Gå til innhold

Tok ham i løgn, si hva dere synes please :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, vi har ikke barn, HELDIGVIS sier jeg bare... Men altså, vi har bodd sammen i over 1 år, vi hadde planer for fremtiden. En mann på 36 år sant, han slår seg til ro med kjæresten sin og har et bra, slik han har gitt uttrykk for, han stikker ikke bare slik og lar foreldrene sine ta seg av pratingen med meg??

Da faren hans ringte så fikk jeg en jernklo i hjertet, jeg tenkte at han har vært i en ulykke, han er skadet, han er innlagt, det er derfor han ikke har svart meg.. Men så sier faren "du *****, jeg har snakket med Ham, og han har bedt meg si at han trenger å tenke over ting, og at han ikke kommer hjem til dere på en stund.. går det bra med deg, er det noe vi kan gjøre?" osv osv....

Jeg ble så lei meg, så utrolig lei meg, kunne han ikke sagt det i ansiktet mitt selv? Etter flere års forhold og 1 års samboerskap så er jeg ikke mer betydningsfull enn det?

Fy faen jeg har tatt feil av ham.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ?? Han høres veldig barnslig ut. Lei for at du går igjennom dette. Når jeg fant ut av min eks' utroskap, gjorde han det samme. Lot meg sitte med tusen spørsmål i flere dager.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ikke barn, HELDIGVIS sier jeg bare... Men altså, vi har bodd sammen i over 1 år, vi hadde planer for fremtiden. En mann på 36 år sant, han slår seg til ro med kjæresten sin og har et bra, slik han har gitt uttrykk for, han stikker ikke bare slik og lar foreldrene sine ta seg av pratingen med meg??

Da faren hans ringte så fikk jeg en jernklo i hjertet, jeg tenkte at han har vært i en ulykke, han er skadet, han er innlagt, det er derfor han ikke har svart meg.. Men så sier faren "du *****, jeg har snakket med Ham, og han har bedt meg si at han trenger å tenke over ting, og at han ikke kommer hjem til dere på en stund.. går det bra med deg, er det noe vi kan gjøre?" osv osv....

Jeg ble så lei meg, så utrolig lei meg, kunne han ikke sagt det i ansiktet mitt selv? Etter flere års forhold og 1 års samboerskap så er jeg ikke mer betydningsfull enn det?

Fy faen jeg har tatt feil av ham.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

36 år.. og så får han pappa til å ringe deg..? HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLELUUUUUUJAAA jente. PRIIIIIIS deg og takk alle gode makter i denne verden for at du er kvitt ham!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte faktisk le litt, da jeg så han var 36 år og fikk pappa til å ringe og dumpe deg.

Så utrolig, utrolig patetisk. Herregud for en guttunge.

Ta og pakk pikkpakket hans ned i noen Rema-poser og avlever dem hos foreldrene hans når du er rolig.

Så forteller du dem hva som har skjedd (uten å være hysterisk). Slik du beskriver samtalen med faren hans, så høres han ut som han bryr seg om ditt ve og vel. Det er ikke sikkert han ser så blidt på hvordan hans egen sønn behandler samboeren sin.

I alle fall, så får eksen din noen ubehagelige spørsmål av foreldrene sine. Og det er bedre enn ingenting.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte faktisk le litt, da jeg så han var 36 år og fikk pappa til å ringe og dumpe deg.

Så utrolig, utrolig patetisk. Herregud for en guttunge.

Ta og pakk pikkpakket hans ned i noen Rema-poser og avlever dem hos foreldrene hans når du er rolig.

Så forteller du dem hva som har skjedd (uten å være hysterisk). Slik du beskriver samtalen med faren hans, så høres han ut som han bryr seg om ditt ve og vel. Det er ikke sikkert han ser så blidt på hvordan hans egen sønn behandler samboeren sin.

I alle fall, så får eksen din noen ubehagelige spørsmål av foreldrene sine. Og det er bedre enn ingenting.

Akkurat sånn gjør du!

I tillegg kan du kjøpe deg noen nye klær, gå til frisøren, ny sminke, stash deg opp og vær totalt overlegen når du ser han igjen!

Anonym poster: e2d3939860257aec827debf231ffc4fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte faktisk le litt, da jeg så han var 36 år og fikk pappa til å ringe og dumpe deg.

Så utrolig, utrolig patetisk. Herregud for en guttunge.

Ta og pakk pikkpakket hans ned i noen Rema-poser og avlever dem hos foreldrene hans når du er rolig.

Så forteller du dem hva som har skjedd (uten å være hysterisk). Slik du beskriver samtalen med faren hans, så høres han ut som han bryr seg om ditt ve og vel. Det er ikke sikkert han ser så blidt på hvordan hans egen sønn behandler samboeren sin.

I alle fall, så får eksen din noen ubehagelige spørsmål av foreldrene sine. Og det er bedre enn ingenting.

:fnise: I noen rema-poser faktisk, haha. Hadde faktisk gjort det samme.

Anonym poster: 33b267d3dd5f609c41c5a995f8960c05

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: I noen rema-poser faktisk, haha. Hadde faktisk gjort det samme.

Anonym poster: 33b267d3dd5f609c41c5a995f8960c05

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er utro

Anonym poster: 2b860dfce02eae27948cb9f58879b10d

No shit, Sherlock! :gjeiper:

Edit: Håper virkelig det går bra med deg, TS! "Ingenting" kan trøste deg nå; dette er jo virkelig svik på sitt verste. Sender deg allikevel noen gode tanker!

Endret av Dreamdrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere noen gang følt at verden klapper sammen og raser ned i skallen på dere? Det siste døgnet føles helt uvirkelig, hva faen har skjedd med meg og typen, forholdet mitt liksom, det føles som om alt gikk på full speed forward mens jeg følger etter for sen og ikke aner hva faen jeg går gjennom.

