Gå til innhold

Tok ham i løgn, si hva dere synes please :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes fremdeles det har tatt helt av, lenge før noen "bevis" begynte å dukke opp. Og strengt talt var det vel ts som ringte faren og spurte om han hadde hørt fra sønnen. Tror ikke faren hadde tatt på seg oppgaven å si ifra om noe som helst, men at han fortalte hva sønnen hadde sagt til ham. There's a difference..

Nei, det var faren hans som ringte TS.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"tja", jeg får ikke til å sitere, men se innlegg nr 106 på side 6 i denne tråden, ts skriver "faren hans ringte meg i dag for å si at sønnen hans må tenke ....". Så det var ikke ts som ringte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fremdeles det har tatt helt av, lenge før noen "bevis" begynte å dukke opp. Og strengt talt var det vel ts som ringte faren og spurte om han hadde hørt fra sønnen. Tror ikke faren hadde tatt på seg oppgaven å si ifra om noe som helst, men at han fortalte hva sønnen hadde sagt til ham. There's a difference..

Det var FAREN som ringte TS. Og fyren FORSNAKKET seg selv. Har du ikke lest tråden?

Hvis jeg skriver noe til deg i et innlegg her, og noe annet i et annet innlegg om samme sak. Så ville ikke du reagere på det og stille spørsmål altså? Og du må ha fysisk bevis, som videoen før du begynner å skjønne at det ligger en oter i buskene et sted? Lett å lure du med andre ord.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner så altfor godt igjen den grusomme følelsen av bedrag, og av det å oppdage at det har foregått et seksuelt og emosjonelt forhold bak ryggen ens. Det er uten tvil det vondeste jeg har opplevd i mitt liv, jeg skjønner smerten din. Vi er flere som har vært der, og du er IKKE alene! Håper det kan være en liten trøst :) TS du kommer ut av dette STERKERE. Det tar tid, og dessverre må du gjennom dette, men det kommer til å gå bra. OG helt ærlig skal du være glad du er kvitt ham! Han høres fryktelig merkelig ut!

La han være Annes problem nå, hun vil sikkert lure etterhvert på om hun kan stole på ham.

Dessuten er spenningen borte nå når du vet om dem.

Endret av -Ishtar-
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært en grusom dag, en forferdelig jævlig en. Jeg tar til meg råd og støtte dere skriver, jeg prøver å være sterk, dere holder meg mye oppe skal dere vite. I dag har jeg stort sett sittet og grått, gått og grått, bare grått og vært knust og lei meg.

Hvem skal jeg møte fremtiden med, hvem skal holde meg i handa når ting er tøffe, hvems kjærlige armer kan jeg få rundt meg..................?

Hvem skal stå bak meg og støtte meg i motvind?

Det verste er at han gjorde egentlig ingen av de tingene, jeg bare levde i håpet at han en dag skulle gjøre det, det var jeg som hadde sett meg ut ham til å gjøre det.

HVORFOR vil anne ha ham? HVORFOR vil hun ha ham?

DEEEEET er smertefullt å tenke på, det kjører rett i selvfølelsen min, at han gir en annen kvinne nok til at hun vil ha ham, mens jeg som ga ham alt, ikke fikk så mye i retur, og attpåtil STAKK HAN FRA MEG.

Fortsatt ikke hørt fra ham......................... Fortsatt ikke en gang et dårlig forsøk på dårlige forklaringer................

Dagen har vært ille......... jeg tok fri i morgen også, jeg skal prøve å bruke dagene på å gå ut og gjøre noe. Jeg har faktisk ikke vært utenfor døren annet enn pga jobben denne uka, og i dag ikke i det hele tatt, bare snek meg fort ut for å hente posten og løp inn igjen og låste døren. Jeg merker jeg er engstelig og nervøs for å gå ut, litt angst, er alene liksom..

Innerst inne vet jeg at jeg ikke er alene, jeg er ikke redd, jeg har det bedre uten ham, men det svir likevel.

Jeg får noen fantastiske råd og tilbakemeldinger av dere, får ikke sagt nok hvor mye det betyr for meg. Jeg er skikkelig opp og ned i disse dager og litt av hvert føles riktig da, som å donere alt han har til fretex og sperre kortet hans, det var kanskje overilt, men det er gjort nå da.

Takk..

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er eksen din som har vært utro mot deg. Anne har ingen moralske forpliktselser ovenfor deg, vi aner ikke hva den sleipe fyren har sagt til henne.

Menn som sjonglerer med to eller flere kvinner samtidig, lurer ofte dem begge. "Nei hun er så gæærn sier hun skal ta livet sitt om jeg går fra henne" . Svinpelser som det er ofte svært overbevisende og sjarmerende, også...

Nå vet ikke jeg hva har har sagt eller ikke sagt til Anne, eller hva som har skjedd mellom dem (det gjør ikke du heller, TS). Men poenget mitt er at ditt raseri burde være rettet mot partneren din, ikke mot en fremmed.

Det er veldig enkelt og veldig behagelig å rase mot og demonisere noen man ikke kjenner. Men det er samboeren din som har sviktet og løyet for deg.

Edit:

Jeg skriver dette, for jeg ser at du i dine siste innlegg går mer og mer over til å snakke om Anne.

Endret av Alice123
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tro meg, jeg har noe surhet mot henne, feks, hva har hun som jeg ikke har. Men det er han jeg hater.

Mine innlegg, glad jeg aldri skrev de med brukernavn, svinger så mye i stabilitet som mitt eget humør gjør.

Men det er rett som dere sier, hadde jeg fått avhøre ham om anne, hadde han sagt "psyyyyyykoen på kontoret som legger seg etter alle menn i forhold blabla" og til anne har han vel servert diverse løgner om hvordan jeg styrer ting på hjemmebane, og at jeg så fint har dyttet ham i hennes armer selv.

Jeg er bare generellt knust, lei meg, sint, har kjefta på brukere i denne tråden også, jeg mener det ikke. Kan likevel hate denne anne litt, jeg vet det er irrasjonelt, men han er en horebukk, og hun en hore. Om noen uker har jeg sikkert ikke noe mer imot henne, men håper han blir påkjørt av et tog.

Jeg er bare ikke helt god for tiden, jeg er knust.. Men du har rett, oeg jeg gleder meg til den dagen jeg også føler det sånn, at jeg ikke føler mer følelser for dette jeg vil bare over det og at alt skal være ok.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var faren hans som ringte og fortalte meg at lillegutten hans måtte tenke over forholdet..... Jeg ringte faren hans da jeg ikke hørte mer fra ham for å høre om han var der, det var han ikke.. Forskjellige ting der, så det var noen som lurte.

Setter enorm pris på rådene fra forrige side som en bruker kom med, de om kke å skrive av meg all galle på nettet, men heller holde det for meg selv osv, de skal jeg virkelig ta til ettertanke..

Føler med dere som har vært der hvor jeg er, unner ingen å føle seg så jævlig, liten og unyttig som dette her :(

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får så vondt av deg, TS! Utroskap er forferdelig i seg selv, men å stikke av denne måten og la deg sitte igjen alene med alle spørsmålene og la deg finne ut av utroskapen selv.. Jeg finner ikke ord! Jeg skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg slik at du fikk det bedre. Husk at du fortjener så mye bedre enn ham, det kan jeg si etter bare å ha lest noen innlegg på Kvinneguiden. Til og med i denne tiden kan man merke at du er en flott kvinne! Det må du være så inderlig klar over :) han og Anne fortjener hverandre! Jeg er enig i at det er ham du skal være sint på og at Anne ikke har hatt noen "forpliktelser" overfor deg. Men jeg mener bestemt at uansett hva han har fortalt henne om deg og hvordan dere liksom har hatt, så roter man ikke med opptatte menn! ALLE kvinner bør holde seg for gode til det. Jeg skjønner godt at du er sint på henne, at det føles litt som om det var hun som kom å ødela for dere.. Men det var det ikke, det var han.

Jeg ønsker deg lykke til videre, du kommer igjennom dette og vil klare deg supert! Det vet jeg :klem:

Anonym poster: 49b6f47297eeff6f1088083aafe40f22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, føler virkelig med deg, dette er vondt :hug: Men det går over!

Du burde ikke involvere familien din snart da? Vet iaf at om jeg var moren eller søsteren din (eller forsåvidt en venninne) så ville jeg ønsket å få være der for deg når du har det sånn som du har det nå. KAn hende det ville lettet litt på trykket for deg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Jeg skjønner at du er knust.

Håper etterhvert du gror deg sterk og forstår at du er for god for ham.

