Gå til innhold

Han blir så skummel plutselig.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest Redd
Skrevet

Jeg har vært gift i snart fem år og han er vanligvis helt normal,men en gang i blandt bare reiser han seg rett opp ifra

sofaen og står rett opp og ned og stirrer på meg.Intenst.

Han viker ikke med blikket,men står rett opp og ned og stirrer på meg.

Noen ganger i opp til en time.Hvis jeg går ut av rommet følger han etter mens han stirrer. Dette skremmer meg. :grine:

Skrevet

Jeg håper du troller? Hvis ikke burde mannen vært innlagt for lengst!

• Liker 18
Gjest Gjest Redd
Skrevet

Vi kan sitte å kose oss og se på f.eks Senkveld, en tv serie eller nyhetene,men så plutselig tar han på seg lesebrillene og reiser seg opp for og deretter stå og stirre på meg.

Jeg tør ikke å si det til noen heller,for hvem vil vel tro meg? Han er velfungerende med en vanlig jobb og går for å være en normal og hyggelig mann,og det er han også,men disse episodene skremmer meg...

Gjest proteinet
Skrevet

Har du spurt mannen din hvorfor han gjør dette? Husker han selv hva han gjør?

• Liker 7
Skrevet

Det er jo litt rart at du må spør villt fremmede på et forum hvorfor mannen din gjennom 5 år oppfører seg slik... Kan dere ikke prate sammen? Dvs, du kan jo spør han hva han mener med det, og at det gjør deg bekymret?

• Liker 6
Skrevet

Hørtes veldig merkelig ut. Som Proteinet spør; har du snakket med ham om det? Står han bare og stirrer og sier ingenting i det hele tatt?

Og har han noen psykiske diagnoser av en eller annen art, opplevet traumer etc?

• Liker 2
Skrevet

<p>

Har du spurt mannen din hvorfor han gjør dette? Husker han selv hva han gjør?

Jeg tok det opp en gang,men da sa han at det aldri hadde skjedd og at jeg måtte ha drømt det.
Skrevet

Det høres ut som dissosiering. Er han klar over at han gjør det selv? Kanskje han burde tatt kontakt med legen og få hjelp?

• Liker 12
Skrevet

Hørtes veldig merkelig ut. Som Proteinet spør; har du snakket med ham om det? Står han bare og stirrer og sier ingenting i det hele tatt?

Og har han noen psykiske diagnoser av en eller annen art, opplevet traumer etc?

Han har ingen diagnoser eller traumer eller noenting. Han er veldig normal ellers.

Dette har også bare skjedd når vi har vært alene.

Skrevet

Det høres ut som dissosiering. Er han klar over at han gjør det selv? Kanskje han burde tatt kontakt med legen og få hjelp?

Han kan jo være dissosiativ ja.

Er det selv, og hvis noe jeg ikke kan håndtere skjer, feks en følelse osv, får jeg merkelige anfall hvor jeg kan løpe ut av huset og stå på trappen i laaaaang tid og hyperventilere. Eller feks bare pakke tingene mine å gå.

Men jeg husker ikke noe når tingene skjer, og forstår ikke helt hvor jeg er eller hva som skjedde etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Han har ingen diagnoser eller traumer eller noenting. Han er veldig normal ellers.

Dette har også bare skjedd når vi har vært alene.

Kanskje du skulle filme det neste gang? altså hvis han ikke reagerer, og sier at det ikke har skjedd. Så kan du jo evt vise ham det så han kan få noe hjelp?

• Liker 12
Skrevet

Kanskje du skulle filme det neste gang? altså hvis han ikke reagerer, og sier at det ikke har skjedd. Så kan du jo evt vise ham det så han kan få noe hjelp?

Da er det vel bedre å ha et speil stående ved siden av stolen og så bare ta fram det når han begynner å stirre, så kan han stirre på seg selv i stedet. Kanskje han til og med blir hypnotisert.

• Liker 8
Skrevet

Ta det opp med han, ts. Om han fremdeles ikke husker noe - ta video av han med mobilen neste gang, vis han og krev at han går til legen med problemet.

Anonym poster: a68e7d21185228835499f47df5a9252e

• Liker 3
Skrevet

Reis deg opp og stirr tilbake, sånn kan dere stå en stund til han skjønner tegninga. Skjønner han ikke tegninga ville jeg søkt om en cat-scan på sykehuset...

Anonym poster: 38e3c453e3ea57993707e0d72de23c5d

• Liker 8
Skrevet

Da er det vel bedre å ha et speil stående ved siden av stolen og så bare ta fram det når han begynner å stirre, så kan han stirre på seg selv i stedet. Kanskje han til og med blir hypnotisert.

hørtes ut som en konstruktiv løsning :overrasket:

• Liker 3
Skrevet

Jeg pleier også å stirre på troll.

• Liker 8
Skrevet

Han kan jo være dissosiativ ja.

Er det selv, og hvis noe jeg ikke kan håndtere skjer, feks en følelse osv, får jeg merkelige anfall hvor jeg kan løpe ut av huset og stå på trappen i laaaaang tid og hyperventilere. Eller feks bare pakke tingene mine å gå.

Men jeg husker ikke noe når tingene skjer, og forstår ikke helt hvor jeg er eller hva som skjedde etterpå.

Sant! Jeg også dissosierer ofte, og noen ganger kan jeg finne på merkelige ting, som å gå og legge mobilen min i en potteplante, og ofte gjør jeg også farlige ting.

Kjenner en jente som får sånne anfall som mannen til ts og bare stirrer på folk.

• Liker 1
Skrevet

Nå gjør han det igjen! Han kom akkurat ut av dusjen,deretter tok han på seg brillene og nå står han rett opp og ned i det ene hjørnet av stua og stirrer.

Skrevet

Kan du snakke til han mens han holder på slik da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...