Gå til innhold

Tok ham i løgn, si hva dere synes please :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Orker ikke lese gjennom hele tråden..Du mistenkte han for utroskap og hva skjedde så? Har han innrømt noe?

Anonym poster: 5eaaff0a5a92c0ce2cfb98aae9d2f405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Du skal IKKE gå til jobben hans.

2. Du har gjort mye han har fortjent nå, men det er samtidig lurt å ikke gå helt av skaftet - uansett hvor sint og lei deg du er.

3. Vær ærlig mot foreldrene dine og venner om hva som har skjedd, du trenger trøst og støtte.

4. Du vil sikkert ikke høre det; men hadde det ikke vært denne Anne, så hadde det vært en annen.

Til syvende og sist er det kjæresten din som var i et forhold med deg, og selv om det garantert er lettere å rette hatet mot en du ikke kjenner, så er det faktisk kjæresten din som har vært utro mot deg, Anne hadde ingen forpliktelser ovenfor deg og du vet ikke hva slags historier han kan ha servert henne om deg og deres forhold (selv om det er tydelig hun kunne hatt godt av litt mer moral).

:klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan svare deg før jeg stikker...

Jeg mistenkte ham ikke for utroskap, jeg ville ha forklaring på ting, MEN det kom aldri, for han har ikke snakket til meg siden han gikk sin vei den dagen.

Det kommer mer og mer frem at han er med den annehora. Han fikk faren sin til å ringe og fortelle meg at han trenger tid til å tenke over ting og tid fra hverandre.................

Mannen er 36 år og får pappsen til å gjøre sånt, jeg blir nesten imponert.

Så har jeg pakket dritten hans som jeg skulle kjøre til hans foreldre, jeg fant et bursdagskort fra anne som han har gjemt satans godt, der står det en tekst som beviser at de har hatt og har et forhold bak ryggen min.

I dag røk alle tingene jeg kunne dryle ned i fretexkontaineren, og jeg fikk sperret kortet hans, lykke til med å kjøpe blingbling til hora si.

Og jeg angrer ikke, natta.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Jeg oppdaget tråden din nå TS og har lest gjennom den, og sender deg en stor og varm klem. :hug: Håper du får sove godt i natt, selv om hodet svirrer med 1000 tanker og følelsene er på berg-og-dalbane-tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan svare deg før jeg stikker...

Jeg mistenkte ham ikke for utroskap, jeg ville ha forklaring på ting, MEN det kom aldri, for han har ikke snakket til meg siden han gikk sin vei den dagen.

Det kommer mer og mer frem at han er med den annehora. Han fikk faren sin til å ringe og fortelle meg at han trenger tid til å tenke over ting og tid fra hverandre.................

Mannen er 36 år og får pappsen til å gjøre sånt, jeg blir nesten imponert.

Så har jeg pakket dritten hans som jeg skulle kjøre til hans foreldre, jeg fant et bursdagskort fra anne som han har gjemt satans godt, der står det en tekst som beviser at de har hatt og har et forhold bak ryggen min.

I dag røk alle tingene jeg kunne dryle ned i fretexkontaineren, og jeg fikk sperret kortet hans, lykke til med å kjøpe blingbling til hora si.

Og jeg angrer ikke, natta.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Wow.. Jeg så også denne tråden litt sent, men jeg blir helt satt ut. Du skal være utrolig stolt over deg selv som faktisk gjennomfører alt dette, kaster han til helsike ut, alle tingene hans osv. Det er ufattelig mange kvinner der ute (og menn) som blir i et forhold til tross for at de blir behandlet som dritt, fordi de ikke føler seg sterke nok til å gå.

Du fortjener så mye bedre.

Men jeg må nesten le når du skriver når du er sint, er akkurat som å se meg selv, hahah :laugh:

Lykke til videre, alt skal nok ordne seg :hug::hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at du nå har fått bekreftet at han var utro mot deg, og at det tydeligvis har skjedd i lang tid med tanke på kortet du fant fra hun anne.

Jeg skjønner godt den tilfredsstillelsen du må ha fått med å kaste klærne hans, men synes du bør roe ned litt på hevnaksjonene når du velger å gjøre ting som kan slå tilbake på deg. Vet ikke hvordan det er med hensyn til å sperre andre sine kort på grunnlag av en oppdiktet historie, men å kaste alt han eier er da ihvertfall straffbart. Selv hadde jeg sikkert laget bål istedet, men like straffbart det.

Prøv å tenk fornuftig før du gjør noe mer, og ikke fokuser sinnet ditt på denne anne, det kommer der ikke noe godt utav likevel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist å høre at du nå har fått bekreftet at han var utro mot deg, og at det tydeligvis har skjedd i lang tid med tanke på kortet du fant fra hun anne.

Jeg skjønner godt den tilfredsstillelsen du må ha fått med å kaste klærne hans, men synes du bør roe ned litt på hevnaksjonene når du velger å gjøre ting som kan slå tilbake på deg. Vet ikke hvordan det er med hensyn til å sperre andre sine kort på grunnlag av en oppdiktet historie, men å kaste alt han eier er da ihvertfall straffbart. Selv hadde jeg sikkert laget bål istedet, men like straffbart det.

Prøv å tenk fornuftig før du gjør noe mer, og ikke fokuser sinnet ditt på denne anne, det kommer der ikke noe godt utav likevel.

Enig med kreps79. Forstår så godt at du er sint, kan bli veldig sint selv ( bla. på typen, som jeg forøvrig har vanskelig for å stole på...) , men ser at i det store å hele vil du vinne mest på å bare "bli borte" sånn som han, hev deg over det, ikke skrik om det til alle bekjente, jobben hans...si det bare til dine nærmeste. Gå sakte men sikkert videre og gjør ting som gjør deg godt! Hevn er ikke alltid det beste, det kan gå andre veien. Har hørt om tilfeller der f.eks en i forholdet er utro, så tar den andre igjen med å være utro senere...Dette vil jo ikke gjelde dere siden han tydeligvis er sammen med hun andre nå, men vil bare gi deg et bilde på at den type hevn ofte har motsatt virkning der den andre parten som tok igjen, følte seg enda verre!

Tenk på karma, det gjør jeg når jeg får lyst til å være jævlig med noen i form av hevn. Det var HAN som sviktet deg, og han gjorde det på en ufattelig svikefull måte...Jeg tenker at han vil få igjen på en eller annen måte. Kanskje Anne forlater han en vakker dag, finner en annen, eller noe skjer livet hans...Tenk sånn fremover. Du er helt uskyldig i dette og fortsett med det, gå videre med deg og ditt liv, det er og vil være det beste for deg og who knows , kanskje han t.o.m vil ha deg tilbake en dag, noe du selvfølgelig IKKE skal VURDERE engang, men prøver bare å forklare deg at alt har sin pris , og jeg tror han vil få sin karma tilbake i en eller annen form. Vær mot dine medmennesker slik at du vil at de skal være mot deg. Hev hodet , ikke mer hevn enn at du fordufter fra hans liv! Stillhet er ofte den værste hevnen ( noe du sikkert allerede har erfart..) Klem fra meg som tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer du deg gjennom TS! Skrik, bann, kjeft, vær full av raseri. Bare få det ut! Det vil gjøre forjævlig vondt den første tiden, men du overlever - det er nok en veldig liten trøst akkurat nå, men det gjør du! Du virker sterk, og du får tydeligvis ting gjort;) Det er det slettes ikke alle som får til! Masse klemmer til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problemer med å forstå hverken sinne eller alt det andre du føler, men ville vært litt forsiktig med sånne hevneaksjoner, både før det blir ulovlig og eventuelt tar av :)

Når det er sagt er jo denne fyren utrolig, at det går an å være så lenge borte uten å gi noe lyd fra seg hva som helst. Er jo åpenbart at det er han som har skapt denne situasjonen, og har ingenting å gjøre med at du ikke har vært bra nok eller noe annet. Når man har anlegg for å gjøre sånt spiller det nok liten rolle hvem som er hjemme tydeligvis, desverre.

