Gå til innhold

Tok ham i løgn, si hva dere synes please :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller faktisk tok jeg ham ikke i løgn, han avslørte seg selv rett ut.

For et par måneder siden kom typen hjem fra et arbeidsoppdrag han var sendt ut på med jobben, han og halve jobben dro på et kurs eller noe sånt noe.

Begge helgekveldene festet de og moret seg, han ringte meg tidlig på kvelden, sa han elsket meg, jeg synes det var veldig koselig å høre fra ham :)

Søndag kveld skulle jeg hente ham da han kom med flybussen, men han kom ikke med flybussen. Ikke flyet heller, jeg ringte og ringte, men fikk ikke tak i ham, ble jo bekymret, jeg så flere av hans kollegaer som kom med den bussen, men de hadde ikke sett ham.

Ut på natta får jeg telefon om at han ikke kom med flyet fordi han forsov seg, de hadde festa hele natta og sovet bort dagen.

Greit nok, han skammet seg, lo litt av det, tullet litt om det, og vi avtalte at han tok første flyet dagen etter.

Da hentet jeg ham og alt var i orden, om enn litt.. rart mellom oss, vanskelig å forklare, men jeg valgte å se bort fra det og bare ha det fint.

På mandag reiser typen på møte igjen med jobben, en konferanse der han var sist gang.

Så sier han "sist gang var vi på sightseeing jeg og "Anne", kom ikke fort nok tilbake til hotellet, så flyet gikk jo fra meg".

Jeg blir litt sånn... eh.. og her er samtalen:

Jeg: Du og Anne? Var dere på sightseeing, på SØNDAGEN?? *FORVIRRA*

Han: Ja, du vet, men ikke bare Anne, vi var flere og, vi dro på en busstur for å se på noe kultur og sånn.

Jeg: Men.......... jeg husker veldig klart at du sa du ikke kom med flyet fordi dere festa og du sov hele dagen?

Han: Ja, jeg var jo sliten, men våkna også reiste vi på tur

Jeg: Men hvordan går det an, når de kolleagene dine kom hjem med flyet du ikke rakk? Rakk ikke Anne flyet heller, eller? *fortsatt meget forvirra*

Han: Herregud, jeg sier jo det, jeg forsov meg, så reiste vi på tur, så rakk jeg ikke flyet, skal du holde tredjegradsforhør så gidder jeg ikke å være her!

Så gikk han og smelte med døra.....

Og jeg er like forvirra..

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at han ljuger. Det er noe som ikke er som det skal. Jeg tror at han banger Anne. Kanskje på tide å gjøre det slutt?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du alle kollegaene hans komme med det flyet? Hvis ikke kan jo det være sant det han sier, hvis ikke så kan det nok ha skjedd noe.. Men tviler på han hadde nevnt Anne for deg om det hadde skjedd noe mellom de.

Anonym poster: 7527a4946e0490c1b2795ac46c320d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres litt suspekt ut. Om du ikke har begynnt å anklage ham med en gang, så synes jeg det virker litt rart at han tar sånn på vei om det ikke hadde skjedd noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er at han nevnte ikke Anne i første forklaring, men nå liksom, han hadde glemt at han hadde gitt meg en annen forklaring og begynte å forandre på historien :(

Vet ikke jeg..

Han ble rasende og storma ut, har ikke kommet enda, og her sitter jeg og skjønner ingenting, ikke hvor han var eller hva han gjorde, eller hvorfor han er så sint, jeg ble bare forvirra og ville skjønne ting :(

Ikke alle kollegaene var med fordi en del skulle videre til andre kontorer i den jobbkjeden, men flesteparten kom igjen.. Så det kan ikke ha vært så mange på den sightseeingturen som han påstod i allefall

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg ikke annet enn å grine....................

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har pult Anne.

Og grunnen til at han blir forbanna er for at du ikke skal tørre å grave mer i det.

Anonym poster: 9cda6911f34101582583f93b084f1348

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor han plutselig kom med ny forklaring helt uten oppfordring fra deg. Hva var poenget med å nevne Anne og sightseeing når du i utgangspunktet trodde han hadde festa hele dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig lei meg, prøver å ringe og sende meldinger, men han tar ikke telefonen, bilen er borte også :( :( Jeg vil bare snakke med ham, vil bare ha kjæresten, vil at alt skal være bra mellom oss, men det er ikke det nå.................... jeg driter i om han har vært på busstur med anne, det er det at han skjuler det, nekter å snakke om det, blir forbanna og kjefter og ikke lar meg spørre mer om det han sa

Jeg spurte aldri om hva mer som skjedde den helga, det bare plumpet ut av ham og jeg tror forsnakka seg rett og slett, at det bare datt ut av ham før han rakk å tenke.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffins:

muffins-J.jpg

Synonymer:

Eksempel:

  • Det er noe muffens på gang.

  • Det er noe muffens med det.

  • Det er noe muffens her.

  • Det er noe muffens i gjære!

  • Det er noe muffens her, Foster.

  • Jeg skal se om det er noe muffens.

Legg merke til at "det lukter..." ikke er et uttrykk.

Anonym poster: 9cda6911f34101582583f93b084f1348

Se her ja, der kan du se! Godt du rettet på meg, skjønner ikke hvorfor jeg skrev at det lukter muffins her, muligens fordi jeg har veldig lyst på noe søtt...

Uansett, syns dette var veldig trist å lese, håper som sagt at det ordner seg for deg TS, du får ta en prat med han når han kommer hjem..

Endret av Scampi
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke trygle ham slik, da. Stå opp for deg selv. Han har ikke lov til å bli rasende når han skylder deg en forklaring. Forhold deg helt rolig og si til ham at hvis han ikke har respekt nok for deg til å snakke om dette, så går du. Og da går du også. Det må jo snakkes om uansett, samme hva det er. Det er faktisk ikke et aktuelt valg for ham å bare storme ut og være sur.

Anonym poster: 1769bf50ff09eec91ff00b294c419d51

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo ingen grunn til å være sur på meg heller :(

Er forholdet mitt over? Jg er ikke klar for at det skal være over, jeg forventer ikke dette, jeg har ikke kommet dit at det er OK at det er slutt, får panikk bare av tanken!!

KAN IKKE FATTE AT HAN KAN HA VÆRT UTRO!!

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen grunn til at han skulle bli så sint hvis det ikke hadde vært noe han skjuler, desverre.

Noen fra jobben hans du kan forhøre deg med? Vet det blir å gå litt bak ryggen hans, men når du setter spørsmål ved tilliten burde han gjøre det han kan for å få den tilbake, ikke gjøre alt verre ved å bli sur for at du reagerer på hva som har kommet frem, han viser jo (u)bevisst at han har gjort noe han ikke vil snakke om, og bruker en så dum forsvarsmekanisme som fornektelse og aggresjon for å komme seg unna.

Ikke hør på de som sier "de har knulla", det hjelper deg ingenting. Prøv å snakk med han, få en forklaring og finn ut hva som eventuelt har skjedd.

Håper det ordner seg,

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...