Gå til innhold

Han blir så skummel plutselig.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men når han kommer ut av den tilstanden, og alt er normalt, hvorfor spør du ikke "Hvorfor sto du akkurat å stirra så lenge på meg?"

Jeg har spurt om det før og da påsto han at jeg måtte ha drømt det. Jeg spurte om det en gang til nå for ett minutt siden og da fikk jeg samme svar .Du innbiller deg ting sa han til meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, dette må vær kødd. Ingen hadde vel venta ett halvt år på å ringe enten lege eller eksorsist hvis mannen deres holdt på sånn??

• Liker 9
Skrevet

Herregud, hva folk tror på...

Har ikke noe med hva man tror på eller ikke. Er bare synd at mange innlegg blir skutt ned som trolling uansett.

Bedre å svare som innlegget skulle være reelt, i tilfelle det er en sann situasjon, så en person kan få noe hjelp. Enn å bare hagle det ned uten å tenke at det faktisk kan være en person som spør om hjelp til et faktisk problem.

Så vil jeg heller svare behjelpelig til et troll som får litt amusement ut av det enn å ignorere noen som faktisk lurte på noe eller hadde bruk for hjelp i en situasjon.

• Liker 17
Skrevet

Har ikke noe med hva man tror på eller ikke. Er bare synd at mange innlegg blir skutt ned som trolling uansett.

Bedre å svare som innlegget skulle være reelt, i tilfelle det er en sann situasjon, så en person kan få noe hjelp. Enn å bare hagle det ned uten å tenke at det faktisk kan være en person som spør om hjelp til et faktisk problem.

Så vil jeg heller svare behjelpelig til et troll som får litt amusement ut av det enn å ignorere noen som faktisk lurte på noe eller hadde bruk for hjelp i en situasjon.

Ikke bland inn skyting og hagler, da. Hvis det er sant så kan du jo inspirere ts til å skyte mannen sin.
  • Liker 1
Skrevet

Ikke bland inn skyting og hagler, da. Hvis det er sant så kan du jo inspirere ts til å skyte mannen sin.

Bra svar, applaus til deg :bolledeig:

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Akkurat det tenkte jeg og :overrasket:

Nå er jeg mer sånn, da :fnise:

Dette kan umulig være seriøst.

• Liker 1
Skrevet

Nå finner jeg han ikke heller...han har ikke gått ut for han må gå forbi meg i stua før han går ut .Ingen av tingene hans eller klærne hans er her heller. Nå skjønner jeg ingenting...

Skrevet

Dette er bare tull fra ende til annen!! Her sitter ts inne på kg og er såååååå redd "lissom"-særlig. Dette har pågått ett år og først nå blir redd og tør heller ikke si det til noe?! Og hvorfor svarer ikke ts på alle de spørsmålene folk kommer med, svarer bare på de enkle. Kjøss meg bak.

Skrevet

Hva mener du, ingen av tingene hans???? Har han pakket flere esker med ting og klær på en halvtime uten at du merket det??

Skrevet

Hvorfor sitter du her isteden for å lete etter han?

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du, ingen av tingene hans???? Har han pakket flere esker med ting og klær på en halvtime uten at du merket det??

Ja! Pluss at brudebildet er borte! :frown: 

Skrevet

Hvorfor sitter du her isteden for å lete etter han?

Jeg prøver å ringe til han flere ganger,men får automatisk svar om at nummeret ikke er i bruk.Jeg vet ikke hvor jeg skal lete.

Skrevet

Jeg forstår bare ikke hvordan han kan ha klart å pakke så mye og få det ut av huset uten at du merker det. Han må jo ha gått flere runder inn og ut av huset? Og startet bilen? Rart du ikke merket det.

Skrevet

Jeg trudde på deg istad, men nå har jeg blitt skeptisk til deg og historien. Kjeder du deg denne lørdagskvelden?

• Liker 5
Gjest forbipasserende
Skrevet

Og mannen din er virkelig et menneske eller? :redd:

Skrevet

Jeg trudde på deg istad, men nå har jeg blitt skeptisk til deg og historien. Kjeder du deg denne lørdagskvelden?

Enig :dry:

Skrevet

Enig :dry:

Jeg tøyser ikke! Jeg skjønner ingenting av dette selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...