Gå til innhold

Han blir så skummel plutselig.

Fremhevede innlegg

Gjest brutal mann
Skrevet

Jeg ville rigget opp et skjult kamera og vist ham opptaket...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er nåså?

Nåsåne ser vanligvis ut som helt vanlige mennesker, men viser sin sanne skikkelse når de drikker alkohol. Da får de spasmiske rykninger, briller og hoggtenner.

:fnise:

(Fant det på wikipedia)

Anonym poster: 6445ee4bec412a360f2020c582c1985d

• Liker 2
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Skrevet

Vi kan sitte å kose oss og se på f.eks Senkveld, en tv serie eller nyhetene,men så plutselig tar han på seg lesebrillene og reiser seg opp for og deretter stå og stirre på meg.

Jeg tør ikke å si det til noen heller,for hvem vil vel tro meg? Han er velfungerende med en vanlig jobb og går for å være en normal og hyggelig mann,og det er han også,men disse episodene skremmer meg...

Nåsåne ser vanligvis ut som helt vanlige mennesker, men viser sin sanne skikkelse når de drikker alkohol. Da får de spasmiske rykninger, briller og hoggtenner.

:fnise:

(Fant det på wikipedia)

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

Fått meg en god latter med denne tråden!

TS, du fortjener en sånn

:klappe: og en sånn :blomst:

fra meg. Og kanskje noen andre her inne?

Skrevet

Lesebrillene er helt klart besatt av onde ånder! Du må sporenstreks skaffe hellig vann og kaste på ham neste gang dette skjer, gjerne mens du danser i sirkel rundt han. Noe ala dette her:

Etterpå ringer du Åndenes Makt og insisterer på at de komme mannsterke og snarest mulig. Hjelper ikke dette heller må du rett og slett gjemme deg i kloster resten av livet. Jeg har vært borti besatte lesebriller før, og det er slettes ikke enkelt å hanskes med.

FOR ALL DEL IKKE PRØV Å ØDELEGG BRILLENE!!! Da åpner du nemlig porten til helvete!

Anonym poster: 7d9f352bc997becc14c7281aff3c8947

Skrevet

Jeg tror heller ts er sammen med Supermann. Når han tar på seg brillene, prøver han å se gjennom trusene til ts.

TS: Ta å slutt å bruke de blytrusene, så stakkaren kan få se seg ferdig.

Skrevet
:skratte: Blir skummel med briller på! Tenkte og på Benny.
Skrevet

Han er nok utro! DUMP JÆVELEN TS!!!

• Liker 6
Gjest spavalica
Skrevet

Han er nok utro! DUMP JÆVELEN TS!!!

Haha dagens!!!Ler meg i hjel :D

Skrevet

Dette var egentlig en litt kul spøkelseshistorie TS, før du ødela slutten ved at han bare hadde vært på kiosken. Og det med sexen. Nå må jeg jo finne på min egen slutt! :sur:

Skrevet

Kan det være mulig at han driver med deg TS? Utfra hvordan du beskriver ham, går tankene mine til det man kaller Gaslighting.

Samme tanke slo meg også, og en god del av kommentarene i denne tråden viser hvor effektivt slikt kan være. Det er ikke han det er noe galt med i følge mange, det må være henne.

TS: Film han. Eventuelt sett opp et kamera et eller annet sted så han ikke ser det. Enten terroriserer han deg, eller så har han en form for anfall. Uansett er dette noe som bør dokumenteres.

Skrevet

Film ham. Lad kamera først så du får med hele timen. Så blir det filmkveld i heimen ;)

Skrevet

Hahahahhahaaaa, jeg ler og ler... Du må fortelle mer, TS:P

Skrevet

Jeg elsker KG. <3

Anonym poster: 686632744ef8c8db6140bbe4e7f5bf52

• Liker 2
  • 11 måneder senere...
Skrevet

Bump så andre får gleden av denne fantastiske tråden.

Skrevet

Følger det måne syklusen, sånn cirka hver gang det er full måne?

Skrevet

Vampyr? draug? mannbjørn? Marsboer? Varulv? fe? Harry Potter?

Anonymous poster hash: 53650...52c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...