Du finner en herlig mann etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader.. har lest hele tråden nå og er helt sjokkert. For et helvete du gjennomgår. Får tårer i øynene over å tenke på hvor sinnsykt vanskelig dette må være.

Du er utrolig tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, TS er da ikke 14 år og trenger å høre på Miley Cyrus og Demi Lovato?

Anonym poster: 982fc2324719d022ff5bcdd625d9555b

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt forferdelig ut, som om ikke kjærlighetssorg er nok i seg selv. Skjønner godt hvordan du har det. Men bra du klarer å tenke at det er han som er idioten (for det er det jo!) og ikke klandrer deg selv (utrolig lett å gjøre dette)

Du kan trøste deg med at hans forhold til hun på jobb er det stor sjangse for at tar slutt, for meg høres dette ut som typen forhold som er bygd på spenning osv, og det kan godt hende at enten hun eller han backer ut når spenningen er borte.

UTROLIG viktig at du ikke kontakter han, og at du er setter hardt mot hardt når han kontakter deg, og ikke gi ved dørene. Prøv å være den voksne i det ikke oppfør deg barnslig mot han, så får du det bedre med deg selv når du kommer over det ordentlig, og kan si at du oppførte deg hvertfall ordentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en flott, morsom, sterk og fornuftig kvinne TS. Jeg har all tro på at du vil finne en sjarmerende mann som lever for å behandle deg som en prinsesse. Jeg var sammen med tapere som var utro, aldri holdt avataler, kom aldri med kompliments osv. Og jeg trodde enkelt og greit at det var kun de mennene jeg var verdt. Men det var ikke slik for meg, og du som viser alle disse gode kvalitetene (til tross for utbrudd her og der, som er kun naturlig i din situasjon!) så har jeg veldig god tro det er ikke sånn for deg heller. En dag kommer det en mann som vil verdsette deg akkurat slik som du fortjener, men mann må ofte igjennom en del klyser og idioter først før mann vinner "ham".

Forhåpentligvis med denne erfaringen så har du lært nøyaktig hva du IKKE vil ha i ett forhold og kan lettere styre unna slike menn i fremtiden. For det er ikke som om de oppfører seg som klyser når mann finner dem. Så jeg syntes ikke du er dum i det hele tatt som "falt for det". Se bare på Anne, hun falt for det selv om hun VET at han er en utro faen.

Jeg tror veldig sterkt du må innvolvere noen som står deg nær, kanskje som kan snakke deg ned når du får små gallne ideer som å gi bort tingene og sperre kortet hannes. Komme deg litt ut, få ut de sterke følelsene dine med en jogge tur, eller en bokse kamp med en sofa pute osv i stedet. Riv i filler bilder av ham, knus en kaffe kopp om du må men ikke ødelegg mer for ham. Vær større enn ham, ikke gi ham noen unnskyldning til å dytte over skyld på deg. Jeg er veldig glad du har ordnet en tur for å møte venninen din. Alle her på KG som har lest dette bryr seg om deg og hvordan du har det, så bruk gjerne oss for til å snakke med slik som du har gjort.

Jeg skulle ønske jeg kunne komme med noen gode råd så du føler deg bedre, men alt er sagt allerede. Bryt vaner du hadde når dere var sammen, endre litt på hverdagen din. Gjerne gjør noe nytt med utseende ditt (frisør, ny sminke, spa, klær, massasje, hjemme yoga osv.) , flytt på møbler og kjøp en ny duk, lampe eller noe som skaper litt forandring i hverdagen. Er det noe du har alltid hatt litt lyst til å prøve men aldri kommet så langt så gi det en sjanse nå. Kanskje skaffe akvarium med noen små fisk, ta en helge tur ett sted, kjøp en tegne blokk og rabble løs, vin smakings kurs, skriv dagbok osv. Jeg kjenner deg jo ikke så godt så jeg vet ikke helt hva jeg skal forslå.. Det er mange små ting en kan finne på for å få fokus på noe annet mens tiden leger sårene dine. For det vil absolutt bli bedre med tid. MYE bedre.

Sender deg masse varme store klemmer! Og du kan alltid sende meg en PM om du vil tyte med noen. Måtte den røffe tiden gå over kjapt og ting se lysere ut snarest for deg!!

Edit:

En stygg skriveleif snek seg inn og måtte rettes.

Endret av Nyxe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Man trenger da for all del ikke å kritisere andre for å prøve å trøste? Jeg synes det var fint gjort å legge ut noen passende sanger :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...