Gå til innhold

Tok ham i løgn, si hva dere synes please :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg stappa alt i kontaineren som gikk inn mens jeg sparka slo og gråt, herregud!!!

Det er en sånn kontainer som samler inn klær og sko, vel i dag har de fått både klær og sko, drittspilla hans, drittfilmene hans, drittcd'ene hans, løp og kjøp på fretex, bor dere på sørvestlandet kan dere gjøre gode kupp!

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, det må føles så uvirkelig og absurd for deg, hele verden snudd på hodet uten forvarsel. snakker du m venner eller familie om det?

vet du skal til venninnen din neste helg men jeg tror det er kjempeviktig at du får snakket m noen på tomannshånd også, du trenger noen som kjenner deg og støtter deg.

du virker som en flott person og du må holde fast på tanken at dette blir bedre, angsten og frustrasjonen vil gi seg og du vil få det bra igjen. Dette har du ikke fortjent, det er jævlig urettferdig men du vil bygge deg opp igjen og tenke "hvordan kan jeg ha vært sammen med han idioten!?"

Sender gode tanker og de beste ønsker til deg TS :blomst::hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok: IKKE gå til arbeidsplassen hans!!!!! Da blir du fort sett på som den bitre psycho exen og han unnskylder med; ser dere hvorfor jeg gikk fra henne? Det kan som sagt fort snu seg rett i fleisen på deg!

Hev deg over å slenge dritt om han til andre enn oss og venninnen din ;) Superhevn å donere alle tingene hans til Fretex!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke turt å si det til foreldrene mine enda, prøver å IKKE gjøre det med det første, forleldrene mine er jævla glad i denne dritten her, han har virkelig vært svigers drøm, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette her så de faktisk skjønner at han er vekke, når jeg ikke gjør det selv??

Godt poeng med at jeg ikke bør gå til jobben i allefall, som om jeg er litt psyko og jævlig bitter nå, trenger ikke å vise det til hele verden, de vil jo ikke skjønne alt som har skjedd og jeg kan ikke stå der og greie ut om alt heller, uten å virke psyko...... enda mer psyko lissom..............

Gleder meg til å reise vekk til venninnen min ja, neste helg nærmer seg, det blir godt :(

Helvete altså............ helvete så unødvendig, så jævla unødvendig, helvetes.............................

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne kan du være så psycho du vil! Vi er helt på din side ;)

Du kan nok ta deg et par dager å roe deg og få litt struktur i tankene dine før du prater med foreldrene dine om det. Men tipper foreldrene dine ikke vil ha mye til overs for ham når du forteller om utroskapen. Hadde du vært dattera vår (om vi hadde hatt barn) så burde exen din trådd forsiktig for mannen min hadde ikke vært nådig om noen såret veslejenta vår på den måten han har gjort med deg( se for deg typisk amerikansk pappa med hagle. Mohahahaha!)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere tilbyr meg å være psyko her, for tro meg, nå er det nummeret før jeg klikker og .... ja, hahahahahaha, JEG VET IKKE HVA JEG SKULLE FUNNET PÅ, det føles som følelsene bare tuter ut av kroppen min, de vonde følelsene, det er liksom bare JÆVLIG hele greia, hvordan kunne han, hvordan i helvete kunne han........

Og hvordan kunne jeg ta så feil, hvordan kunne jeg være så dum, så jævla dum????????????????????

Hvordan faen er det mulig.................

Jeg gruer meg mest til å si det til faren min faktisk, han ha så jævlig med temperament,.......

takk for trøst, det trenger jeg nå, føler meg som en dritunge som bare griner og griner, men det blir jo ikke bedre :(

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt: alt du går igjennom er en prosess du må gå igjennom. Grin til det ikke er mere tårer og så kommer di aldri igjen til å felle en tåre eller gi han en tanke igjen.

En dag kommer du til å se tilbake på dette og alt du kommer til tenke er: det var det beste som kunne skjedd meg!!!!!

