Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

...men gutta kan jo tenke selv, de danser f.eks. ikke gangnam style eller baker kake til noen som har bursdag fordi en eller annen tilfeldig person får tusen likes.

Men det var jo I kveld med Ylvis som hadde stilt det spørsmålet, ikke en tilfeldig fan.

Jeg døde litt av søthet da jeg så dette:

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/182078_529032110458771_1950971534_n.jpg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Aww, ja, de var supersøte der! Også fant jeg ut at det var fra Aftenposten som kom på døra i går, som jeg ikke hadde åpna! Så der var det en dobbeltisde Ylvis-intervju! :hjerte:

De spørsmåla er det jo mulig å legge til nye spørsmål på, så teoretisk kan man jo få folk til å stemme på alt mulig rart. Likevel, om det å klippe håret vinner håper jeg de enten dropper det eller bare stusser litt tupper, hehe! Han har jo så fint hååår!!

Ah, aprops de gamle klippene der. Er det noen som har sett innslaget "PC-stev" fra TVT? Ligger det på nett?

De er så sinnsykt heite...bunad og greier ;)

Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb

Åh, det har jeg ikke sett! Det hadde vært kult om noen fant og la ut! Jeg oppdaga at jeg har en Trond Viggo DVD, så lurer på om det er noe fra TVT på den!

Endret av Rainbow81
Skrevet

Aww, ja, de var supersøte der! Også fant jeg ut at det var fra Aftenposten som kom på døra i går, som jeg ikke hadde åpna! Så der var det en dobbeltisde Ylvis-intervju! :hjerte:

Ååå har du skanner? Jeg abonnerer ikke på Aftenposten:(

Skrevet

Jeg har dessverre ikke scanner (eller jeg har en som ikke virker). Men det går an å kontakte dem og bestille tidligere utgaver hjemsendt i posten, evt bestille tilgang til arkivet i 24 timer - men det er dyrere enn å kjøpe avisa, da. Teit at ikke artiklene legges ut på nettavisa...

Skrevet

Men det var jo I kveld med Ylvis som hadde stilt det spørsmålet, ikke en tilfeldig fan.

Ja, men hvem som helst kunne legge til alternativer selv, og jeg tror ikke han gidder å barbere av seg håret, HÅPER hvert fall ikke det! :grine: Da kan de heller barbere av han derre Magnus håret.

Blir bare så irritert over alle de som skriver på Ylvis-siden og ber dem gjøre rare ting som ikke er morsomme i det hele tatt, sånn type "si navnet mitt under sending", "gratuler meg med dagen" osv.

Jaaa, det bildet og intervjuet var søtt! :rodmer: Virka som de hadde hatt en til tider skummel oppvekst... Men interessant også! Det står: "Afrikanerne har et veldig levende forhold til musikk. Det handler om glede, mens det her i vesten helst er noe teknisk; vi hyller de beste. Hvis du ikke behersker instrumentet, så spiller du ikke. Der nede - der er alt en stor suppe! Du tar med deg stemmen din og et eller annet å slå på. Sier Vegard eller kanskje var det Bård, det er ikke alltid så lett å si hvor utsagnene stanser og fortsetter." :rodmer: Fine gutta! :)

Skrevet

Ååå har du skanner? Jeg abonnerer ikke på Aftenposten:(

Fant en annen løsning! Tok bilde av artikkelen og alle avsnittene, så får du og de andre som ikke har lest den se det! :blomst:

Ble mange bilder for å få teksten tydelig nok, men håper det funker!

post-41744-0-81967700-1352656781_thumb.j

post-41744-0-04939700-1352656807_thumb.j

post-41744-0-80811600-1352656824_thumb.j

post-41744-0-48424000-1352656847_thumb.j

post-41744-0-38787500-1352656864_thumb.j

post-41744-0-04416300-1352656881_thumb.j

• Liker 4
Skrevet

Men har dere sett den avstemningen de har lagt ut på IKMY-siden på facebook? Om hva Vegard skal gjøre om de når målet om nok faddere innen søndag? Det er mange som stemmer for at han skal klippe håret :sjokkert:

Håret får de ikke liv til å gjøre noe med! SykeSYKE mennesker som har foreslått det. Det skjer ikke. Da sender jeg inn en personlig klage!

Men nå ser det ut som det ble tatovering, da. Stakkars lille Vegard..

Nå gleder jeg meg skikkelig til sending! Jan Egeland kommer jo, og jeg håper du gjør noe ut av den sangen!

Jeg er en av dem som elsker Magnus. Ikke nødvendig vis fordi det han gjør er så morsomt, men han er bare så rar og herlig! Lo meg ihjel av den badehettegreia. Ansiktet hans der var priceless! Og da premien på en konkurranse var en 8 meter kang vinkemann, hahahha. MEN den barnegreia var ikke morsom. Magnus var ikke seg selv der heller. Unntatt den gangen han sa til barnet at han skulle si han var 11 da han var voksen og Magnus bare "HAHAHA, ja" :fnise:

Rainbow, du er en engel!! Tusen takk!!

Skrevet

Ååå tusen takk, Rainbow! :hoppendeglad:

Skrevet

Wææ å nei, skal de tatovere den fine kroppen?? :sjokkert:

Skrevet

Wææ å nei, skal de tatovere den fine kroppen?? :sjokkert:

Ja, de la hvertfall ut et bilde på facebook om at Vegard gjorde seg klar til tatovering :S håper det blir et sted som ikke er synlig. Rompa eller noe. Kan ikke ødelegge det fine han har :)))

Nå har jeg lest intervjuet og jeg er, om mulig, enda mer glad i dem nå! Så herlige! Og de har hatt en så spennende oppvekst. Også kan man lære utrolig mye av dem. Det med improvisasjon og at ting ikke nødvendigvis MÅ være helt perfekt, sånn når du snakker til folk med et annet språk. Det skal jeg ta med meg videre :)

Skrevet

Ja, jeg så det. Lurer på hvor det blir. Hvis de tar rumpa, er det litt upassende å vise frem resultatet på et familieprogram, men de kan jo ikke gi ham tramp stamp :fnise:

Skrevet

Hehe, stakkars Vegard-gutten som kanskje må få tatovering!! Hva syns kona om det, tro? ;)

Værsågoood! Veldig koselig intervju! Men jeg begynner å tenke på alt de sa som ikke kom med! Lange prater med ting som ikke passa inn eller ikke fikk plass! Fine, smarte og kule gutta!

Gleder meg til sending og til de skal møte Egeland jeg også! Blir gøøøy!!

Skrevet

Hehe kanskje han får en <3 Helene <3 tatovering :fnise:

Jeg er spent på denne sendingen, siden den er direkte. Regner ikke med like høy kvalitet som det har vært på de tidligere programmene.

Skrevet

Sikkert litt mer surr og tull, men de er generelt gode til å kjøre gjennom uten at annet enn småplukk må tas omigjen i studio, i alle fall. Bård må bare passe på å ikke hyle FUCKERS og vise fingern til kamera! :fnise: (Noe han gjerne gjør etter et par feilopptak).

Jeg er spent på hvordan de får til balansen mellom Ylvis-fjase-humor-glede og fattige barn som lider. Det kan bli interessant, syns jeg!

Skrevet

Hva er greia her, vil ikke Batra støtte UNICEF? :gjeiper:

Skrevet

Hehe, han har sikkert slutta. Siden sistesendinga ble spilt inn på tirsdag. Stikki hjem til Sverige?

Auuu det så vondt ut med veltende bokhylle i hobbyrommet! :hoho:

Stakkar, de virker hakket mer stressa enn vanlig av å være live! :fnise:

Men syns de klarer seg veldig bra!

Skrevet

Jeg tenkte også på det da hyllen falt. Noen kunne blitt skikkelig skadet. Men ja, så langt klarer de seg veldig bra :)

Tenk om Vegard må tatovere logoen til Senkveld på seg :sjokkert:

Skrevet

JEG KAN IKKE TRO AT DE TATOVERTE VEGARD :sjokkert:

Skrevet

Åååååååh, stakkars Vegard!! :sjokkert: Jeg vet det ikke er noenting sammenlignet med all nøden de viste, men - ødelegge den fine kroppen til Vegard på den måten der! Stakkars mann, han ligger der og lider akkurat nå, og får senkveld, av alle ting, skrevet på kroppen :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...