemedisinane som gjer at du ikkje har mista fleire gangar! Jammen bra at legane fann ut av kva problemet var, så du slapp å oppleva enda fleire slike abortar. Og så kjekt å høyra at du også har følt deg bedre, etter at du starta på medisinar. :)

Så koselig med eit lite vårbarn! :rodmer: Høyrest passelig ut med nesten 3 års aldersforskjell. Det blir 4 års aldersforskjell mellom mine jenter, men det er jo pga at eg brukte nesten 3 år å bli gravid denne gangen.

Ja, det blir spennande med UL! :) Har du nokon følelse på om du ventar gutt eller jente denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny baby i magen!

2-åring som ikke vil kle på seg er virkelig sterke, ja. Både i bena og armene!

Det er faktisk mye enkelere med baby 2. gangen. For da har man litt rutine på ting fra før av. Både holding og bleieskift og sånt er jo noe man kan ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok heilt sikkert stoffskiftemedisinane som gjer at du ikkje har mista fleire gangar! Jammen bra at legane fann ut av kva problemet var, så du slapp å oppleva enda fleire slike abortar. Og så kjekt å høyra at du også har følt deg bedre, etter at du starta på medisinar. :)

Så koselig med eit lite vårbarn! :rodmer: Høyrest passelig ut med nesten 3 års aldersforskjell. Det blir 4 års aldersforskjell mellom mine jenter, men det er jo pga at eg brukte nesten 3 år å bli gravid denne gangen.

Ja, det blir spennande med UL! :) Har du nokon følelse på om du ventar gutt eller jente denne gangen?

Eg trur nok 3 år er ein fin aldersforskjell. Men det er fordeler med alt. 4 år høyrest også bra ut, særlig med tanke på hjelp frå storesøster, som kanskje også er meir tålmodig. :)

Eg blir overraska om det viser seg å vera jente, for eg har ein sterk gutefølelse. Men nå bomma eg jo på pjokken, så kven veit? :vetikke::fnise:

Gratulerer med ny baby i magen!

2-åring som ikke vil kle på seg er virkelig sterke, ja. Både i bena og armene!

Det er faktisk mye enkelere med baby 2. gangen. For da har man litt rutine på ting fra før av. Både holding og bleieskift og sånt er jo noe man kan ganske godt.

Takk for det. :)

Eg håper du har rett i at det blir enklare. For det må vera meir slitsomt med tanke på å passa to ungar samtidig. Men eg får prøva å utnytta tida med pjokken i barnehagen mest mulig. Satser på at eg er meir dreven enn ei vanlig førstegangsmor, slik at dagane går enklare, iallfall når eg berre passar den eine. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må berre :kjefte::kjempesinna::grine::sur::sinna::sukk: litt over bekkenet mitt, som berre skapar seg. Eg har så lyst til å vera ein gravid som fungerer, men nå kjem eg meg jo knapt nok på butikken. I dag måtte mannen og pjokken gå inn aleine, mens eg blei sitjande i bilen.

Hadde eg hatt ein anna jobb enn kontorjobb, hadde eg måtta kasta inn håndkledet for lengst. Og i dag var det like før eg måtte gå av bussen heim frå jobb på neste holdeplass, men heldigvis var det ein ledig plass som eg fekk skvist meg nedpå. (Heldigvis var det ingen som hadde sett seg mon i den, så eg sneik meg forbi ein flokk i midtgangen.) Eg er frista til å høyra med fysioterapeuten om det er aktuelt med krykker, like mykje for å kunna ha dei på bussen, for eg får meg ikkje til å be folk gi meg plassen sin. Då ventar eg heller på neste buss. :sjenert:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søvn i natt, etter eg fann ei god liggestilling, så nå føler eg meg utkvilt. :nigo:

Og hurra for 17 veker i dag! :strix: Tida går egentlig litt for fort. Kjem eg til å bli klar for tilværelse som 2-barnsmor på berre ca. 23 veker? Eg er iallfall laaaangt unna klar nå! :bond::daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje starta ei tippeliste nå som ordinær UL nærmar seg? Me har vel ikkje heilt bestemt oss for om me vil vita kjønn, men det blir kanskje slik som med pjokken - vita viss dei er relativt sikre på at dei ikkje tar feil. Sist gav dei oss ein sannsynlighet på 99 %. ;) Tipp i veg. ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens redningsaksjon: Redd Lynet McQueen ut frå under badekaret. Jammen godt redningsaksjonen var vellykka, elles kunne det blitt storkrise i heimen. :fnise:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med så kranglete bekken :sukk: Håper det ikke blir værre :pls: Får du behandling?

Tenk at du er 17 uker nå, wow :hoppe: Jeg tror det blir en jente, så da får jeg vel tippe gutt da :ler:

Bra du avverget krisen i heimen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, spark! :rodmer: Det er det eneste jeg savner med å være gravid. Helt magisk!

Kjedelig med kranglebekken. :( Gå til legen og be om henvisning til behandling om du ikke alt har gjort det! Her i byen er det lange ventelister, så det kan fort ta noen uker før man får komme inn...

Jeg tror det er en lillesøster! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Kjedelig med så dårlig bekken! Husk at det kan være lurt med tilrettelegging på jobb. Annen stol, mulighet til å legge seg ned, og kanskje en liten nedtrapping. Snakk med fysio om det. Jeg håper inderlig at du får behandling? Har du mulighet til å få bassengtrening? Det skal visst hjelpe mange. Ellers så var krykker en grei siste utvei for meg, men egentlig så skal du jo ikke gå så mye når bekkenet er så vondt. Krykker kun om du MÅ liksom. Du tjener ingenting på å presse deg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ille med bekkenplager.... Masse sympati skal du ihvertfall få! :) Jeg tipper............... JENTE!!! (Men jeg tipper aldri rett, så det blir nok en gutt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig kjedelig med bekkenplager, men bedre å ha de når man er gravid enn når man ikke er gravid. :( Jeg er dessverre så uheldig at bekkenet mitt krangler ennå og det er 3 år siden jeg var gravid.

Jeg tror forresten du får en liten jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med så kranglete bekken :sukk: Håper det ikke blir værre :pls: Får du behandling?

Tenk at du er 17 uker nå, wow :hoppe: Jeg tror det blir en jente, så da får jeg vel tippe gutt da :ler:

Bra du avverget krisen i heimen :)

Eg har begynt hos fysio nå. Har berre vore ein gong ennå, men eg håper han vil klara å hjelpa meg med å halda det i sjakk.

Kanskje eg burde tippa jente då, sidan eg er så sikker på at det blir gut? :klo::fnise:

Åh, spark! :rodmer: Det er det eneste jeg savner med å være gravid. Helt magisk!

Kjedelig med kranglebekken. :( Gå til legen og be om henvisning til behandling om du ikke alt har gjort det! Her i byen er det lange ventelister, så det kan fort ta noen uker før man får komme inn...

Jeg tror det er en lillesøster! :jepp:

Sparka er det finaste ved heile svangerskapet, og det som sannsynligvis kjem til å halda meg gåande framover. Utanom det er graviditet virkelig oppskrytt! (Med unntak av premien ein får, såklart. ;) )

Eg har heldigvis komme til ein fysioterapeut allerede. Så langt har eg hatt ei behandling, men skal tilbake om nokre dagar for meir. :)

*tipping notert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med så dårlig bekken! Husk at det kan være lurt med tilrettelegging på jobb. Annen stol, mulighet til å legge seg ned, og kanskje en liten nedtrapping. Snakk med fysio om det. Jeg håper inderlig at du får behandling? Har du mulighet til å få bassengtrening? Det skal visst hjelpe mange. Ellers så var krykker en grei siste utvei for meg, men egentlig så skal du jo ikke gå så mye når bekkenet er så vondt. Krykker kun om du MÅ liksom. Du tjener ingenting på å presse deg selv ;)

Eg håper eg slepp sjukmelding. Men det er mulig eg etter kvart må vurdera andre transportmiddel enn buss. :vetikke: Eg veit ikkje om det er tilbud om bassengtrening i området, men treningssenteret mitt har vanngym, som eg har gått på 1-2 gonger i veka sidan veke 8. Det hjalp i graviditeten med pjokken og eg trur og håper det hjelper nå også. Sjølv om det enkelte gonger har vore så vondt at eg knapt har klart å delta noko særlig. Og det har omtrent vore eit mareritt å komma seg i dusjen igjen. Det beste har jo vore dei gongene eg har hatt så vondt i bekkenet på høgre side at eg knapt har klart å stå på høgrebeinet samtidig som eg har fått krampe under venstre foten. Då er det lett å dusja av seg alt kloret. :hoho::daane: Og ja, det har skjedd sikkert 3 gonger. :ler:

Eg var forresten på vanngym igjen i dag, og då klarte eg meg veldig godt. Eg tok meg ikkje heilt ut, for då hadde nok bekkenet streika, men eg klarte å delta på det aller meste - med litt justeringar. :nigo:

Men anna kontorstol kan eg jo kanskje prøva ut. Sjølv om den eg har egentlig er heilt grei, kan det godt henda det finst noko som er langt bedre? :vetikke:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ille med bekkenplager.... Masse sympati skal du ihvertfall få! :) Jeg tipper............... JENTE!!! (Men jeg tipper aldri rett, så det blir nok en gutt!)

Takk for sympati. Du hadde det vel ikkje heilt greitt med bekkenet, du heller? Men med ein litt meir slitsom jobb, sånn bekkenmessig. ;)

Då blei eg endå meir sikker i min sak - det MÅ vera ein gut, dette. :fnise:

Utrolig kjedelig med bekkenplager, men bedre å ha de når man er gravid enn når man ikke er gravid. :( Jeg er dessverre så uheldig at bekkenet mitt krangler ennå og det er 3 år siden jeg var gravid.

Jeg tror forresten du får en liten jente...

Huff, bekkenplager så lang tid etter fødsel er virkelig skrekken. Eg blei heldigvis heilt fin igjen etter første fødsel (eller iallfall barseltid), og eg håper inderlig det same skjer denne gongen. :pls:

Går du fremdeles til behandling?

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...