Gjesten Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #181 Skrevet 31. oktober 2012 Tjihi, det er IKKE lov å filme litt, for det var det noen som prøvde sist og da sa innspillingslederen kraftig i fra, og Bård simulerte en pistol mot hodet for hva som ville skje om noen prøvde seg! :gjeiper: Nei, men!
Gjesten Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #182 Skrevet 31. oktober 2012 Priceless: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151257135821509&set=a.10150238460356509.345301.23945001508&type=1&theater 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #183 Skrevet 1. november 2012 Denne tråden er ikke bra for min indre Ylvis-fangirl <3<3 Min kjærlighet for Ylvis ble bekrefta ytterligere den dagen jeg traff dem på en bensinstasjon! Fikk ett søkk i magen jeg aldri har kjent maken til og ble heelt fnisete fjortis! Begge hadde med seg damene sine og ble ikke akkurat mindre forelska (les:misunnelig) av å se hvor søte de var sammen. Skikkelig flørtete, tror det var Bård som gikk og løfta på kona (?) si. Utroliiiiig søte in person, turte ikke å si noe da, men aldri før har jeg vært så OBS på hvem som stod en halv meter bak meg i køen. Haha. Anonym poster: ce7213aeb5f5f937ac6909b5f3812b4a 2
TheHairyToothfairy Skrevet 1. november 2012 #184 Skrevet 1. november 2012 jeg kan jo fortelle en liten historie fra Ylvis III-turneen i 2008. Siste uken vår av den turneen foregikk på nord-vestlandet. På måløy var vi på en liten tur inn i måløy sentrum for å få få litt mat og handle litt julegaver. Vegard snakket på veien inn dit om en hobbyforretning han hadde sett der en gang før, vel vitende om at jeg er en sucker for modellbyggesett og radiostyrte leker. Det ble slik at jeg og han etterpå var maniske på å finne denne butikken, noe som biste seg å ikke være så lett selv på en så liten plass. Men vi fant den, og vi ravet der inne alle seks stykker mens vi tittet på fantastiske modeller (og noen svidde av ganske mye penger, det kan ha vært meg). Mens jeg var opptatt med å glane på en modell jeg ikke hadde sett på mange herrens år, så fant resten av gjengen en slik modul-rakett. Dette er raketter du bygger opp med fuel-enheter og utskytningsrampe - når de fyres av så går de ganske langt opp i luften for så å falle ned i fallskjermen som utløses fra den. Målet med slikt er å få de til å gå høyest mulig. Denne greien hadde de andre altså bestemt at den skulle vi fyre opp før showet på Måløy. Alle skulle spleise, og det var stor enighet om at dette ville bli en formidabel suksess og utrolig mye moro. Hadde noen gjort noe sånt før? Nei. Men en gang skulle jo være den første. Greia med Måløy i desember er at det blåser ganske mye. Før showet ble det aldri rolig nok sånn rent værmessig til at vi fikk sjanse til å fyre greien opp, så vi avtalte alle sammen at denne skulle opp neste uke på første showet vårt da. Som ville bli Sogndal. Alle var enige, og vi spilte fotball istedet minuttene før showet. Neste uke kom, vi kom til Sogndal og lastebilen med alt utstyret hadde et uhell på veien dit, slik at get in ble noe forsinket - og vi fikk alt for dårlig tid til å rigge opp til showet. Det var ergo ikke tid til å tenke på noe rakett. Denne måtte fyres av på neste show, som ville bli på Voss dagen etter. Voss var nest siste, det aller siste showet skulle være i Grieghallen i Bergen - og vi så alle urimelighetene med å fhyre av leketøyet vårt midt inne i Bergen sentrum. Det måtte bli Voss. Neste dag kom, vi entret Voss og var egentlig bare veldig skuffet. Vinden var ikke noe mindre her enn på Måløy. Vi ventet lenge på at det skulle bli roligere, men det skjedde ikke. Vegard bestemte seg for at dette ikke var akseptabelt, den raketten skulle opp allikevel. Det ble enstemmig vedtatt, mot all fornuft og bedre viten. Vi tasset alle sammen ned til vannkanten i mørket og vinden, og begynte bygge denne raketten. Ingen hadde tenkt på at det kanskje var en ide å gjøre dette først, innendørs. Det fikk så være. Vi stilte oss i en liten klynge og bygget i lyset av mobiltelefoner mens kulden bet i fingrene. Vi gjorde hvert byggeskritt etter tur så vi fikk varmet hendene. Utskytningsrampen ble satt på skrått ut over vannet, fordi vi teknisk anlagte av oss anslo at raketten ville bli tatt av vinden og forsvinne for oss om vi skjøt den rett opp. Litt klunder med avfyringen gjorde stemningen bare mye bedre når faenskapet endelig tok av. Masse lykkebrøl. Vi så egentlig ingenting fordi det var så mørkt, men lyden av det hele var mer enn godt nok for den kalde gjengen fra Bergen. Raketten så vi aldri igjen, vi var mer enn fornøyde med den ene avfyringen! 4
Rainbow Skrevet 1. november 2012 #185 Skrevet 1. november 2012 Nei, men! Haha, wow, DET har du rett i, det er lov å filme og ta bilder når det ikke er opptak! Priceless: https://www.facebook...&type=1 Virkelig, haha, herregud!!! Må se det klippet igjen i dag, kjenner jeg! Denne tråden er ikke bra for min indre Ylvis-fangirl <3<3 Min kjærlighet for Ylvis ble bekrefta ytterligere den dagen jeg traff dem på en bensinstasjon! Fikk ett søkk i magen jeg aldri har kjent maken til og ble heelt fnisete fjortis! Anonym poster: ce7213aeb5f5f937ac6909b5f3812b4a Awwww!! Så utrolig søtt!! Morsom følelsesmessig reaksjon du fikk der. De hørtes kjempesøte ut med damene sine. Godgutta! jeg kan jo fortelle en liten historie fra Ylvis III-turneen i 2008. (...) Så utrolig morsomt! Denne posten reiser egentlig en hel del spørsmål, Preacher! Hva slags fantastisk jobb har du, som har vært med gutta på turné? Har du flere historier? Kjenner jeg ble skikkelig misunnelig nå, altså! Utrolig artig med den raketten, ser for meg en gjeng gutter som går bananas i den butikken og som hele resten av turneen egentlig bare tenker på hvordan de skal få fyrt opp rakett i mørket med full motvind!