Og du er ikke dum! Det var han som var en manipulerende løgner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen mange av dere som leser i denne tragiske dramatråden midt på natta her.. får meg til å føle meg mindre alene...

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrgud, skulle ønske den dagen der jeg SER KLART OG TYDELIG at dette er det beste som kunne skjedd meg, snart kan komme, guuuuuuuuuuud så jeg ønsker å kunne stå med hodet hevet og virkelig være likegyldig til ham, jeg bare gleder meg til å drite i ham, til å ikke bry meg med, til den dagen han betyr INGENTING FOR MEG!!!!!

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Er syk med influensa og søvnløs ;) Og kjærlighetssorg er noe av det jævligste å gå igjennom alene. Da er det godt at noen vil høre på bæljing, psycho tanker og mye ord som ikke er passende for barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trust me! Den dagen kommer fortere enn du tror! Det har bare gått et par dager! Du vil merke at trykket blir litt lettere for hver dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS. Leste hele tråden din nå og vil gi deg en KJEMPE :hug: !! Du er en STERK, TØFF og FORNUFTIG dame. BE STRONG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at dere har troa på meg, når jeg har mistet troa på meg selv, i større deler i allefall, er det godt å lese at noen pusher meg frem og sier det blir bedre. For det blir jo bedre, jeg vet jo de, men man vet ikke når det blir, plutselig kommer man til en daga hvor det ble bedre, liksom, men inntil det ligger man bare der, sikler, lider og ønsker at en var DAU!!

Eller at han var dau, han og den hora, helvete bevare altså, jeg har lyst til å sparke, spytte og slå begge de to jævla svina, faen ta dem..

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg faktisk litt glad og føler meg mye bedre med meg selv....... jeg ringte banken hans, som takk gud og lov er på min side og har døgnåpent, og fikk sperret kortet hans..!!!!

Jeg fant papirer hvor kortinfo stod, og jeg bare ringte og serverte en historie om tyveri, så var det sperret..!

Hahaha, jeg er faktisk litt glad, jeg er skikkelig psyko jo, men men...

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. trodde virkelig ikke det var mulig å gjøre uansett hvor mye informasjon du har om kort/konto hvis du ikke var personen selv. (du er jo dame). Syns det var litt drøyt. Men skjønner at det er gjort i "kampens hete"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahahahahahahahahahahahaha!!!!! Ser du? Fretex container og kort sperring! Sånn skal det gjøres :) Ler meg ihjel av deg altså! Dette hadde vært en perfekt break up scene i en film. Du hadde vært en stjerne!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er direkte lavmål og idiotisk at slike hevnaksjoner må til før jeg føler meg roligere og bedre til sinns, se hvor dypt jeg har sunket :(

Samtidig driter jeg faen meg i det, han har gått bak ryggen min i månedsvis og lekt med følelsene mine for så å bare gå ut døra når han var klar til å kvitte seg med meg.

Jeg vil tro han og anne bor sammen nå, eller hva faen de gjør, han vet at han ikke kommer hjem igjen, det må han skjønne, at han ikke kan komme hjem etter dette?

Så det er vel greit for ham, det gjør ingenting hvor mye jeg hater ham, anne tar ham vel inn...

Faens drittliv..

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj! Du har gjort livet hans litt surt. Littlavmål? Ja. Men for å være ærlig: ikke i nærheten av det han har gjort mot deg!

Bedre det enn å komme ravende inn med galskap i blikket og frådende kjeft på arbeidsplassen hans ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæsken så dårlig rykte jeg hadde fått på meg da................. Nå er det i stede han som får dårlig rykte når folk rundt meg begynner å snakke om dette, for før eller siden kommer det jo ut hvorfor han ikke bor her lenger, og det ble avgjort over natta så og si!!!!!!!!!

DRITTMANN, fortjener alt han kan få, alt vondt han kan få, stygge ekle fyr...... Det er rart hvordan man forandrer syn på folk rundt seg etter hvordan de oppfører seg ...

God natt, jeg kommer tilbake for å sutre mer i morgen.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...