Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe skjønner ikke hvordan dere ikke kan synes David er morsom. Rir rundt på enhjørninger og kaster konstant parmesan! Haha

Anonym poster: 076f7dc182d79c30abf8c3c89b85ca03

Skrevet

Jeg likte ikke skrik-i-seng-greia... Ungen gråt jo :(

Skrevet

Hehe skjønner ikke hvordan dere ikke kan synes David er morsom. Rir rundt på enhjørninger og kaster konstant parmesan! Haha

Den fikk han poeng for her ;)

Skrevet

Syns Calle/Kalle er så oppskrytt jeg. Han var liksom kun kjent fordi han var tynn og såg rar ut og aldri klippet/børstet/vasket håret sitt.

Liker bedre David sin stil jeg ;)

Synes ikke Magnus er så morsom heller.

Skrevet

Og så da David var ute på gata og tok mobilen i fra hun dama som satt og snakket med datteren (i telefonen) og sa: Jag skal bli din ekstra-pappa!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tid for hobby :skratte:

Endret av Gjesten
Skrevet

De gikk i går med Halloween-greiene, for det var da det snødde her! Og han ene sa "er ikke det i morgen, da?" ;)

HAHAHA, den hobbygreia! Lo så jeg fikk vondt i magen!! De er så kule! Men det må gjøre vondt å dette rundt inni der!

Trist med siste Kirgisistan-video!!

Magnus kan godt bli i New York for min del...!

Skrevet

Jeg satt med fullstendig latterkrampe selv. Det må være utrolig gøy å lage der der tror jeg. Jeg fikk veldig lyst til å ligge i den hengekøyen mens de kjører rundt, det må jo være som en lite berg- og dalbane! :jepp:

Skrevet

Haha, ja det virker som de har det utrolig morsomt når de lager det! Tror de spilte inn alle på samme gang, den gangen de hadde søndagschat og måtte stikke innimellom for å filme. Da var de visstnok i en hangar i Hokksund.

Jeg skal i studio på tirsdag!!! :hoppendeglad: Til søndagsinnspillinga neste uke.

• Liker 1
Skrevet

Her og.

Kjempe episode! De er så hysterisk morsomme.. Satt her og lo høyt jeg. Skjønner ikke at de kom på det med Kirgisistan jeg, og at de klarte å gjennomføre så bra.

Misunnelig på deg Rainbow som skal i studio. Du får fortelle alt om hvordan det var når du er tilbake da :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre! Har vært der to ganger før også, tjihi! Kjæresten og jeg bestilte likegodt billetter én gang i måneden, hehe!

Det kuleste er å sitte å se på dem når de ser innslagene. Hvordan de smiler og sånn. Og alt når de gjør feil og må stoppe. Men de er egentlig veldig profesjonelle sånn sett, har vært på andre programinnspillinger med mye mer stopp og feil. Ylvis har mest overganger som må tas igjen. Og sist rota Bård til dansen på starten, så da måtte de ta hele den igjen.

Utrolig at det går an å være så morsomme og talentfulle! :rodmer:

Skrevet

HAHAHA, den hobbygreia! Lo så jeg fikk vondt i magen!! De er så kule! Men det må gjøre vondt å dette rundt inni der!

Trist med siste Kirgisistan-video!!

Magnus kan godt bli i New York for min del...!

Ja, også når Bård fanget Vegard med teltet fordi de plutselig vippet containeren eller hva de filmer i :hoho:

Enig! Magnus er ikke morsom synes jeg.

Skrevet

Åh, heldig! Vi er litt trege på sånt vi. Vi er mer der at "det må vi gjøre!" "ja da bestiller vi da - Åh, nå var det visst forsent" :fnise: (Må bare presisere at vi ikke er så trege på alt da hehe)

Skrevet

Åå du er heldig Rainbow! Du må fortelle ALT når du kommer tilbake! (og det er lov til å filme litt ;) )

• Liker 1
Skrevet

De har containeren bakpå en trailer som kjører fort, svinger, bråstopper etc. Var hvertfall det ifjor, for de viste det på siste episode av "Dagens spørsmål".

Ja, det var morsomt! De ordner og fikser, og BAM så raser alt og de detter bak sofaen og oppi bokhylla og krasj på hverandre. Ler meg ihjeeel!!

Dere får dra i neste sesong, da!! :D

Skrevet

Tjihi, det er IKKE lov å filme litt, for det var det noen som prøvde sist og da sa innspillingslederen kraftig i fra, og Bård simulerte en pistol mot hodet for hva som ville skje om noen prøvde seg! :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

(...)

Dere får dra i neste sesong, da!! :D

Jaaaa! Gikk inn for å se, var jo ikke dyre billetter, men det var selvsagt ikke noen ledig. Har egentlig ikke tenkt på at man kan kjøpe billetter for å være publikum, skal huske det til neste sesong. Da vil jeg!

Skrevet

Ja, det er jo bare 95 kroner eller noe, det er det virkelig verdt! Jeg har så lyst til å møte dem etterpå, men aner ikke om det er mulig. Har bare vært på tidligforestillingen før, og da forsvinner de backstage og forbereder seg til neste sending.

Men oooh det hadde vært gøy! Og litt skummelt, hehe!

Skrevet

Magnus er jo morsom! Har dere sett "Svensker er mennesker"? Jeg syntes i alle fall at han var vittig etter det. :)

Anonym poster: 4cfb68ed85424908d8ff4c84c885e251

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...