Håper dagen i dag blir pittelitt bedre om ikke annet :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Høres ikke godt ut :klemmer:

Tror nok du skal klare å komme deg greit videre - det virker slik. Vær litt forsiktig med hevnaksjoner bare. Det gjør bare vondt verre på sikt.

Når det gjelder å sperre kortet er den helt på sin plass. Han stikker, tar ikke kontakt. Noe kan ha skjedd med han så da er det greit Du passer på litt ;)

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest hele tråden, og du er helt rå! Kjempetøft det du går igjennom nå, men som alle andre skriver, det vil føles bedre etterhvert. Ang. hevnaksjonene så synes jeg det bare er på sin plass!;) Du er kul. "lykke til med å kjøpe bling til hora si". Ler meg skakk!:D stå på! Klem til deg TS

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting har virkelig tatt av her.. Og vi har kun hørt den ene siden. La oss bare håpe det ikke viser seg at TS har en tendens til å være overdramatisk, kjæresten tok en hvit løgn om å ha forsovet seg, for å slippe mas over ingenting og trengte nå tenketid fordi han er dritlei drama eller ønsket å lære TS en lekse (angående det å være dramaqueen), ikke fordi Anne er hans elskerinne --> vips med KG i ryggen har TS sørget for at han har fått kortet sperret og mistet alle sine eiendeler..

Jeg sier ikke det ER slik, TS beskriver ham unektelig som en dust, bare at det er ok å huske, at av og til er forklaringen en annen enn man trodde og da er det greit å ikke ha hoppet til konklusjoner og brent absolutt alle bruer bak seg og attpåtil stå i fare for å bli meldt til politiet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære TS. Jeg skjønner så inderlig godt hvor vondt du har det nå, jeg skjønner fortvilelsen, ydmykelsen, redselen, spørsmålene og alt det andre du sliter med. Jeg har vært der, jeg har fått tilværelsen min snudd opp ned på et øyeblikk, jeg opplevde at min samboer, far til mine barn, klippen i mitt liv hadde et forhold til en ungjente 20 år yngre enn meg over lengre tid.

Så jeg vil komme med noen råd til deg selv om jeg skjønner at det kanskje er vanskelig å ta til seg akkurat nu. Men tro meg, jeg har vært der du er, jeg har tenkt de tankene du har, jeg har gjort en del av det du tenker å gjøre – og i ettertid ser jeg at en del skulle jeg så gjerne ha hatt ugjort. Ting som virker lurt og rett der og da kan fort noe du gremmes over i framtiden.

  • Du bruker KG til å få utløp for tankene og følelsene dine. Det er for så vidt bra, men vokt deg for å betro deg for mye. Jeg brukte også KG i forbindelse med mitt helvete, men da mer behersket. Alle de stygge ordene, alt hva jeg ønsket min x og den j… elskerinna hans skrev jeg ned for meg selv. Du aner ikke hva jeg klarte å spy ut av eder og galde, i dag er jeg glad det kun ble mellom meg og det jeg brukte som dagbok på den tiden. Boken ble for øvrig funnet fram nå i sommer og brent. Det var noe jeg hadde lagt bak meg.

  • Vær selektiv med hvem du involverer i situasjonen og hvor mye du deler. Har du noen nær venn eller venninne du kan snakke fritt med? Eller en fagperson, fastlege eller noe sånt? Selvsagt kan du fortelle dine nærmeste om hvorfor dere skilles, men detaljer bør du holde for deg selv. Jeg kjenner virkelig igjen ønsket om å plassere ansvaret, ønsket om å sverte han, men av erfaring vet jeg at det vil komme en dag hvor du angrer dersom mange har kjennskap til detaljene

  • Ikke dra til jobben hans! Du vil kun tape på det, de vil betrakte deg som psyko og han vil faktisk få sympatien. Tror du kan være sikker på at kollegaene enten allerede vet eller kommer til å skjønne hva som har skjedd og tro meg, mange vil fordømme han og kanskje du vil motta støtte fra hans kollegaer. Det opplevde i allefall jeg.

