Mayami Skrevet 3. desember 2012 #121 Del Skrevet 3. desember 2012 Lykke til i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #122 Del Skrevet 3. desember 2012 Eg vil vite, eg vil vite Kanskje jeg må drive utpressing av dreia-mannen for å få vite det Kos dere med ul i morgen. Ja, kanskje det? Du har kanskje allerede lagra nummeret hans etter han utforska nymobilen min også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #123 Del Skrevet 3. desember 2012 I dag vakna eg før klokka. *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. desember 2012 #124 Del Skrevet 3. desember 2012 Å, jeg husker den følelsen!! *nostalgi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #125 Del Skrevet 3. desember 2012 Å, jeg husker den følelsen!! *nostalgi* Eg hugsar den frå sist også. Berre at då var eg endå meir bekymra enn i dag. Men eg kjenner eg er småkvalm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. desember 2012 #126 Del Skrevet 3. desember 2012 Det skjønner jeg... Men jeg er sikker på at det går bra! Krysser, og tenker på deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 3. desember 2012 #127 Del Skrevet 3. desember 2012 Du får ha god UL du også, dreia, og så blir det spennende å se om dere ser noe (får se noe/vil se noe/en av dere ser noe eller hva man skal si angående kjønn Skjønte at bestemmelsen fremdeles hang litt i det blå?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 3. desember 2012 #128 Del Skrevet 3. desember 2012 Eg vil vite, eg vil vite Kanskje jeg må drive utpressing av dreia-mannen for å få vite det Kos dere med ul i morgen. Hehe, da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #129 Del Skrevet 3. desember 2012 Ein snartur innom for å trekka eit lettelsens sukk før eg fortset med jobbinga. Travelt på jobb om dagen, så referat må venta. Men ingen grunn til å grua seg til UL, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 3. desember 2012 #130 Del Skrevet 3. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. desember 2012 #131 Del Skrevet 3. desember 2012 Woohoo Lagret nr nei, men det skal jeg klare å finne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 3. desember 2012 #132 Del Skrevet 3. desember 2012 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. desember 2012 #133 Del Skrevet 3. desember 2012 Jippi!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. desember 2012 #134 Del Skrevet 3. desember 2012 Ååå, gleder meg til referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. desember 2012 #135 Del Skrevet 3. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #136 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Artig med så mange helsingar og Eg hadde heldigvis ingen grunn til å vera bekymra før UL-en i dag. Eg oppdaga heldigvis nokså raskt eit lite hjerte som banka, og etter kvart begynte krabaten å strekka litt på seg, gjespa, snudde seg rundt og gjorde seg til for "kamera". Det er ein slik utrulig god følelse. Jordmora fekk tatt alle mål og kikka på det ho skulle, og alt såg visstnok ut til å vera som det skulle. Og når det kom til kjønn ... ... så må nok alle leva i uvissa litt lenger. Mannen og eg vingla litt i bilen på veg til sjukehuset om begge to eller berre han skulle vita. Og eg hadde vel ikkje bestemt meg 100 % sikkert om eg ville vita før timen. Jordmor spurte oss aldri om me ville vita kjønn, og sidan eg ikkje visste om eg faktisk ville vita, var eg ikkje interessert i å "masa" på henne heller, men lot det vera mannen sin jobb, om det var viktig for han. Og han opna heller aldri munnen, så nå veit me like lite begge to. Eg synst kaaaanskje eg skimta litt utstyr eg har sett på UL tidligare , men det kan like godt ha vore ei hand eller ein fot eller noko, så rutinert eg er til å tolka UL-bilder. Og ein ser vel gjerne nesten alltid det ein ser etter også, berre ein ser nøye/lenge nok? Me vil riktignok bli kalt tilbake på nye kontrollar, så det er kanskje mulighet då. Først ein UL i veke 24 for å sjekka blodgjennomstrøyming, som visstnok er rutine når ein har hatt svangerskapsforgiftning før. Deretter ein UL i veke 32 for å sjekka morkaka - den var visst litt langt nede nå. Eg håper virkelig den ser fin ut i veke 32, for tanken på KS skremmer meg... Men, den tid, den sorg. I dag såg alt kjempefint ut! Og så har eg fått ny termin, 1. mai, flytta heile to dagar fram. Så i går skulle eg altså ha litt for 19 veker. Her går det unna! Endret 3. desember 2012 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #137 Del Skrevet 3. desember 2012 Og der var tickeren oppdatert også. Sånn ca. 149 dagar igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 3. desember 2012 #138 Del Skrevet 3. desember 2012 Så bra at alt så fint ut! Nyt følelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #139 Del Skrevet 3. desember 2012 Så bra at alt så fint ut! Nyt følelsen! Det gjer eg! Det er så deilig å vita at h*n ser frisk og fin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. desember 2012 #140 Del Skrevet 3. desember 2012 Woohoo Håper de forsnakker seg på neste ul Overhode ikke nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå