Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

TVV: Er det deg han står foran på 1.01 i denne videoen?

I så fall er jeg nødt til å spørre hvordan du klarte å la være å le, for jeg hadde knukket fullstendig sammen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niks, jeg er på 0.59 :)

Haha, nei de måtte nok gjøre det et par ganger. Både pga jeg lo, men også fordi Bård lo fordi han hoppet jo på meg sånn at jeg datt. De tok masse klipp siden de var så uenige om han bare skulle "hoppe" på meg eller om han skulle gjøre det på de andre også. Det var en utrolig rar opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, jeg er på 0.59 :)

Haha, nei de måtte nok gjøre det et par ganger. Både pga jeg lo, men også fordi Bård lo fordi han hoppet jo på meg sånn at jeg datt. De tok masse klipp siden de var så uenige om han bare skulle "hoppe" på meg eller om han skulle gjøre det på de andre også. Det var en utrolig rar opplevelse!

Jeg ler meg skakk når jeg ser på det klippet akkurat da du er der ca, og når han skriker i ansiktet på hun andre. Det er jo helt latterlig morsomt :fnise: Men jeg hadde aaaaldri klart å holde meg seriøs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, det verste med det var at jeg ikke fikk noe annen beskjed enn å stoppe akkurat der, så plutselig kommer han skrikende. Jeg skvatt så mye at jeg falt på bakken og alle begynte å le, så nei, det var ikke så lett, haha!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Hoppa han på deg så du datt! Skjønner godt det var vanskelig å holde deg seriøs! Også må det ha vært veldig morsomt når han faktisk må skrike og hyle med vanlig stemme, for de legger vel på dubstep-miksinga etterpå, dere hørte det ikke på høytaler eller noe?

Han er kjekk i singlet og skinnjakke, assa!

Vet ikke om det er helt trygt for andre å vite hva som skjer inni hodet ditt når du tenker på Vegard, jeg, Gjesten! :fnise:

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, det verste med det var at jeg ikke fikk noe annen beskjed enn å stoppe akkurat der, så plutselig kommer han skrikende. Jeg skvatt så mye at jeg falt på bakken og alle begynte å le, så nei, det var ikke så lett, haha!

HAHAHAHA; seeer det for meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, det verste med det var at jeg ikke fikk noe annen beskjed enn å stoppe akkurat der, så plutselig kommer han skrikende. Jeg skvatt så mye at jeg falt på bakken og alle begynte å le, så nei, det var ikke så lett, haha!

Oops, flaut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er helt trygt for andre å vite hva som skjer inni hodet ditt når du tenker på Vegard, jeg, Gjesten! :fnise:

Det egner seg definitivt ikke for de under 18 i alle fall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hørte sangen på CD-spiller, han han sang med i virkeligheten også, så ja, han skreik ordentlig inn i øret mitt, hehe. Det som er rart er at jeg synes ikke han var så kjekk under innspillingen (Vegardjente) men da jeg så videoen var han jo veldig kjekk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, ser det på den "Ja, hos oss kan allting skje"-promoen deres, når de tar vekk bakgrunnslydene og det egentlig bare blir en masse hyling! Morsomt!

Så han ble kjekkere når han ikke var to cm unna øret ditt? :fnise:

Jeg har alltid vært Vegard-jente før, men nå har det skjedd et eller annet der jeg veksler og liker begge om hverandre.

Haha, nei, DET tror jeg på, Gjesten! Når en tulletekstlinje kan få deg til å spinne videre på historien i en helt annen retning enn det videoen egentlig gjør! Hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eller jeg synes begge er kjekke, men da jeg kom på innspilling ble jeg litt "skuffet". Det regnet og han var kledd og sminket så rart og annerledes enn vanlig, men han var jo kjekk, bare ikke SÅ kjekk, heheheh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, ser det på den "Ja, hos oss kan allting skje"-promoen deres, når de tar vekk bakgrunnslydene og det egentlig bare blir en masse hyling! Morsomt!

Hva er det for noe? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EADSFBGHVDJNDGHVATYUDIT%$&/(!!!!!

Det er hva jeg føler når jeg leser at du har blitt kjent med bård. Hahahaaaa. Ikke misunnelig. Neida.

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det for noe? :klo:

Det er sånn promo-reklame-ting for programmet. Klipp fra forskjellige ting i sesongen, alt fra Kirgisistan-videoen til Dubstep. Uten musikk, så det er masse skriking og lyder, også slutter det med at Vegard sier "hos oss kan allting skje" før han trykker på en knapp sånn at noe sprenger bak dem. Går på tv som reklame innimellom.

EADSFBGHVDJNDGHVATYUDIT%$&/(!!!!!

Det er hva jeg føler når jeg leser at du har blitt kjent med bård. Hahahaaaa. Ikke misunnelig. Neida.

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Haha! Ikke jeg heller. Ikke i det heeeele tatt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig å høre fra folk som har møtt dem og kjenner dem! Og så gøy det må ha vært å være med på den innspillingen, TVV! Jeg bor så langt unna Oslo at jeg aldri har mulighet til å være statist eller publikum. :( Eller, jeg skal være publikum neste søndag på den Unicef-kvelden, men der var jeg heldig fordi det klaffet med noe annet jeg skal i Oslo. Ellers er det altfor langt å reise "bare" for en TV-innspilling.

Jeg har kjempelyst å prøve å hilse på dem og kanskje få tatt et bilde, men som Rainbow sier så føles det helt merkelig å gjøre det med noen man er nesten like gammel som. Men hvis dere mener at de setter pris på den litt mer "normale" fansen så går det kanskje likevel (selv om jeg ikke kan garantere at jeg ville klart å oppføre meg like voksent som alderen min tilsier... :fnise: ). Helst skulle vi vært flere, da hadde det kanskje ikke føltes så teit. Jaja, kanskje jeg får sjansen en gang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst skulle vi vært flere, da hadde det kanskje ikke føltes så teit. Jaja, kanskje jeg får sjansen en gang!

:fnise: Ser for meg en gjeng på 8-10 jenter i slutten av tjueåra og begynnelsen av tredveåra som står og venter på dem, prøver å se heeeelt naturlige ut og likevel begynner å fnise, snakke unormalt høyt og fort og svare med enstavelsesord når gutta kommer bort!

Jeg sloss veldig med meg selv om "vil ikke virke som en masete fjortisfan/jeg er for gammel for dette tullet" og "men det hadde vært så GØY å få til å møte dem/det er faktisk lov å være fan". Hard times.

Lurer på hvordan musikkvideoen de skal spille inn i Hemsedal i dag blir! :kalle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahah, jeg føler meg litt heldig som kan si at han faktisk kjenner meg igjen, så det er litt kult! Hvordan fikk du billetter til den UNICEF innspillingen? Det har jo vært utsolgt i evigheter!

Er veldig gøy å være på innspilling, du ser masse som de klipper vekk og de snakker jo med publikum :) Gleder meg allerede til tirsdag!

Når vi først er inne på den innspillingen i Hemsedal. De ringte meg fra Concorde TV (produksjonsselskapet deres) i sta og ville ha med meg og mormor, men de hadde allerede dratt til Hemsedal og siden jeg bor i Oslo ble det litt vanskelig :( nedtur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! DE ringte DEG, faktisk!! Oj! Dere skulle jo bare kasta dere i bilen! Hihi!

Hvilken av sendingene på tirsdag skal du på? Jeg skal på den seneste. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle det, ja, men pga bursdag og at jeg ikke har fått rotet meg til å ta lappen enda ble det vanskelig. Utrolig nedtur da, de skulle sagt fra i går!!

Skal også på den siste, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig nedtur, da! Det virker jo generelt ikke som de forbereder ting så innmari lenge i forveien, når de legger ut på Facebook at de trenger folk og location dagen før eller samme dag det skal skje, hehe! Men det funker jo tydeligvis overraskende ofte, for de får jo videoer utav det!

Hehe, så kult! Det må jo bare bli en bra kveld, for det er vel siste programinnspilling fra Riksscenen!

I dag blir det mer heis! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...