  • Ikke kontakt han mer. Ikke send mail, sms eller noe annet. Han fortjener overhode ikke din oppmerksomhet, du støtter opp om og forsterker egoet hans når du fortsetter å kontakte han. Kutt all kontakt, du kan være sikker på at han vil lure på hva som skjer, hvorfor du ikke lenger tar kontakt. Og tar han kontakt avviser du han. Han fortjener ikke og har ikke krav på din oppmerksomhet. Jeg skjønner du nå har et ønske og behov for å vite ting, men jeg tror det kan være like greit å ikke vite. Jeg presset detaljer ut av min x, det gav meg informasjon og bilder i hodet jeg gjerne skulle vært foruten...

  • Ta vare på deg selv. Har du mulighet for å ta noen dager fri? Kanskje dra til en venninne eller noe? Det høres kanskje overfladisk ut, men gjør noe for deg selv. Gå til frisøren, ta massasje, gå lange turer og få frisk luft. Føler du behov for å skrike og hyle og slå, så gjør det. Gå tur i skogen, i fjellet, i fjæra. Skrik til halsen er sår og lungene nesten kollapser. La frustrasjonen gå utover ei stakkars bjørk som kommer i din vei, løp til du ikke makter mer. Få det ut! Trust me, det kjennes så utrolig befriende ut etterpå. Og så innser man det humoristiske i det og får kanskje en latter med på kjøpet. Som muligens ender i gråt, men det er med på å komme igjennom dette.

Til slutt vil jeg bare si at det blir bedre. Jeg lover, det blir faktisk bedre. Jeg vet at det ikke kjennes slik ut akkurat nå, nå kjennes det ut som om man holder på å dø, sakte, men sikkert. Men du gjør ikke det, du skal gå videre og oppleve alle de fantastiske tingen livet ennå har i vente for deg. Bare du kommer deg gjennom de neste minuttene, timene, dagene… Plutselig har det gått en uke, to uker og du vil oppleve at det blir litt lettere dag for dag. Og en dag vil du være glad du er kvitt drittsekken. Hvor lang tid det tar vet jeg ikke, jeg vet bare at den dagen kommer.

Masse klemmer til deg, stå på. Du har jo vilje og styrke i bøtter og spann, hold på forbannelsen en tid du, det driver deg framover. Til du kommer deg opp i knestående igjen. Dette klarer du!!

Endret av Sign
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting har virkelig tatt av her.. Og vi har kun hørt den ene siden. La oss bare håpe det ikke viser seg at TS har en tendens til å være overdramatisk, kjæresten tok en hvit løgn om å ha forsovet seg, for å slippe mas over ingenting og trengte nå tenketid fordi han er dritlei drama eller ønsket å lære TS en lekse (angående det å være dramaqueen), ikke fordi Anne er hans elskerinne --> vips med KG i ryggen har TS sørget for at han har fått kortet sperret og mistet alle sine eiendeler..

Jeg sier ikke det ER slik, TS beskriver ham unektelig som en dust, bare at det er ok å huske, at av og til er forklaringen en annen enn man trodde og da er det greit å ikke ha hoppet til konklusjoner og brent absolutt alle bruer bak seg og attpåtil stå i fare for å bli meldt til politiet..

TS har funnet et 6 mnd gammelt bursdagskort fra elskrrinnen til samboeren hennes hvor det fremgår tydelig at de har et forhold.

Så her kommer det neppe en forklaring som renvasker samboeren.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååååhhhh TS....skulle ønske vi satt i samme stue, da vi begge er i samme stiuasjon.

Jeg er kommet litt lengre enn deg mtp tiden.

Jeg har vært der du er nå for 2-3 uker siden, da jeg hadde raseri annfall, og hevn gav meg god følelse. Hans klær ble også "borte", og jeg gjorde andre ting som ikke helt tåler dagens lys. Og tro meg, jeg angre ikke. Men det gjør han :)

Jeg er tidvis sint på han enda, og jeg uner han ikke noe. Men nå har han innsett at gresset ikke er grønnere på den andre siden, og prøver å få meg tilbake, noe som ikke kommer til å skje.