TheHairyToothfairy Skrevet 1. november 2012 #186 Skrevet 1. november 2012 hehe, tror jeg skal være litt restriktiv med historiene fra den tiden, men kanskje jeg deler litt sånne små drypp innimellom? ansvaret mitt under turneen var logistikken av sceneriggen og kulisser fra get in til get in. 1
Rainbow Skrevet 1. november 2012 #187 Skrevet 1. november 2012 Små drypp tas imot med stor takknemlighet! Kult! Det må ha vært morsomt å være med på et såpass stort prosjekt og reise rundt i Norge med det!
Gjesten Skrevet 1. november 2012 Forfatter #188 Skrevet 1. november 2012 Ojj, så moro! Takk for historie, ThePreacher! Smådrypp er velkomne
Rainbow Skrevet 1. november 2012 #189 Skrevet 1. november 2012 Virkelig veldkomne! Kom forresten på at de må ha tatt opp Halloween-greia allerede mandag. Det var DA det snødde. Hehe! Og på tirsdag er det jo innspillingsdag og da er alle innslagene gjort ferdig. Jeg posta "Tid for hobby"-innslaget i humortråden. Noen sa at hun syns det var irriterende og overdrevent! Jaja, sånn er det å ha forskjellig humor! 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #190 Skrevet 1. november 2012 Det heter I Måløy !! Anonym poster: 076f7dc182d79c30abf8c3c89b85ca03 Anonym poster: 076f7dc182d79c30abf8c3c89b85ca03
Gjesten Skrevet 1. november 2012 Forfatter #191 Skrevet 1. november 2012 Jeg posta "Tid for hobby"-innslaget i humortråden. Noen sa at hun syns det var irriterende og overdrevent! Jaja, sånn er det å ha forskjellig humor! Whaaaaat? Det var jo supermorsomt!
TheHairyToothfairy Skrevet 1. november 2012 #192 Skrevet 1. november 2012 (endret) borte. men kanskje det dukker opp noe annet gøy fra backstage senere Endret 1. november 2012 av ThePreacher
caskerette Skrevet 1. november 2012 #193 Skrevet 1. november 2012 Herlig med Ylvis-fantråd Hilsen en annen dame i 30-åra som blir som en fjortis med de gutta på skjermen. Jeg gikk også glipp av forrige sesong, trodde vel det var mer sånn Senkveld-opplegg. Kjenner jeg TVNorge rett, er det lov å håpe på reprise. 1
Rainbow Skrevet 1. november 2012 #194 Skrevet 1. november 2012 (endret) en liten gulrot. tar linken bort etterhvert, så nyt den mens dere kan! Tjihi, kult! Taaakk! Endret 1. november 2012 av Rainbow81
Rainbow Skrevet 1. november 2012 #195 Skrevet 1. november 2012 Herlig med Ylvis-fantråd Hilsen en annen dame i 30-åra som blir som en fjortis med de gutta på skjermen. Jeg gikk også glipp av forrige sesong, trodde vel det var mer sånn Senkveld-opplegg. Kjenner jeg TVNorge rett, er det lov å håpe på reprise. Jeg er et år eldre enn Bård, men crusher på dem likevel! Eller du kan gjøre som flere her inne må, kjøpe deg et abo på nett-tv’n deres!
Gjesten Skrevet 1. november 2012 Forfatter #196 Skrevet 1. november 2012 en liten gulrot. tar linken bort etterhvert, så nyt den mens dere kan! Ooo takk
Dragonfly84 Skrevet 1. november 2012 #197 Skrevet 1. november 2012 Priceless: https://www.facebook...&type=1 Aawww, de er så fantastiske! Og sexy! Og fine! ...og jeg er jo egentlig lesbisk... Men de er så søte og kule og morsomme! Og kjekke... Spesielt Bård Og Vegard er så morsom! *host* Eh, jeg er egentlig ikke hetero, altså. Jeg bare gjør et unntak for de eneste i verden som får bergensdialekta til å høres heeeelt ålreit ut.
Rainbow Skrevet 1. november 2012 #198 Skrevet 1. november 2012 Du også? Haha, Ylvis-sjarmen slår tydeligvis gjennom heterofilteret til flere!
Dragonfly84 Skrevet 1. november 2012 #199 Skrevet 1. november 2012 Du også? Haha, Ylvis-sjarmen slår tydeligvis gjennom heterofilteret til flere! De har skikkelig drag på lesbene, tydeligvis 3
Ixnay Skrevet 1. november 2012 #200 Skrevet 1. november 2012 (endret) hehe, tror jeg skal være litt restriktiv med historiene fra den tiden, men kanskje jeg deler litt sånne små drypp innimellom? ansvaret mitt under turneen var logistikken av sceneriggen og kulisser fra get in til get in. Ooh lucky Må si jeg er litt nysgjerrig, er gutta like OK som de virker på tv? Jeg sitter med inntrykk av at de er så sympatiske. Endret 1. november 2012 av Ixnay
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå