Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Tjihi, det er bra! Jeg er også sånn, har sånn ekstrem-hang-up på ting, og så tar det litt av! Eller veldig, da! Bra kjæresten min også har hang-up på den, men hun sitter ikke på youtube for å se etter Ylvis-ting hele tida, da, hehe!

"Jeg klarer ikke å si maale...." :hoho:

Nå ser det ut som det er du som har starta tråden, og ut av det blå begynner å snakke om sparking!:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha det er sant, det! Men det er helt i orden, det innlegget har fått seks plusser, så :fnise:

Nå hører jeg faktisk på Sonho Meu hver kveld mens jeg pusser tendene. Dør litt av meg selv i blant :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg tok også opp brille programmet og skal se på det i dag. Gleder meg. Nå var det nettopp reklame for showet i morgen, gleder meg til det også!

Er nok ikke like "gale" som dere, har ikke googlet og lest om privatliv etc, men synes virkelig de er fantastiske. Skal i alle fall få med meg det neste forestillingen dems. Jeg har den første på dvd :D Må se det igjen snart.

Også vurderer jeg sterkt å få meg TV Norge abo for en mnd bare for å kunne få sett sesongen fra i fjor! Med Calle fra raske menn så må den jo har vært bra. Skjønner ikke at jeg klarte å gå glipp av den, er det mulig??

Edit orddelingsfeil ..

Endret av Ixnay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ble egen fantråd forresten, tittelen på den andre var jo ikke helt passende med den retningen tråden tok. Bare overkjørte alle de som klagde over humoren - I like it!! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ble egen fantråd forresten, tittelen på den andre var jo ikke helt passende med den retningen tråden tok. Bare overkjørte alle de som klagde over humoren - I like it!! :5:

Det var jo det beste med tråden :hoho:

Jeg var ikke alltid "gal" jeg heller, men det ble som sagt en hang-up. Jeg så ikke på sesongen i fjor heller. Har alltid syntes de gutta er herlige, men har nylig oppdaget nøyaktig hvor bra det hele er :jepp:

Men bare vent til de slutter å være på TV, da går det nok over ganske fort, helt til det begynner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo det beste med tråden :hoho:

Jeg var ikke alltid "gal" jeg heller, men det ble som sagt en hang-up. Jeg så ikke på sesongen i fjor heller. Har alltid syntes de gutta er herlige, men har nylig oppdaget nøyaktig hvor bra det hele er :jepp:

Men bare vent til de slutter å være på TV, da går det nok over ganske fort, helt til det begynner igjen.

Hihi ser den! Kommer til å bli trist når ikke programmet er på tv lenger.. Glad for å høre at det er en sesong til underveis (leste det i tråden her, sant???!) *håper - håper - håper - at jeg leste riktig* :jepp:

(ubruklig skriveferdigheter i dag tydeligvis!)

Endret av Ixnay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant, man må ha påfyll for å holde det ved like!

Ja, vi overtok den tråden ganske voldsomt, kan man si! Tjihi! Skeptikerene og kritikerne drukna litt i galskapen! :fnise:

Dere må få dere TVN-abo og se alle de gamle episodene! Nesten så jeg vurderer det selv om jeg har sett dem. Er sykemeldt pga en ryggoperasjon og sitter på nett nesten hele dagen, så noe må man jo bruke tida på!

Ja, jeg har lest et sted at de da forrige sesong var ferdig hadde skrevet kontrakt for to sesonger til. Altså denne og én til. Og Bård sa det i chatten også. At først er det turné og så nytt show.

Herlighet, nå kom jeg på at KG ligger helt åpent ute i internettland, og om de googler seg selv litt og havner her inne kan de lese det! *nervøs latter* Jaja, da finner de ut at det er voksne gærningfans også, ikke bare tolvåringer, hehe!

Jeg har Ylvis III på Dvd, skulle ønske de hadde putta de to første showa på dvd også!

Ja, Ixnay, hva DREV du med i fjor høst? Gjesten har funnet ut at det umulig kan ha vært viktigere enn Ylvis det hun holdt på med, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo nesten bare vært koselig for dem å lese dette. Hvis de ikke visste før at de blir satt pris på, ville de skjønne det fort :fnise:

Jeg er faktisk nesten litt glad for at jeg aldri har møtt dem, for jeg aner ikke hvordan jeg ville vært. Jeg blir i grunnen ikke star struck, synes ikke det er så stort med kjendiser liksom, men Vegard Ylvisåker ville muligens være den ene som kunne sette meg ut. Muligens fordi jeg har en fullvokst crush på ham :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ylvis III er jo faktisk utrolig bra! Har veldig lyst til å se det nye, håper det kommer på DVD det og. Jeg tror faktisk det jeg liker aller best av det de gjør, er det som ikke virker som ordentlige sketsjer, men som ser ut som det er ekte. Sånn som Peer Gynt-sketjen og dette:

:hoho:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Ylvis 4 i fjor! Bortsett fra at sluttnummeret som jeg ikke skjønte så mye av syns jeg det var veldig morsomt! Hehe, "Oslofolk" er en søt greie! Jeg liker også det som virker improvisert. (Selv om det ikke nødvendigvis er det i det hele tatt, hehe)

Hehe, jeg har vært litt hang-up på mange kjente før, mest utenlandske, men har alltid klart å oppføre meg normalt og fint (kanskje bortsett fra da jeg var 17 og møtte yndlingsboybandet mitt). Men jeg er redd for at å møte Ylvis vil forvandle meg til en fjortenåring som sier "hehe...atte....heeehhhhhh". Men samtidig har jeg fryktelig lyst til å møte dem og ta bilde med dem.