Lykke til TS, dette kommer du helskinna igjenom, men husk på at han kommer til å ta kontakt, ingen blir bare borte "over natten" etter så lang tid sammen. Tro meg, han lurer på hva du gjør på og hvordan du har det. Og da er det også god hevn å vise at du har det topp. Det skal du gi han!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting har virkelig tatt av her.. Og vi har kun hørt den ene siden. La oss bare håpe det ikke viser seg at TS har en tendens til å være overdramatisk, kjæresten tok en hvit løgn om å ha forsovet seg, for å slippe mas over ingenting og trengte nå tenketid fordi han er dritlei drama eller ønsket å lære TS en lekse (angående det å være dramaqueen), ikke fordi Anne er hans elskerinne --> vips med KG i ryggen har TS sørget for at han har fått kortet sperret og mistet alle sine eiendeler..

Jeg sier ikke det ER slik, TS beskriver ham unektelig som en dust, bare at det er ok å huske, at av og til er forklaringen en annen enn man trodde og da er det greit å ikke ha hoppet til konklusjoner og brent absolutt alle bruer bak seg og attpåtil stå i fare for å bli meldt til politiet..

Ja, det var nok derfor faren til mannen (på 36 år!) ringte for ham og avsluttet forholdet. :) Greit å ha pappa med på laget når man er sammen med en så hysterisk dame som TS... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate jeg har lest hele denne tråden og jeg er helt :sjokkert:

At en som har vært kjæresten din, den personen du skal dele livet med, kan behandle deg på den måten, for så å stikke av som en 12 åring og be pappa ringe deg! feige feige drittsekk!!

Jeg kan ikke se for meg hvor vanskelig det må være å pakke tingene hans å bli minnet på alt det gode dere hadde sammen, jeg begynner nesten å gråte bare tanken på å måtte gjøre det selv, men "godt" du fikk ett kraftig faceslap tilbake til virkeligheten med det kortet du fant fra Anne.

Og en annen ting, han og Anne har hatt ett forhold på siden, altså litt "spennende" for dem, de har møttes av og til og sikkert fått litt kick av det "ulovlige", men nå som du kastet ham ut, og han klynker seg tilbake til denne Anne, så blir det ikke det samme lenger, det er ikke sikkert de klarer å ha ett hverdagslig forhold slik som dere hadde, kan hende det bare var spenningen de var ute etter, og forhåpentligvis finner han ut at det ikke var verdt det!

Dette gjør jo alikevell ikke ting bedre for deg, utroskap er utroskap!!!

Og at han løper bort fra problemene sine, jeg vil spy av ham!

Min mann spurte meg en dag rett ut, om jeg var utro, ja jeg ble sjokket over spørsmålet for jeg har aldri gitt han enn grunn til å tro det, men jeg fortalte han helt ærlig at det hadde jeg ikke, og det er sannheten. Men jeg hadde alikevell ikke stukket av om jeg hadde vært det..det hadde gjort ting enda verre enn å snakke ut!

For en totalt absurd situasjon du må være i, alt snur seg for deg. Og du er så sinnsykt kul og ikke minst sterk som kommer deg gjennom dette selvom det gjør vondt! fader heller, jeg hadde også dumpa klærna og sperret kortet hvis jeg var i din situasjon, jeg hadde gjort alt det vonde jeg kunne gjort! Laget ett digert bål i hagen å brent alle gitarene hans!

Dette vil du komme hevet over, kos deg hos besteveninnen din, og du vil garantert føle deg bedre etter å ha tømt deg for henne, og hun kan slenge litt dritt om han hun også :hug:

Godt med så mange støttespillere på KG, det er ikke alltid lett å se ned i sin egen suppe når du er midt i den..

:blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var nok derfor faren til mannen (på 36 år!) ringte for ham og avsluttet forholdet. :) Greit å ha pappa med på laget når man er sammen med en så hysterisk dame som TS... :ironi:

Jeg synes fremdeles det har tatt helt av, lenge før noen "bevis" begynte å dukke opp. Og strengt talt var det vel ts som ringte faren og spurte om han hadde hørt fra sønnen. Tror ikke faren hadde tatt på seg oppgaven å si ifra om noe som helst, men at han fortalte hva sønnen hadde sagt til ham. There's a difference..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...