Må være sterk, må holde meg oppe, skal komme gjennom dette, men fy faen som det svir, fy faen som det vrenger hjertet mitt, fyyyyyyyyy faen som dette tar på...............

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid til å tenke over hva? Herregud. Jeg hadde sendt en melding og sagt 'det er da irrelevant hva du trenger tid til å tenke over, her er det ikke mer å hente. Farvel.' og så kjørt alle tingene hans til faren hans.

Ville absolutt kuttet all kontakt her. Ikke send flere meldinger enn én slik. Det virker som den beste måten her. Ikke gi ham noe av din tid. Han fortjener det ikke. Og ja, jeg vet alle sier 'men man må jo ha kontakt' og at det alltid er noe å snakke om. Jeg har gjort det motsatte, kuttet all kontakt etter et brudd, og det var det beste som kunne skjedd.

Anonym poster: 1769bf50ff09eec91ff00b294c419d51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke!! HERREGUD JEG KLARER IKKE å forholde meg til ham :( De fleste her sier at det går an å snakke ut, mange mener også at jeg skal drite i ham osv, men vet dere hva, jeg kan IKKE snakke med ham! Hadde han ringt meg nå så kunne jeg ikke tatt telefonen, eller jeg kunne tatt den og ikke et ord hadde kommet ut av munnen min. Jeg har virkelig INGENTING jeg skulle sagt til ham, er ikke det sjokkerende?

Hvorfor kan jeg ikke snakke til ham? Det er ikke det at jeg vil snakke med ham, men jeg vil rett og slett aldri høre fra ham mer i hele mitt liv, jeg vil ikke snakke, jeg vil ikke høre forklaringene hans på hvorfor han har behandlet meg slik, for det FINNES ingen gode grunner til å behandle noen slik, så det blir bare pisspreik alt samma uansett..

Han fortjener ikke tid til å tenke over noe som helst. I mine øyne er det for alvor slutt, helt over, og jeg lider under det nå, men jeg orker ikke å snakke mer med ham, kan ikke stole på at noe av det han sier er sant uansett..

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God natt

Lights out

Håper jeg føler meg litt lettere til sins i morgen..

Takk for støtte.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke!! HERREGUD JEG KLARER IKKE å forholde meg til ham :( De fleste her sier at det går an å snakke ut, mange mener også at jeg skal drite i ham osv, men vet dere hva, jeg kan IKKE snakke med ham! Hadde han ringt meg nå så kunne jeg ikke tatt telefonen, eller jeg kunne tatt den og ikke et ord hadde kommet ut av munnen min. Jeg har virkelig INGENTING jeg skulle sagt til ham, er ikke det sjokkerende?

Hvorfor kan jeg ikke snakke til ham? Det er ikke det at jeg vil snakke med ham, men jeg vil rett og slett aldri høre fra ham mer i hele mitt liv, jeg vil ikke snakke, jeg vil ikke høre forklaringene hans på hvorfor han har behandlet meg slik, for det FINNES ingen gode grunner til å behandle noen slik, så det blir bare pisspreik alt samma uansett..

Han fortjener ikke tid til å tenke over noe som helst. I mine øyne er det for alvor slutt, helt over, og jeg lider under det nå, men jeg orker ikke å snakke mer med ham, kan ikke stole på at noe av det han sier er sant uansett..

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Kjære ts,

Jeg reagerer veldig på dette og føler med deg! Jeg reagerer også på at faren gjør dette! Helt syyykt at han ba faren si dette til deg, men hvordan kan faren gjøre dette...seriøst? Hadde jeg bedt faren min, som er en velig oppegående og klok mann, om å si til kjæresten min at jeg trenger å tenke...Vet du hva han hadde svart : "Dette må du gjøre selv!" Hvem i huleste ber faren sin si ifra, og hvilken far GJØR DETTE ??? Jeg bare spør.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt

Lights out

Håper jeg føler meg litt lettere til sins i morgen..

Takk for støtte.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Kjære ts, skrev nettopp til deg om at jeg reagerer på at han ba faren om å si det, og at faren faktisk gjorde det...Høres helt vanvittig ut..Hadde vært noe annet hvis han var en ung gutt, men han er en voksen mann!

En ting til jeg vil spørre deg om : hvorfor lar du han ha kontrollen? Når han har gjort det på en sånn utspekulert måte, fikk deg til å føle skyld osv...Hvorfor ikke bare si at han kan glemme deg! Jeg vil ikke si hva du skal si, bare at du blir bevisst på at du lar han ha kontrollen når du venter istedenfor å ta affære selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg føler med deg, TS.

Jeg skjønner at det kan føles skummelt å skulle være alene, men det er faktisk ganske greit, spesielt når man tar skrittet fordi man er sterk, som du nå gjør. Ta vare på deg selv, få brukt kroppen litt (å gå en lang tur når du er sint og lei det er utrolig deilig), prøv å få solgt julegaven hans med litt fortjeneste og bruk pengene på deg selv. Gjør noe spennende med håret, kjøp deg noen nye klær, få rensket opp i leiligheten sånn at ingen av hans ting er igjen. Kanskje flytt litt rundt på møbler og dekor for å få leiligheten til å bli bare din, og ikke se ut som når dere bodde der sammen.

Du er heldig som har leiligheten i ditt navn, dere har ikke barn sammen, så du kan begynne å leve ditt eget liv som sterk, selvstendig kvinne som ikke lot seg tråkke på av en sånn drittsekk. Han prøvde seg med løgn og manipulering, og det fant du deg ikke i. Du er ikke en kvinne man skal bølle med! Husk det.

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...