Litt flaut det med alderen, men....

Jeg har alltid vært Vegard-fan, men denne sesongen har jeg fått skikkelig Bård-dilla. Så veksler litt med denne crushingen. :rodmer: Kjæresten og jeg ler av hvor "betatt" lesbeparet er, hehe!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror virkelig jeg må det altså! Ingen dum idé for deg som går hjemme, hva er vel bedre å slå i hjel litt tid med?

Hurra, Hurra HURRA! Mer Ylvis kommer altså! :hoppendeglad:

Enig, i at de andre to også skulle vært å få på dvd! Skulle egentlig ønske flere standup show ble tilgjengelig på dvd, det er jo skikkelig god underholdning da. Håper Ylvis gutta leser dette og får i stand dvd salg av de to første showene!

Uff, si det. Er jammen ikke sikker på hva jeg styrte med i fjor høst jeg, men er enig – det kan umulig ha vært viktigere enn å ha fått med seg Ylvis :P Nei, får bare gjengjelde ved å få meg et abo på TV Norge. Greit å sponse de med en 50 lapp når de har valgt å ha et så bra show på kanalen (håper ikke det er bindingstid forresten!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, det er litt herlig at du crusher sånn, regnbuen :fnise: Min Vegard-elsk har bare blitt større. Jeg oppfatter Bård som litt klysete, men det kan vel ha å gjøre med at han blir fremstilt som "den pene".

Ixnay: Abo er nok en god idé, ja. Jeg ville nok gjort det øyeblikkelig hvis det ikke hadde vært for at jeg allerede soser bort mye tid som burde brukes på studiene. Kanskje når semesteret er over :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, er glad min kjære gjør det også, så kan vi crushe sammen!

Vegard er vel (om man skal dømme utfra det de sa under innspillinga av Kirgisistan-hiten og diverse andre hint) den stille og rolige, mens Bård er mer festeperson og eh...tøff lissom? Han fikk jo lyst til å rydde litt med det samme han fikk krøller! ;)

Syns de er kjekke og gode godgutter begge to, jeg!

Er nok vel verdt å ta et abo, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaaa jeg elsker å lese her og se at vi er fler som har totalt hang-ups og googler og snoker og internett-stalker:D

Jeg kan iallefall stå frem med en serious crush på bård! :P

Og håper nesten de leser dette sånn at de kan fikse ylvis 1 og 2 på dvd! Jeg kunne godt betalt så mye for det at de tjente inn igjen alt bare på mitt kjøp.

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegard er vel (om man skal dømme utfra det de sa under innspillinga av Kirgisistan-hiten og diverse andre hint) den stille og rolige, mens Bård er mer festeperson og eh...tøff lissom? Han fikk jo lyst til å rydde litt med det samme han fikk krøller! ;)

Ja! HAHA jeg lå så jeg grein da jeg så det!

"Kanskje det er derfor jeg er hyggelig og du er kjip? På grunn av krøllene mine?"

"Ja, jeg føler meg ikke akkurat som om jeg har lyst til å tømme en minibar nå. Jeg har lyst til å rydde litt"

:skratte: :skratte: :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de er kjekke og gode godgutter begge to, jeg!

Jada, det er jo klart de er det. Jeg har overhodet ikke noe imot Bård, jeg blir bare overbeskyttende overfor Vegard :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehehe, så søtt! Overbeskyttende! Er bra du passer på’n! ;)

:hoho: Ja, det var utrolig morsomt. Og Vegard skjønte lissom med én gang hva Bård mente. "Kanskje det er derfor jeg er....sånn som jeg er?" "Åja, SÅNN, ja!".

Har du sett på gamle twitter-bilder? Der Bård passer en liten unge som tegner på gulvet (regner med at det ikke er hans egen unge, siden han skriver sånt som "bare to timer igjen nå...", så kanskje det er Vegard sin?), og så tar han bilde av at han "tvinger" ungen til å vaske gulvet selv etterpå. :laugh:

Haha, bra vi er flere AB! Kanskje vi trenger terapi? Eksponeringsterapi? ;)

Det rare er at alle jeg har vært fan av, band, enkeltartister, skuespillere, tv-folk, komikere....har vært menn. Freud hadde sikkert hatt noe å si om det der! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare er at alle jeg har vært fan av, band, enkeltartister, skuespillere, tv-folk, komikere....har vært menn. Freud hadde sikkert hatt noe å si om det der! ;)

Kanskje du er skap-bifil? :fnise: Freud hadde bare vært fornøyd, fyren kan da umulig ha trodd på homofili. Idioten :gjeiper:

Endret av Gjesten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er skap-bifil? :fnise: Freud hadde bare vært fornøyd, fyren kan da umuli ha trodd på homofili. Idioten :gjeiper:

Haha, nei, det gjorde han sikkert ikke. Kanskje han ikke hadde hørt om det engang! Også liker jeg bare personlighetene og ansiktene, da. Litt som en barneskole-crush! Tjihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...